TSH-unet

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Viime yönä näin hullun unen:
Joukko gondorilaisia ratsasti jossain. Etummaisena oli Aragorn joka talutti kahta krokotiilia hevosen selästä. :lol: Sitten krokotiilit karkasivat metsään ja 5 täysin Legolasin näköistä haltiaa lassosi ne kiinni. :lol:
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Lisää Loftis unia....

Eli, minulla oli kamalat mahakivut. Oikeastaan olin yrjötaudissa, mutta en vielä tiennyt sitä. Yritin nukahtaa ja olin jossain valveen ja unen rajamailla kun näin yököttävän unen. Saatana, Sansku ja Ame (kiitoksia teille) pervoilivat ja jutut kävivät aina vain sairaammiksi. Niiden ollessa pahimmillaan pomppasin ylös ja juoksin vessaan. Että sellasta. Sen jälkeen oksensin koko yön. :?
All you need is love...
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Viime yönä näin unta, missä Miranda Otto ja yksi TSH:n käsikirjoittajista (en muista nimeä) kirjoittivat jotain ihme juttuja liitutaululle, ja luokkani piti kopioida ne vihkoon ^^
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Minä jos voin tunkee tähän väliin vielä oman unen. Se menee näin: Minä, Gothy ja isoveljeni istuttiin autossa. Siellä etupenkillä oli ohjaamassa Orli ja Viggo jos oikein muistan. No Orli ohjas sitä autoo ja Viggo luki karttaa. Myö oltiin sitte eksyksissä. Orli ja Viggo ne jottain siinä etupenkillä höpötti mutta enmuista mitä. Enkä sitäkään kun jompikunpi kysy meiltä jotaki. Sitten se uni loppu, kun minä heräsin. Sen unen minä olin nähny aikoja sitten. Että ei ihme jos en muisa mitä siinä höpötettiin.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Avatar
Violet
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:06 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Violet »

Näin joskus viime vuonna useita kertoja unen, jossa Legolas letitti hiukseni haltialeteille sen jälkeen, kun olin valittanut hänelle, ettei kukaan kavereistani osaa tehdä niitä minulle, enkä osaa tehdä niitä itse itselle. Olihan se aika mukava uni.
Ei suklaa ole mikään rakkauden korvike. Rakkaus on suklaan korvike.
Lux
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 8:17 pm
Paikkakunta: Enttimetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lux »

Olen nähnyt melkoisen paljon TSH-unia, mutta nehän ovatkin unista parhampia :wink:

Tässä kerran näin tällaisen unen:
Minä, Aragorn ja Legolas oltiin menossa jonnekin ihme luolaan tappelemaan joitakin örkkejä vastaan. Minulla oli paistinpannu, ja sillä sitten hutkin niitä päin näköä. Sitten joku örkki löi minua jollakin takaraivoon. Minä pyörryin. Tai en siis oikeasti pyörtynyt, ajattelin siinä unessa, että minäpäs muka nyt pyörryn. Sitten kaaduin oikein draamattisesti ja Ara ja Legsy tulivat hirmu huolestuneina katsomaan, että miten minun kävi. Kuulin muka kaikki mitä ne puhui ja oli hirveän vaikea pitää silmiä liikkumattomina. Sitten Ara kantoi minut käsivarsillaan ulos sieltä luolasta. En muista, että miten tuo uni loppui, mutta se oli aika lääh!
"Älä tuijota minun nappejani!"
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Huh huh, Haltsu, that's cool! XD *tahtoo kovasti nähdä itsekin tuollaisia unia*

On Kootikin TSH-unia nähnyt!

Minä ja itikka istuttiin meidän entisen keltaisen opelin takapenkillä ja Legolas ajoi. Auto heittelehti ja tutisi kuin olisi vedellyt viimeisiään, mutta me nakotettiin paikoillamme kuin liimattuna. Sitten Legolas käänsi auton kohti paksua puunrunkoa. Rupesin kiljumaan kurkku suorana, että nyt tulee törmäys, hidasta hullu! Mutta ei. Legolas ajoi suoraan sitä puuta päin ja mie luulin jo, että kohta rysähtää... vaan e-hei. Auto körötteli tasaista vauhtia ylös puuta kuin se olisi ollut harvinaisen sileä maantie. Sitten Legsi ajeli pari keirrosta puun ( mänty ) latvuksissa ylösalaisin ja lauloi Säkkijärven polkkaa nuotinvierestä. XD Muistaakseni mummo tuli sen jälkeen hakkaamaan Legolasia taikinapulikalla ja kiljui sille, ettei sillä ollut oikeutta koskea toisten omaisuuteen... ( mielenkiintoista )


Nah, tämä uni jäi tosi hyvin päähän, kun näin sen joskus aikoja sitten:

Meidän talon vintti oli sisustettu hienoksi. Siellä oli pylvässänkyä ja töllöä, stereoita, kotietatteria, satiinipäällysteisiä sohvia, takka ja hopealla ja jadella silatut vessanpöydät. Ja hienoja persialaismattoja lattioilla. ( siis tosi kirkuva sisustus, mutta hieno silti ) Aragorn, Olli ( miun veli ), itikka ja Faramir asuivat siellä. Meillä oli pikkuinen komero siinä vieressä huoneena. Siellä oli kapea vuodesohva, mikro ja puolityhjä jääkaappi ja kova tuoli. Valitin Arskalle jatkuvasti sitä, että lihakset olivat aamuisin jumissa, kun sohva oli niin kova. Se kyllästyi ruikutukseen ja pisti Faramirin nukkumaan miun kanssa siihen komeroon. ( eipä ollut Farasta kiva nukkua kovalla sohvalla, kun mei makasi sen päällä ja kuorsasi XD )

Asuin Faramirin kanssa siellä suunnilleen viikon ja sitten Arska tuli hakemaan sitä pois. Se lupasi tehdä mitä vain, jotta saisi Faran takaisin. Mei oli julma ja pakotti sen nukkumaan komerossa Ollin kanssa. Ja sinne se menikin. Ihmettelin vaan sitä, kun Olli pakeni aina päivisin meidän puolelle ja näytti aika ryvettyneeltä. Sitten itikka tuli kertomaan miulle, että Arska panee miun veljeä. Faramir otti vessanpytyn syliinsa ja meni hakkaamaan Aragornia sillä päähän.

