Ensikertalainen odottelee hahmoja (täynnä)

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Ensikertalainen odottelee hahmoja (täynnä)

Viesti Kirjoittaja Jussi »

(Kyllä minunkin nyt sitten on pakko kokeilla. ^^ Idea pulpahti mieleen jo kauan sitten, mutta vasta nyt rohkenin aloittaa toteutuksen. Näin siis täällä tänään...)

Olipa kerran satunainen joukko aivan tavallisia nuoria. Heitä yhdistää yksi piirre: he ovat täysin tähän maailmaan jämähtäneitä, mielikuvituksettomia ja seikkailuhaluttomia. Jännittävien tapahtumien seurauksena he päätyvät maailmaan, joka on rakennettu fiktiosta. Heillä on oma mielensä, mutta fiktiohahmon ruumis. He joutuvat selviytymään satumaassa menettämättä järkeään ja tulematta syödyksi, kunnes heidät armahdetaan ja vapautetaan takaisin tosimaailmaan. Apuna heillä on vain toisensa ja väliaikaisruumiista revitty hyöty. Kestääkö järki? Voittaako hyvä? Roihuaako rakkaus? Elävätkö he onnellisina elämiensä loppuun asti? Se selviää tässä tajunnan täräyttävässä seikkailussa!

Eli toisen kerran selitettynä, viskaan teidän avullanne luodut hahmot kamalimpaan paikkaan, minkä nuo ahdasmieliset faktaa ja todellisuutta rakastavat nuoret painajaisissaan kuvittelevat. He muuttuvat fyysisesti satuhahmoksi, ja joutuvat elämään paikassa, missä mikään ei ole niin kuin turvallisessa ja tavallisessa arkielämässä. He ovat toisilleen tuntemattomia, mutta selviytyäkseen ”satumaassa” heidän on vedettävä samaa narua ja puhallettava siihen samaan kipinöivään pikku hiilen palaseen, vaikka kipeää tekisi.

Siinäpä se idea suurin piirtein. Toivottavasti kaikki tajusivat edes joten kuten.

Ja nyt. Pyytäisin seitsemää (7) ihmistä täyttämään hakemuksen, joka tulee tässä.

1. Nimi (loftisniccisi tai lyhennelmä/ymmärrettävä väännös siitä)
2. Ikä (olen ikärasisti. ^^ nuorehkoja ihmisiä, eli keski-ikä n. 20. tarkaa rajaa ei, mutta ymmärtänette)
3. Sukupuoli
4. Seksuaalinen suuntautuminen
5. Luonne (kunhan muistat sen yhden tarvittavan ominaisuuden, mikä selosteesta käy ilmi, eli hahmojen on oltava ainakin ” täysin tähän maailmaan jämähtäneitä, mielikuvituksettomia ja seikkailuhaluttomia”)
6. Ulkonäkö (ei tarvitse pitkää selitystä, hahmo ei pysy tämän näköisenä kauaa. pääpiirteitä, erikoisia yksityiskohtia, vähän vaatekertaakin saa kuvata.)
7. Mielenkiintoisia faktoja (pakkomielteitä, pelkoja, inhokkeja, tapoja...)
8. Fiktiohahmo joksi muutut
9. Mitä mieltä olet hahmosta ja miten suhtautuminen mahdollisesti ajan kanssa muuttuu
10. Toiveita
11. Kaikki mitä unohdin kysyä ja mitä tahdot vielä kertoa

Kohdasta kahdeksan selitän pian lisää. Mutta nyt muistutan erilaisuuden rikkaudesta! Ainakin kohdissa 3,4,5 ja 9 on hyvä muistaa vilkuilla vähän muiden hahmoja, että saadaan sopiva kirjo. Kiitos. (:

Ja kohdasta kahdeksan. Hmm, niin, tämä saattaa käydä vaikeaksi, koska en tunne kaikkia maailman fiktiohahmoja. En ole ihan varma kuinka organisoin tämän, mutta... jos sovittaisiin niin, että laitat tähän kohtaan vaikkapa noin kolme hahmovaihtoehtoa, joista minä sitten julmalla vallankäytölläni valitsen sen jonka parhaiten tunnen? Kiitos, tiesin että tämä käy teille. ^^

Pitänee ilmoittaa, etten lue kovin paljon. Potterit tunnen hyvin, ja jotain muuta satunnaista, voitte yrittää tarjota minulle jotain. Elokuvia sitten katsonkin enemmän, mutta on niitä filmejä maailmassa aika monta. Niin, ja ennen kuin kukaan ehtii hihkaista mitään, minä en tunne näitä anime/manga-hienouksia, entschuldigung vain. ^^ Käyttäkäähän hyväksi myös saippuasarjoja, sarjakuvahahmoja, piirrettyjä, mitä vain, kunhan pysyy fiktion puolella.

