Otsikko kertonee olennaisen. Eli mitä Lotr-tavaroita sinulta löytyy? Mistä hankit vai teitkö peräti itse? Ja ennen kaikkea, miksi juuri se/ne? Kaikki Special Extended Edition -leffoista Andúril-jäljennöksiin ja action-figuureihin käyvät
Minulta löytyy FotR-SEE-levy (ja aion hankkia vielä kaksi muutakin :333) sekä Piikin ja Legolasin veisten epäviralliset jäljennökset. Ostin ne itse asiassa Huuto.netistä, alkuperäistä valmistajaa en tiedä, mutta epäilen niiden olevan täältä. Piikkiin kuuluu huotra ja Legolasin veitsiin semmoinen taulu, johon ne voi ripustaa ja taulun voi siinä sitten iskeä seinälle. Hankin ne siksi, koska halusin. Tykkään miekoista!
Lisäksi sormessa pyörii hopeinen Sormusten Sormus. Tämä. Bongasin kojun Vihdin messuilla ja pakkohan sinne oli rynnistää, kun näin kyltin "Taru Sormusten Herrasta - Sormusten Sormus!" tai jotain sinne päin. x) Hankin sen, koska olin jo pitkään halunnut Sormuksen itselleni+jonkun sormuksen sormeeni. Lisäksi hopea on minusta kaunis materiaali, kulta tuntuu liian räikeältä. Nykyään tulee ihan tyhjä ja miltei hätääntynyt olo, jos huomaan ettei sormus olekaan sormessani.
Lisäksi kirjon parhaillani Gondorin puun kuvaa mustalle silkkikankaalle tehdäkseni siitä joskus korupussukan ~.
Lisäksi omistan Kaksi Tornia ja Kuninkaan Paluu -Extended Editionit sekä Kaapuhemmopainoksen, Silmarillionin ja Hobitin.
//: Ah, ja heti editoimaan. Unohdin tosiaan, että seinällä roikuskelee kartta Keski-Maan läntisistä alueista kolmannen ajan lopulta :3. Ja cd-soittimessa pyörii Kuninkaan Paluu -soundtrackt. Haaveilen vielä omistavani ne kaikki kolme~
Heitän pallon teille, hyvät loftislaiset. Mitä teiltä löytyy kaapeistanne?