Haluaisin olla...

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Kuka TSH-henkilö haluaisit olla?

Aragorn
28
10%
Legolas
112
39%
Gimli
11
4%
Frodo
5
2%
Sam
5
2%
Merri
18
6%
Pippin
31
11%
Gandalf
12
4%
Eowyn
63
22%
 
Ääniä yhteensä: 285

Cayenne
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 8:42 pm

Viesti Kirjoittaja Cayenne »

Legolas. Kuolematon, kaunis, rauhallinen, erittäin herkät aistit...
Varsinkin se olisi joskus kätevää, että ei uppoaisi lumeen ^^

Toisaalta olisi ihanaa olla hobitti. He ovat niin huolettomia ja elämänmyönteisiä. Ja hobiteista olisin Merri, hänestä vain pidän eniten.
Yaoya
Örkki
Viestit: 35
Liittynyt: La Touko 13, 2006 12:19 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Yaoya »

Legoslas. Koska:
1. se on nätti ^___^
2. Se on haltia ja mitä luultavimmin asustelisi haltiametsässä :3 (ellei sitten arskan kainalossa *____*)
3. jousipyssylä olisi kiva osata ampua =D
Sen syö minkä saa.... Vai saa minkä syö? o___O;
Leikki-ikä on koko ikä 8D
Serpent Tongue
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 7:34 pm
Paikkakunta: Rauma!

Viesti Kirjoittaja Serpent Tongue »

Mä ainakin haluaisin olla Aragorn ^^ Se on just hyvä jätkä. ja sit se saa sen Arwnin mikä on niinku "woot woot" :wink:
Archangel, Darkangel Lend Me Thy Light Trough Death's Veil Til We Have Heaven In Sight!
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Aragorn, ehdottomasti. Se on kaikista kovin jätkä ;) Se on komea, osaa taistella ja sillä on ihan mielettömän siisti miekka :D (oisin valinnu Arwenin jos se olis ollu vaihtoehtona, mikäs siinä Aragornin kainalossa :))
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Bleeding heart
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Heinä 03, 2006 5:41 pm
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomes

Viesti Kirjoittaja Bleeding heart »

Minä tahdon olla Frodo. se on niin sopiva henkilö minunlaiselleni. olen kyllä vähän liian pitkä siihen. Oon noin 185 cm pitkä jo.
Mutta pitemmittä puheitta.

Frodon rauhallinen olemus ja hilpeys sopivat minulle. Frodo on muutenkin suosikkihahmoni kirjasta. Se on muutenkin ihan kova jätkä vaikka ei paljoa taistelekaan örkkien kanssa kirjassa. :)
''Her milk is my shit. My shit is her milk.'' - Nirvana ''Milk it'' \,,/
savukka
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 6:13 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja savukka »

Ehdottomasti Legolas, se on jotenki sellanen joka kolahtaa muhun. Pidän muutenki haltioista, niissä on sitä taianomasuutta, ne on kauniita, ja jotenki kaiken yläpuolella.
Että sillaattii.
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Aragorn:
Saisi käyttää miekkaa (tietenkin asiaan vaikuttaisi örkkien lahtaus :D ).
Muutenkin, miksi ei haluaisi olla ihminen, joka on sen lisäksi erittäin mahtava soturi :D
Viimeksi muokannut Ankka, Su Helmi 11, 2007 9:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

En oikeastaan haluaisi olla Legolas, vaikka onkin ehdottomasti lempparini LotRista ja sangen ihastuttava hahmo kokonaisuudessaan. Itseään olisi niin vaikeaa yrittää iskeä, siksi vastasinkin Aragorn. Voisin koettaa iskeä ensin Legolasin ja vaikka vielä Haldirinkin siihen päälle :'D. Ahihii, kiero minä. Sitäpaitsi Aragorn on myös varsin komea.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Saphira
Örkki
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Marras 29, 2006 8:56 pm
Paikkakunta: kaikkialla

Viesti Kirjoittaja Saphira »

Tietenkin haluaisin olla Legolas!
Koska se on niin söpö ja ihana. Sillä on ihanat vaaleat hiukset.
Voisin olla myös Aragorn, mutta Legolas vei voiton tällä kertaa.
Avatar
Elvie Angstangst
Örkki
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 3:36 pm
Paikkakunta: Angstlandian nurkassa