Olikohan siinä kaikki? No ainakin tarpeeksi. Kysykääs toki jos kysyttävää löytyy. (: (Sitten seuraa asiaan kuuluva "kyllä sinä uskallat tuota lähetä-nappulaa painaa"-tsemppaus. xD)

Muokkaus// Ai niin. Koska on osaksi arvon neiti Newran kannustusten ansiota että uskalsin laittaa tämän prosessin käyntiin, niin tahtoessaan hän saa lunastaa paikan. ^^
Viimeksi muokannut Jussi, La Helmi 18, 2006 8:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Minä voisin viikonloppuna pitää hahmonteko-maratonin - joten onko paikkaa Sanskulle? ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

No tottahan toki Sanskulle paikka liikenee. ^__^
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Liikenisikö myös minulle paikkaa? ^^
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Ehdottomasti. ^^

Nyt tarvitaan enää viisi halukasta. x)
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Jussi on ikärasisti ja minä olen liian vanha!!!!!! :wink: Nyt ei voi muuta kuin murjottaa. Mutta voin nuorentaa hahmoni ikää omasta iästäni alaspäin, jos sillä mukaan pääsee.
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Voi, miekin taidan vielä mahtua mukaan ^___^ Joten varaisin paikan itselleni!
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

*laskelmoi huolellisesti olemattomalla matinkantaidollaan* *kohottaa katseensa* Mahdun? *sellainen hymy ja äänensävy ettei tätä hennoisi jättää pois vaikkei mahtuisikaan*
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Oi! Vitsi, tietysti haluan mukaan, kiitos Jussiseni :D Valitettavasti kiireisemmät asiat (... syöminen...) vievät nyt huomioni, mutta pohdin hahmoani kovasti ja tulen tekemään sen sitten (luultavasti taas useammassa erässä, kuten minulla on tapana ^^).


... Mie haluan muutta Obi-Waniksi! Eipäs kun Christianiksi. HEKTORIKSI! Tai Vili Vonkaksi!

... Tästä tulee vaikeaa. Hmm.
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Katiainen
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Loka 26, 2004 2:48 pm

Viesti Kirjoittaja Katiainen »

Mahtuuko mukaan?
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

höh... en mahtunut... no jos joskus muulloin ^^ lisää tällaisia koska miekin haluaa osallistua xDD *liputtaa* Olisi ollut kiinnostava mutta joskus toiste.. *katoaa*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
Hanjeu
Örkki
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hanjeu »

Ehtiikö viälä?
Minä en ole se, miksi sinä minua luulet, vaan se, joksi minä luulen itseni.
Nähdään ensi kerralla.
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Hui. o.O Mahtavaa. ^^ Mutta voi ei.

Kävin juuri koko tunneskaalani läpi. x) Pelästyin viestien määrää, sitten aloin hurrata, kunnes huomasin että nyt pitää olla ilkeä.

Liz, Fir, Delly, Newi ja Katiainen, te olette siis mukana. (: Valitettavasti minun pitää sanoa ei teille Evil ja Hanjeu. :( Jos olisi ollut vain yksi ylimääräinen niin olisin voinut antaa myöten, mutta kahta en ihan viitsisi... Moraalinen puoleni ei myöskään viitsisi päästä vain toista mukaan, joten anteeksi.

Kyllä on raskasta olla tällainen. xD

Niin, sitten vaan niitä hahmoja tulemaan, kultsit. ^^
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Jussi... tässä nyt offaan mutta pakko ilmoittaa että laskin itse jo heti kuinka monta oli ilmoittanut itsensä ja jos huomaat niin en ole edellisen viestin mukaan ilkeä sinulle ^^ se on vain yksi tämän jutun huonoista puolista ja sitä ei sovi vähätelllä^^ mutta mie en siis kanna kaunaa.. odottelen vain seuraavaa tilaisuutta ^^ katsotaan kerkiänkös siihen :wink:
Pidä hauskaa ^^ heis! *poistuu offaamasta*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Hyvä hyvä, mukava kuulla. ^^
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Vastaa Viestiin