Mieluisin sulhanen

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Mieluisin sulhoni olisi

Aragorn/Elessar
81
20%
Boromir
12
3%
Faramir
43
11%
Legolas
120
30%
Elrond
17
4%
Eomer
24
6%
Pippin
30
8%
Merri
19
5%
Joku muu
53
13%
 
Ääniä yhteensä: 399

Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Mulla on oikeestaan kaksi vaihtoehtoa; Halbarad ja Merri. Kummatkin on mun lempparihenkilöitä kirjassa, vaikka ne on niin erilaisia - tai ehkä juuri siksi. Todennäköisesti naisin mieluiten Merrin, koska elämä Bukinmaassa kuulostaa niin houkuttelevalta, luulen että mussa on hobittiainesta.. mutta Halbaras on ehdottomasti toinen vaihtoehto..
Ulaire
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 10:41 pm
Paikkakunta: i Hobsala

Viesti Kirjoittaja Ulaire »

Olin niin kahden vaiheilla... Joko Noitakuningas tai Faramir... Mutta otin noitakunkun(Eli joku muu...).
<i>Even a man who is pure in heart
And says his prayers by night
May become a wolf when the wolfbane blooms
And the autumn moon is bright </i>
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Ekaksi ajattelin Legolasia. Haltiainen tuli automaattisesti ensimmäisenä mieleen. Sitten aloin miettiä.

Pippin. Herttainen, kultamuruinen, rohkeakin vielä. Mutta varattu. *grin* Niin moni on valinnut Pippinin, että en viitsi osallistua tappeluun.

Boromir. Rupesi säälittämään, kun meidän vainaja ei ollut saanut yhtään ääniä. Mutta se ei riitä perusteluksi. Eihän? :wink:

Faramir. Kirjassa ylettömän mahtava. Elokuvassa suhteellisen hyvännäköinen ja hyvä tyyppi kaikesta huolimatta. (helkkarin Denethor.. Niin inhottava Farskulle...)

Kuitenkin valitsin Legolasin. Hänessä on sitä 'jotain'.
Mielenkiintoista, eikö totta? :wink:
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Elyon
Örkki
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: Pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja Elyon »

Faramir olisi ehkä se... :)
Sopivan ylhäinen, muttei siltikään keskeisiä hahmoja. Juu, se voisi olla oikein hyvä sulho :D
"Vai Belacqua? Ei. Lyra Kaunopuheinen sinä olet", Iorek sanoi. "Minä en muuta haluakaan kuin taistella Iofur Raknisonin kanssa. Tule, pikku daimoni."

~ Universumien Tomu, Kultainen kompassi
Kräm
Örkki
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 6:42 pm

Viesti Kirjoittaja Kräm »

Legolas. Mulla on ollut ihastuminen päällä siihen niin pitkään etten voisi edes harkita muita. Mutta toisaalta en varmaan kestäisi ajatusta että se lähtisi Kuolemattomille Maille, ilman mua... :cry:
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Kurttuviikuna kirjoitti:
Schmusetier kirjoitti:Miun valintaa on varmaan vaikea arvata... Pippin. Ihania pieni hobittipallero. Miun pitää saada se lasipurkkiin hyllylle.

Tai sitten Aragorn tai Faramir. Mutta ensisijaisesti Pippin.
Entäpä jos min kerkiää ensiksi? :D Valintani oli siis Pippin. Jos Schmusetier kerkiää ensin, valintani olisi Frodo.
Ei, kyllä se on sittenkin Éomer^^ Son ihana taistelija. SeksyXD
Welcome to the Caribbean, love.
Hedwig
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Maalis 26, 2004 3:49 pm
Paikkakunta: Klaukkala (Kontu)

Viesti Kirjoittaja Hedwig »

Legsu tai Aragorn... Kummatkin on niin ihania.:) Faramir tai Pippinki ois voinu olla...
Laitoin tohon kylläkin Legsun.
Qûal Viéna
Örkki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 8:47 pm
Paikkakunta: Rajalla

Viesti Kirjoittaja Qûal Viéna »

Aaw. Että voi olla vaikiaa... *pähkäilee sulhoaan*
Legolas... Arska...eeei, kyllä se on Merri.
Min rakastan Merriä! *soittaa innoissaan hääkelloja*
Vai oisko sittenkään...?
Voiko perustaa haaremin? :mrgreen:
"I try and not talk to Billy that much 'cause you know, he's an idiot."
- Dom Monaghan

Soosoo, Domi, tuhma...^^

Minoon Kondomikotka nro. 1!
Varokaatten! *whaa*
Avatar
Fairy tale
Puolituinen
Viestit: 270
Liittynyt: Ke Huhti 28, 2004 6:17 pm
Paikkakunta: Tukinturku