Viesti Kirjoittaja Elvie Angstangst »

Vastasin Pippin. Miksi? No, ensinnäkin, koska haluaisin olla hobitti, koska he ovat laiskanpulskeita otuksia, jotka eivät välitä muun maailman menosta pätkän vertaa. Toisekseen, hobiti ovat juuri samanlaisia kuin minä. Kolmanneksi, he asuvat Konnussa, jonne hyvinkin voisin kuvitella itseni asumaan. Mutta miksi hobiteista juuri Pippin? Ensinnäkin, koska hän on jostain syystä minun suosikkihobittini. (Billy ei sitten vaikuttanut yhtään :?) Toisekseen, Pippin on porukan huumorintajuisin ja elämäniloisin. Ja kolmannekseen, nämä vaihtoehdothan ovat oikeastaan suuntaviivoja. (en ole katsonut POTC 1:stä. Enhän?)
Saatoit tuntea minut Onnettomana tai Presöössinä.

Nyan~<3
hiamiza
Örkki
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Joulu 01, 2006 7:47 pm

Viesti Kirjoittaja hiamiza »

Haluasin olla Pippin tai Aragorn. Pippin aivan vaan sen takia, koska ko. henkilö on hobitti, hauska ja... hobitti? Toki olisin voinut sanoa jonkun muunkin hobitin, mutta Pippin vaan kiilaa muiden ohi.
Frodo? Ei, ei olisi juurikaan halua rämpiä ties missä metsikössä viemässä sormusta.
Sam? Ehei, suurinpiirtein samat perustelut kuin aikasempaan.
Merri? No ei, koska on olemassa Pippin! *ihkuttaa*

Aragornkin olisi toki kiva olla, Legolas kaverina (ja iskettävänä), mitä luultavimmin oikein kelpaava ulkonäkö ja kaikenmoista muuta mukavaa.

Mutta Pippinissä pysyn, se on kiva veikko se.
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Tää on maailman vaikeimpia kysymyksiä!

Vastasin kuitenkin,että Merri. Siksi,että haluaisin elää kuin hobitit ja mä muistutankin vähän hobitteja. Mietin pitkään Merrin ja Pippinin väliltä,mutta valitsin Merrin sen takia,että se on kuitenkin vähän järkevämpi näistä kahdesta. Ja minussakin asuu se järkevä puoli. ^^
Avatar
Polgara Belor
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: La Marras 25, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Lehtimetsä

Viesti Kirjoittaja Polgara Belor »

Haluaisin olla Gandlaf. Olisi mahtavaa osata loitsia ja ratsastaa Hallavaharjalla, kaikkien hevosten johtajalla.
Toisaalta taas Legolaskin kiinnostaa, sillä hän saisi kenet haluaisi ja on kaikkein paras jousiampuja ja olisi mukavaa tappaa örkkejä. :lol:
Myös Arwen olisi kiva, sillä Aragorn on komea, eikä olisi huono asia mennä hänen kanssaan naimisiin :P
Everything what you do, I do it better.
Arawien
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 3:18 pm
Paikkakunta: Wonderland

Viesti Kirjoittaja Arawien »

Haluaisin olla Arwen, koska sillä on aivan ihana mies ja sais lisäks kuolemattomuuden. Ja olishan se ihan hienoa olla kuningatar ja asua linnassa :)
I will find something more,
someone I made for
Melis
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 6:07 pm

Viesti Kirjoittaja Melis »

Antakaa anteeksi. Olen saamaton lapsi. - En jaksanut lukea kaikkia yhdeksää sivua, ja en epäile, että tämä kysymys olisi jo kysytty:

Miksi tuossa äänestyskohdassa ei ole Arwenia? Minä tahtoisin olla Arwen, koska Arwen on kaunis, ja eräs kaverini on sanonut minua Arweniksi. Tykkään Arwenista paljon, ja Arwenilla on kiva sulhanen.

Haluaisin myös olla Legolas, koska tykkään haltioista.

Merri ja Pippin ois myös kiva olla, koska hobitit ovat kivoja.

Ää, en osaa valita. Tykkään niin monista hahmoista!

Olisi myls kiva olla gandalf! olisi kiva olla kaikki hahmot
Vastaa Viestiin