Lumisuden tassunjäljet, rotta 16.7.2009

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Kiitos Fëanorel . ^^

Mukavaa että pidät. Ja otan kyllä haasteen vastaan. Taidan jo tietää mitä piirränkin...
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Ja taas tulee lisää kuvia. ^^ Tällä kertaa kisuja. Taustat ovat tahallaan yksinkertaiset, voisi jopa sanoa niiden puuttuvan.

Oranssi kolli
Kuva

Harmaa kisu
Kuva

juokseva oranssi kissa.^^
Kuva

Venyttelevä siamilainen
Kuva

Kommentteja? Paailon kommentteja?
Viimeksi muokannut Lumisusi, Ma Maalis 24, 2008 2:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

:twisted:

Ehdin ekana!

Kauniita, sarjakuvamaisia, hienoja värejä. Muttaah, kissamaisuus puuttuu. Ok se on tosi vaikeeta, jonka vuoksi minä vain tyydyn ihailemaan, en piirtämään noita upeita olentoja.

Min suosikki on tuo perhoisen perässä kipittävä kolli... *nauraa*
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Kiitos Sil. ^^ Minä en kovin paljon kissoja piirrä, joten se varmaan selittää sen "kissamaisuuden" puutteen. Ja kun kun kotona oleva kissa tyytyy yleensä nukkumaan sängyn alla, niin siitäkään ei ole kovinkaan paljoa apua piirtämiselle...
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Kivoja kisuja^^ Oikein kivoja kisuja. Aidon näköisiä ja tuo juokseva on ainakin hyvin saatu oikean näköiseksi. Itse en osaisi tehdä tuommoista.
Mutta. Tuo siamilainen. Sen selkä menee vähän vielä sillain ylemmäs. Tai sitten sillä on liikaa mahaa. :D Häiritsevää.
Minä oon vahdannut liikaa siamilaisia. Myönnettäköön.
Rakentava palaute on ollut kuolleena jo piiiiitkään.
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Kiitos teille SatSi ja Raivonkyynel. ^^

Mukavaa, että pidätte piirroksistani ja kissoistani. Siamilainen mättää omastakin mielestäni, mutta julkaisin sen silti. ^^
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Awww ^^ rakastan kissoja ja nuo ovat aivan ihania, asennot ja anatomia ja kaikki. Ehkä hiukan voisin sano että ilmeet on ehkä samat kaikilla sellaisia tyhjiä ja kuten Sildir sanoi niista ehkä puuttuu se kissamaisuus mikä saattaa johtua että niitten piirteet on aika terävät ja kulmikkaat... kuten koirilla. Hieman pyöreämmät pörröisemät muodot niin ovat täydellisiä kisuja! ^^

Siis ne olivat erittäin hienoja :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Katsoohan noita ihan mielikseen ^^ Harmaa kisu oli oma suosikkini noista, viimeinen oli meikän silmään hieman kömpelö. Hienosti sait asennon tuohon juoksevaan oranssiin, mutta liikkeen tuntu jäi aika vähiin, eikö? (Paraskin sanomaan, kun piirrän itse lähinnä tylsiä poseerauskuvia...) Jep, hiukan lisää maata kisujen jalkojen alle, jotteivät ihan ilmassa leiju, niin olen myyty... :D
wicked.

Viesti Kirjoittaja wicked. »

Apua, Lumisusi, et suinkaan osaa piirtää :o<3 Aivan ihania. Kaikki, katselin koko töpön piirrustukset läpi. *tahtoo syödä ne*
Hevosiin/hevoseläimiin kiinnitin jotenkin eniten huomiota, valtavan upeita! Lihakset oikeassa paikassa, eivät ole liian pitkärakenteisia, niinkuin itselläni sattuu yleensä tulemaan.
Kissojen piirteet ovat tosiaan hivenen koiramaisia, mutta muuta vikaa en niistä löydäkkään. Valtavan upea anatomia, nuo asennot ja kaikki~~
Sanoisin lempparin tai jotain jos osaisin, muttakun en osaa ^^;;
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Kiitos teille, Nelse, Celebriel, Katoblepas ja Wicked. Otan vinkkinne huomioon. Mutta nyt hiukan uusia töitä.

Ensiksi Daran haaste, elikkäs Ashfalot:

Kuva

Ja sitten pari sutta. ^^ Minä niin pidän susista.

Kuva



Kuva


Kommentteja? Pailonpailon kommentteja?
Viimeksi muokannut Lumisusi, Ma Maalis 24, 2008 2:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Hei!!!

