Mieluisin sulhanen

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Mieluisin sulhoni olisi

Aragorn/Elessar
81
20%
Boromir
12
3%
Faramir
43
11%
Legolas
120
30%
Elrond
17
4%
Eomer
24
6%
Pippin
30
8%
Merri
19
5%
Joku muu
53
13%
 
Ääniä yhteensä: 399

Zenn
Örkki
Viestit: 116
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:32 pm

Viesti Kirjoittaja Zenn »

:shock:
...
:shock:

*toipuu hiljalleen järkytyksestään*

Kukaan ei ole vielä ottanut elokuvan suloisinta ja ihaninta hahmoa, Merriä. Mikä teitä vaivaa, ihmiset? xD

Se on suloinen. Söötti. Pieni. Karvainen. Ihana. :mrgreen:
Epätosimiehekäs mieli korvaa puuttuvan älyn.
Schmusetier
Örkki
Viestit: 73
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:09 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Schmusetier »

Miun valintaa on varmaan vaikea arvata... Pippin. Ihania pieni hobittipallero. Miun pitää saada se lasipurkkiin hyllylle.

Tai sitten Aragorn tai Faramir. Mutta ensisijaisesti Pippin.
I feel my world shake
I can't look away
Hard to see clear
Is it me
Or is it fear?
- Metallica/St. Anger

Green Umbrella
Sorrow
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 2:56 pm

Viesti Kirjoittaja Sorrow »

Minun valintani olisi Éomer. Ja tämähän menee puhtaasti sen piikkiin, minkälaiseksi elokuvat miehen tekivät. Se vaan on niin mielettömän syötävä. Hui, ei ole ennen kyllä tullut eteen tilannetta jossa valinta johtuu täysin ulkonäöstä. Pelottavaa, minun suustani, minähän aina sanon ettei ulkonäöllä ole väliä...
Kaiutin
Örkki
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:59 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kaiutin »

Aragorn. Ehkäpä löytyisi siitä suunnasta ymmärrystä siihen, että on pakko päästä keskelle ei mitään ainakin kerran kuussa tai parissa. Metässä voisi olla hauskaa hikisen ja likaisen miehen kanssa :roll:
--------------------------------------------------------
Puhpallura
Örkki
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 7:06 pm
Paikkakunta: Oulu (Rovaniemi)

Viesti Kirjoittaja Puhpallura »

*ilmoittautuu mukaan Elrond-faniklubiin* Elrond on lempihahmoni kirjassa (ja elokuvissa tietysti myös, Hugo Weaving <3), johtunee hahmon salaperäisyydestä, voimasta ja surullisuudesta.
"Meitähän ei siis erikseen ole edes olemassa. Me olemme yhtä." ~ Tuomo Saikkonen/Kuisma Aalto

For he who lives more lives than one
More deaths than one must die
Green_dragon
Örkki
Viestit: 93
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 5:07 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Green_dragon »

Ehdottomasti Pippin!
Sen ihanampaa pientä karvapalleroa ei löydy mistään! :wink:

Mutta, jos en saisi Pippiniä, niin ottaisin Merrin...
Kuva
Together, like that.

Grotto
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Schmusetier kirjoitti:Miun valintaa on varmaan vaikea arvata... Pippin. Ihania pieni hobittipallero. Miun pitää saada se lasipurkkiin hyllylle.

Tai sitten Aragorn tai Faramir. Mutta ensisijaisesti Pippin.
Entäpä jos min kerkiää ensiksi? :D Valintani oli siis Pippin. Jos Schmusetier kerkiää ensin, valintani olisi Frodo.
Welcome to the Caribbean, love.
Granian Beag
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 3:06 pm

Viesti Kirjoittaja Granian Beag »

Eiköhän se Faramir ole... Tosin myös joku mukava haltija voisi olla mukava sulho ^^
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

En epäröisi hetkeäkään. Pippinhän se olisi. *unelmoiva huokaus* Suloinen... *kuolaa* Mutta jos Pippiniä en saisi, niin se olisi Merri. Kolmannelle sijalle kirii Faramir. Gondorin söpö exkapu. Vai... Jäikö se vielä kapteeniksi sen jälkeen kuin Persleu... anteeksi Aragorn sai vallan..?
All you need is love...
Cassiopeia
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:10 pm
Paikkakunta: Klaukkala (koneen ääressä)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cassiopeia »

Mä mietin pitkään Aragornin ja Legolasin väliltä ja päädyin sitten Legolasiin, koska se on söpönpi. :D
Pervoilu on elämän suola.
jenni
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: To Helmi 26, 2004 9:00 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jenni »

Ottaisin Aragornin... Ehkä juuri siksi että saisin olla kuningatar.. :D Tai no.. Kyllä se mulle kelpais ilman kuninkuuttakin, mutta kaikkeahan on aina kiva unelmoida.. Onhan siinä sekin syy, että Aragorn on komea!! Ei söpö niin kuin joku koiranpentu, vaan komea.. Kaverini sanoo että Pippin on söpö, mutta en minä mitään koiranpentua halua vaan sulhasen... Sori nyt kaikki Pippin-fanit...
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Pippin, vaikka hobitit ovat lyhyitä... mutta on se niin ihuna!
Pippin on minun...*murisee*
:P
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Ihmettelen vain, ettei Boromir ole saantu yhtään ääntä. Kyllä minä olisin hänetkin huolinut... Komeamman puoleinen, ylhäinen, kotoisin Minas Tirithistä, ja olisi jäänyt nuorena leskeksi (vapaaksi naimaan jonkun muun^^).
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Mew
Örkki
Viestit: 119
Liittynyt: La Helmi 28, 2004 8:37 pm
Paikkakunta: Wonderland

Viesti Kirjoittaja Mew »

Heh, Merri. Se on suloinen!! Kyllä mäkin Nazgúlin olisin voinut ottaa mutta Merri mieheksi ja Nazgúl koiranpennuksi! :mrgreen:
Kuva
Kuva
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Ensin ajattelin että luonnollisesti Legolas. Sitten aloin pohtia. Olisiko se nyt niin hohdokasta Legsie-paralle, että minun kuoltuani tämä jäisi yksin, ilman rakastaan? Mutta olkoot Legolas minun rakastajattareni. ^^

Kun Legolas oli nyt heivattu jo valmiiksi peräkammarin puolelle (^^), niin seuraavana tuli mieleen Aragorn, mutta se nyt oli vaan hetken hulluutta. Äijällä riittää naisia ja miehiä muutenkin...

Sitten alkoi käydä sääliksi Boromiria, poloisella kun ei ole vielä yhtään vaimoehdokasta. Pian tulin järkiini; kuka nyt kuolleen tahtoo naida?

Pitkien ja hikisten pohdintojen jälkeen päädyin Merriin. Pippin jäi jälkeen vasta loppusuoralla, lopullinen syy oli, että Merrillä on vähemmän ääniä. Mutta en silti häntä säälistä ottaisi miehekseni! Lyhyestä koosta voi olla joskus hyötyäkin... ^^

Rakastan selittämistä!
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Vastaa Viestiin