Haluaisin olla...

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Kuka TSH-henkilö haluaisit olla?

Aragorn
28
10%
Legolas
112
39%
Gimli
11
4%
Frodo
5
2%
Sam
5
2%
Merri
18
6%
Pippin
31
11%
Gandalf
12
4%
Eowyn
63
22%
 
Ääniä yhteensä: 285

heiluri
Örkki
Viestit: 18
Liittynyt: Su Huhti 02, 2006 7:16 pm
Paikkakunta: mustamakkaracity

Viesti Kirjoittaja heiluri »

Haluaisin olla Pippin.
Olen niin ilmiselvä hobitti ja tunnen samaistuvani Pippiniin, eikä Pippinin rooli Saattueessa ollut järjettömän keskeinen (mikä ei tarkoita, etteikä hänestä olisi muodostunut tärkeää hahmoa, se vain ei ollut niin vielä Rivendellistä lähdettäessä). Se, että Pippin on hieman yksinkertainen eikä aina ymmärtänyt tilanteen vakavuutta vain lisää hahmon persoonallista charmia. Minä + Pippin olisi true love, mutta näin ei ole koska Merri/Pippin <3.
Afrodite
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Maalis 01, 2006 7:02 pm
Paikkakunta: Meren kuohuissa.

Viesti Kirjoittaja Afrodite »

HÖM....

Näin vaikeaa päätöstä en ole tehnyt sitten viime joulun, kun piti valita minkä lahjan avaa ensin.

Haltia totta kai loppujen lopuksi haluan olla. Niin, että kyllä se sinne Legolasin puolelle kääntyy. Ja kaiken lisäksi se on blondi x] Jotain vetoa tuossa tyypissä kyllä on :wink:

Pippin olisi ollut hyvä toinen vaihtoehto: Hauska töpeksijä :D
Kuva Kuva
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

Vaikea kysymys!

Aragorn en olisi missään tapauksessa, sillä olisin kyllä kaikkien aikojen huonoin kuningas. En minä jaksa nähdä tuollaista kauheeta vaivaa ja vastuuta joten jos olisin Arska niin varmaan vaan sanoisin, että: "En mää jaksa! Hoitakaa itte örkkiongelmanne." ja lähtisin iloisin mielin elämään erakkona johonkin kivaan paikkaan :lol:.

Njöö... Nazgûleilla on ne kivat lentävät pedot ja olen aina halunnut lentää, mutta minä en kyllä ikinä eläisi jonkun orjana ja vailla omaa tahtoa. En sitten ikinä.

Elikäti... luulen, että olisin Eowyn. Ensinnäkin hän saa Faramirin jolla on kirjoissa aivan ihana luonne. Lisäksi Eowynilla on korkea-arvoinen asema eli ei joutuisi tekemään jotain älyttömiä hanttihommia. Lisäksi Eowynissä on sitä seikkailunhalua jota minustakin löytyy.

Arwen olisi myös hyvä vaihtoehto. Syyt on lähinnä jo mainittu. Ja saisihan sitä vielä Arskan rinnalleen ja olisi oikein kunkun puoliso.

Plääh... eli Eowyn tai Arwen. Luulisin tosin, että kääntyisin silti Eowynin puoleen koska en ole ihan varma haluaisinko olla itse Kuninkaan vaimo koska niin korkea asema tuo tullessaan aina jotain ongelmia ja velvoitteita ja sitäpaitsi pidän enemmän Farskasta kuin Arskasta.
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
Haaska
Örkki
Viestit: 38
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 2:37 pm
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Haaska »

Hmm, Nazgûlit vilahtivat ensin mielessä, vaikka hiippailla niissä kaavuissa ympäriinsä kuulostaa ihan mukavalta puuhalta.

Valitsin Gimlin tällä kertaa.
Kunnon varustukset, kirves ja parta!
"Wtf, who makes this ugly pink happy stuff?"
hattukauppias
Örkki
Viestit: 2
Liittynyt: La Huhti 08, 2006 11:17 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hattukauppias »

Minä vastasin Merri. :3 Eh, lähinnä siksi, että Merri on yksi lempihahmoistani. Viettää sellaista mukavan hulvatonta elämää (joopajoo) ja kaikenlisäksi on todella suloinen. Muutenkin olen mieltynyt hobitteihin.
Voisin kyllä olla toki myös joku haltia. Kuolemattomia, kauniita, viisaita.
Pistät avaimen lukkoon ja se narahtaa, aivan kuin suruaan sois. Tunnet viileän tuulen kun se kasvoillesi käy ja varisee pois.
Catharine
Örkki
Viestit: 19
Liittynyt: La Huhti 01, 2006 4:43 pm
Paikkakunta: Käpykylä

Viesti Kirjoittaja Catharine »

Olisin Pippin. Sillä kun on aina niin hauskaa xD
Live right now and let the past be forgotten.