*ekaekaeka*

Nuo sudet olenkin jo jossain vaiheessa kommentoinut, eikös? :twisted: Muistaakseni ainakin.

Asfaloth... Kaauunis!
Kaula on liian hentoisen oloinen päähän nähden. Samoin tuo pää on hieman liian lyhyt. Tai sitten vaan liian paksu... :roll: yritä nyt ottaa miusta tolkkua...
Lavat on oudot? Ehkä liian pyöreät?

Ah juu! Korvat... aavistuksen liian pitkät.

Mutta kun minä onnistuin piirtämään A4-kokoiselle paperille liian ison niin miten SINÄ onnistuit piirtämään A3-kokoiselle liian ison?!?
Jalkojen puuttumisesta en valita, koska omalta Gloryltakin ne puuttui... :wink:
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

*purskahtaa nauruun* Kiitos, Sil, tiesin että sinuun voi ainakin luottaa.

Juh, olet jo kommentoinut susia, joten se siitä. Ashfalot on mielestäni outo, ja se kaula on mielestäni suunnilleen ainut asia joka siinä onnistui, mutta... Pää näyttää taas oudolta, koska se on piirretty 3/4 suunnasta, eli ei siis kokonaan edestä eikä kokonaan sivusta. Ja se pää on todellakin liian lyhyt... Lavat on edestä, sen takia ne on oudot, minen nimittäin ossaa piirtää. Ja korvat. Jos vain jätän ne mainitsematta kokonaan? ^^

Niin, ja ne jalat... Ne puuttuvat tahallisesti. En osannut/viitsinyt/jaksanut piirtää niitä tuolle, koska ne olisivat kuitenkin onnistuneet pilaamaan tuon lopullisesti. Että nyt se on jalaton. Kuvitelkaa että se seisoo vaikkapa polviin ulottuvassa sumussa? *virn*
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Kaanis, kaanis Asfaloth. Mitä nyt anatomia on vähäsen vierestä *virn* Mutta juu. Kaunis.

Ei se ehkä varsinaisesti asfalothilta näytä, son vain heponen. Kuvassa ei näy sitä voimaa tai sotaisuutta tai mitään - lähinnä taustan puuttumisen vuoksi. "Kasvoilla" ei ole minkäänlaista "ilmettä".

Kiitos. Susia olen minäkin jo kommentoinut.

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Asfaloth on muuten oikein nätti, paitsi että sen takapuoli on ... laiha. Hevoset on kuin tynnyreitä. Heh.

Sudet ovat kummatkin aivan ihania, itse eläimet ja taustat, värityskin on ihana.. Rakastan niitten kroppia, täydellistä! Tosin alemman suden pää on sivuprofiili ja sen korvat ovat sellaisessa vinottain edestä kulmassa. Eli korvat ovat ihan vierekkäin kun on noin sivusta.

Asfalothilla taas sen meistä katsottuna oikea korva saisi olla ylempänä :) Sen leukaluun saa piirtää hieman terävemmin jos se on tuollainen vinosti sivusta kuvakulma ja hieman alemmas. Ja silmä hieman eteenpäin. Kuva kuvailee paremmin kuin minä ^^; Tiedän sen kroppa ei ole samassa asennossa, mutta pää on kaiketi siinä miten sen ymmärsin.. Mutta jos olen taas tulkinnut kuvaa väärin, pyydän anteeksi :)

Ihania noi sudet... todellakin.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Danke, Darasein. ^^ Minäkään en ole tuohon Ashfalotiin tyytyväinen, mutta olen piirtämässä uutta heti kun saan sellaiset kynät ja paperin kuin haluan...

Nelse, kiitos. ^^ Jalat on hiukan hassut, myönnetään. Mutta tuokin on vanha piirros... Ja lisää tulee heti kun saan valmiiksi tai kuvattua/skannattua.

Celebriel, kiitos kommentista ja rakentavasta palautteesta. Tuon toisen päästä on jo valitettu aiemmin, mutta sille on myöhäistä tehdä mitään sen enempää. ^^ Ashfalot taas... Olen piirtänyt sen ilman mallia, ja minä en osaa piirtää hevosia tuosta kulmasta kovinkaan hyvin. Itse asiassa en osaa piirtää mitään eläintä tuosta kulmasta kovinkaan hyvin... *mutisee* Etenkin Ashfalotin pää on outo, se on ensinnäkin liian lyhyt... ja korvien kanssa tuskailin ties kuinka kauan. Tuo sinun antamasi pää ei ole ihan samassa asennossa kuin mitä itse ajattelin. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat. ^^
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vastaa Viestiin