Viesti Kirjoittaja Fairy tale »

Qûal Viéna kirjoitti:Voiko perustaa haaremin? :mrgreen:
Voi kuulostaa jännältä! Siinä tapauksessa ei tarvitse valita Frodon ja Samin väliltä. Vaikka olen jo selitellyt itselleni, että minä olen Sam ja minulla on Ruusa. Mutta minähän saan Lännessä vielä Frodonkin itselleni. :wink:
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Qûal Viéna kirjoitti: Voiko perustaa haaremin? :mrgreen:
Fairy tale kirjoitti:Voi kuulostaa jännältä!
Niin. Se onkin... *nauraa Quun idealle*
Quun kanssa ollaan jo perustettu... *nauraa*
Siihen kuuluu kaikkea TSH:n, POTC:n ja tosi elämän väliltä.... *kieroilee*

Ja tämä ei ollut sitten offtopik. Ne muutti etelä-afrikkaan karkuun joukkotuho aseita.... (tä?)
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

No niin, ja kyllä minä sen Leksusen ottaisin *surprise* ^^ Sillä on suipot korvat, ihanat silmät jne, jne...
Rum-Pirate kirjoitti:Min ottaisin kyl Aragornin... Tai nazgulin ...
Mistä asti sinä olet nazguleita himonnut? O.O;;; Vai onko siulla joku salaliitto Ulairen ja Firenan kanssa?
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Hei lapset, muistakaahan sitten, että Khamûl on minun x). Haaremiini kuuluu kuulkaas vaikka ketä! Darth Vader ja Luke Skywalker, Han Solo, Indiana Jones, Khamûl, Viggo... Olen moniaviollinen nainen. (Harry Potterinne voitte pitää, mutta en voi sille mitään, että Star Wars on täynnä miehiä, jotka minä vien kaikki. Ja droideja. Joku muu saa C-3POn, minä otan R2-D2:n :mrgreen:.)

Juu siis. Valitsin Ara-pojun. Siis samoojana. Säänpieksemä, takkutukkainen, sängekäs ja auttamattoman seksikäs. Ja miekka ja likaiset hiukset toki parantavat näkymiä entisestään :wink:. Omg, mikä miäs.

Ja ne, jotka valittivat, etteivät halua olla kuningattaria ja ottivat Éomerin. Muistaakaa, että Éomerista tuli Rohanin kuningas kun Théoden kuoli. Että siinä teille kuningatarta x).
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Puppi
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 5:59 pm
Paikkakunta: peiton alla.

Viesti Kirjoittaja Puppi »

Pakko se on ottaa merri tai Pippin!Mutta kumpi?! :shock: Kumpikin!! :lol: No ei, mutta toi ois vaikea päätös jos pitäisi valita kumpi... Saanko ottaa kummatkin?kiiiiilttiii?? :roll:
...The small sand castle that the waves swept away
a smile about to cry, looking up at the flowing clouds...
Rhiannon
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 9:43 pm
Paikkakunta: Jihuu-maa

Viesti Kirjoittaja Rhiannon »

Tjaa, olen kyllä vannoutunut Aragorn-ihailija, ihan kirjoista saakka, joten täytynee sanoa Aragorn. Toisaalta en oikein pidä kuningas Elessarista, aivan liian puhdas ja jotenkin kangistuneen tuntuinen. Ei, sulhaseksi valitsisin siis Striderin, siinä se, vaikka Andúril olisi hyvä lisuke. Ah ne hiukset ja silmät ja huulet ja...nojoo, you got the gist.

Toisaalta olisi ehkä kiva saada joku vähän rauhallisempi tyyppi. Vanhemmat tässä aina toitottelee, että seikkailijan kanssa ei kauan kestä. Minä kuitenkin kokeilisin onnea Striderin kanssa, söisin sitkeitä oravia autiomaissa ja vaeltelisin ympäriinsä. Mitäpä ei tuollaisen takia kestäisi. Ja saisin varmaan oman miekankin...
"The King's garden is not the world, you foolish squib,' said a big Roman Candle; 'the world is an enourmous place, and it would take you three days to see it throroughly." (Oscar Wilde)
Laurana
Puolituinen
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 12:52 pm
Paikkakunta: Pyykkikori

Viesti Kirjoittaja Laurana »

Legolas tietty..... :lol:
Tai Haldir..... :D
Olishan Faramirkin oikein mukava.... :)
I can’t see you, I can’t hear you
Do you still exist?
Vastaa Viestiin