Or at least try.
Odelia
Örkki
Viestit: 8
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 6:50 pm

Viesti Kirjoittaja Odelia »

Olisin Éowyn. Kaunis, rohkea, Éomerin sisar ja Faramirin puoliso. (siinä taisikin tulla kaikki oleellinen)
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

En muista, ketä äänestin viimeksi, mutta nykyään äänestäisin Gandalfia. Päästä käsiksi siihen kaikkeen viisauteen ja tietoon, hrr. Pelkkä ajatuskin...
Kuva
Lilah
Örkki
Viestit: 54
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 10:01 pm

Viesti Kirjoittaja Lilah »

Minä ja serkkuni tossa muutama vuosi sitten leikkittiin koko ajan Merriä ja Pippiniä joten haluaisin olla jompikumpi heistä...

Mutta jos listassa olisi ollut Haldir olisin valinnut hänet ;)

Lilah

Love's such an old fashioned word
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Hmm-m.. Onpa vaikea muuten valita Arwenin ja jonkun hobitin väliltä. Mutta kyllä se voitto menee silti Arwenille. *ajattelee olevansa kaunis, kuolematon, viisas, Aragornin sylissä...* Mutta kun kerta Arwenia ei ole vaihtoehtona, valitsen Pippinin! Pippin on sellainen iloinen ja hauska persoona kuten minä itsekin :P Ja olen melko lyhyt, vain n. 150 cm. (Olen kaveripiirini vitsiniekka...)
Myös Legolasina olisi kivaa olla; kaunis, kuolematon, kaikki taidot esim. jousiammuntataito jne....
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
May^
Örkki
Viestit: 2
Liittynyt: La Huhti 15, 2006 12:29 pm

Viesti Kirjoittaja May^ »

Hankala sanoa tuosta noin vaan kuka haluaisin olla..Mutta haltia joka tapauksessa!! :D Arwen tai Legolas.. :wink: Arwen on kaunis,kuolematon,upea..Suunnilleen kaikkea mitä voi toivoa.Legolas en ehkä itse niin paljon haluaisi olla,mutta Legolas on kuitenkin aivan ihana!Urhea,komea,täydellinen haltia :wink: :wink: Hobitit ovat suloisia,Merri ja Pippin etenkin,mutten itse kuitenkaan erityisemmin haluaisi hobitti olla.
Teri-

Viesti Kirjoittaja Teri- »

Legolas. Kaunis, kuolemattomuus etc etc. ^^;
Olisi hienoa viilettää pitkin metsiä ja mantuja ja olla "lähellä" luontoa.
Ja ne hiukset.. aaaw. ^^
Melis
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 6:07 pm

Viesti Kirjoittaja Melis »

Joo, äänestin Eowyonia..

Olisi ihanaa, edes kerran tuntea olevansa kaunis ja osata puhua sellaista kieltä mistä nyt voin hädintuskin edes uneksia.

Vaikka Legolas on ihana. Ne hiukset ja kaikki aaaaw. Äänestin silti, silti Eowyonia, sillti. Vaikka palvon Legolasta
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Noista on mahdoton valita ;D. Hobitit on niin suloisia ja he saisivat asua Kontussa. <3 Ja sitten taas haltiana tai kääpiönä... Äh. Kaikki kelpaisivat, vaikka vain jonkun köyhäläisperheen pojaksi, sekin kelpaisi jos vain pääsisin Keski-Maahan kolmannenajan lopulle. Tai Ardaan.

//muoks// Fëanor olisi voinut olla aika mielenkiintoinen. Sen luonne...
//muoks// Nyt vasta katsoin tarkemmin, TSHn henkilöistä. Uups :D.

Turhien selittelyjen jälkeen: Éowyn. Totta, Éowynin valitsin, koska hän on Faramirin kanssa. Ja pystyn helposti samaistumaan häneen. Ihanaa :)<3.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

No luonnollisesti haluaisin olla Éowyn, mutta ainoastaan Faramirin takia. Haltianakin olisi varmaan mukavaa, mutta en nyt sentään Legolasta viitsinyt valita, kun se on mies. :)
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Vastaa Viestiin