Sitten iso rottalauma mursi vintin oven ja niiden päällikkö kertoi, että ne ovat kidnapanneet Haldirin ja että niille pitäisi antaa katto pään päälle joksikin aikaa. Min muutuin mieheksi ja pelastin Haldirin ja otin siltä suihin. Sitten Haldir lähti Synkmetsään tapaamaan Legolasia ja mei haki Faramirista lohtua ( ja sai sitä ).
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Näin TSH unen viime yönä. SLASH VAROITUS!
En muista paljonkaan, mutta siinä oli Legolas ja Aragorn. Ja Legolas otti suhin Aragornilta. (luitte oikein, miulla oli hauskaa koulussa kerto unta)
Legolas oli löytänyt kirjan suihin otosta. Ja käytti kirjan oppeja hyvkseen.
Kirja muistutti meidän köksän kirjaa.

Kun heräsin kirosin kellon olisin halunnut nähdä loppuun asti. No näin siihen asti kun Aragorn laukesi ja sitten kello soi..(kello ja kello ratio se on)
Kerroi koulussa en yksityiskohtia muuten kyllä. Päätelkää jotain. :oops:
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Akuma-hime
Puolituinen
Viestit: 224
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 5:10 pm
Paikkakunta: lahti-city

Viesti Kirjoittaja Akuma-hime »

Yhdessä unessani olin meidän olkkarissa. Sitten Legolas oli tietokoneen luona nököttävässä tuolissa ja mä menin halaamaan sitä. Sit meidän koti oli yhtäkkiä joku linna Gondorissa. Legsin, Aran ja Gimlin ja monen ihmisen piti mennä sotimaan jonnekki merelle, ja ne otti linnan mukaansa. Minä ja siskoni heilutettiin rannalla valkoisia nenäliinoja ja lähdettiin ratsastamaan takas Gondoriin. Siellä oli se linna, jolla Legs ja muut oli lähtenyt purjehtimaan, linna oli siis kahdessa paikassa yhtä aikaa ja siellä missä me oltiin ei ollut ketään muita. Sitten örkit hyökkäs, ja minä sekä siskoni mentiin saunan lauteiden alle piiloon. Sanoin siskolleni, että meidän piti esittää kuolleita, mutta hän ei osannut, joten laitoin jalkani hänen naamansa eteen ja käskin olla hiljaa. Sitten örkit tunkeutuivat saunaan ja uni loppui siihen kun Legs ja muut tulivat tappamaan örkit.

yhdessä toisessa unessani Aragorn, Legolas ja Gimli olivat jossain järvellä jossa oli vettä vain polveen asti. Legsillä oli narutoppi :shock: ja hän meinasi hukkua, mutta Ara nosti hänet pois veden alta.

Joo, mä nään tosi järjellisiä unia :roll:
Aloitan aamuni laittamalla weetabix-sukat jalkaan.
Frigo
Örkki
Viestit: 88
Liittynyt: To Tammi 15, 2004 11:24 pm

Viesti Kirjoittaja Frigo »

Hih, viime yönä näin _ensimmäistä_ kertaa elämässäni unta, jossa oli TSH mukana. *hämmästynyt*
Mutta, minä olin Aragornin ruumiissa ja minulla/Aragornilla oli suhde Legolasiin. Sitten siinä oli myös Gimli ja Arwen ja niillä oli jotain meneillään. En saanut heistä selkoa, uni loppui liian aikaisin, mutta ehkä ensi yönnä. Jos käytettäisiin ficcien ikärajoja, olisi se NC-17.
Aamulla oli hauskaa. Pelottavaa. :)
Frigoa ei ole. Frigo jätti Loftiksen 28.10 lopullisesti.
June
Örkki
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja June »

Hyväisäsentään. En yleensä muista uniani, mutta satuinkin näkemään TSH-unta. Tai jotain likimain: keskustelin pubissa itse JRR Tolkienin kanssa: tivasin tietoja Keski-Maan maantieteestä. Ja Christopher Lee oli aviomieheni (!!!), joka tiesi Keski-Maasta enemmän kuuin Tolkien itse. Huh?
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Näin toissayönä karmean painajaisen siitä,miten kuviksentunnilla minun maalaus muuttui Arwenin kuvaksi ja sitten maalasin sen ihan pieleen:/
Olen kai liikaherkkä piirustuksieni suhteen...
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Näin unta pari päivää sitten, että Ara tuli meille ja alkoi tonkimaan meidän ruokakomeroa. Se sano, et se etsii jotain.
Min vaan seisoin siinä vieressä ja kiljuin, että nyt se löys meidän sipsipussit. ^^
Sitten se loppui... harmi. :D
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Olen minäkin pari nähnyt.. (:

Kävelin Stokkan edessä ja sit huomasin Legolasin juoksevan mua kohti hiukset liehuen. Se juoksi mun ohi ja mä lähdin sen jäljessä juokseen. Se sitten meni kaupungintalolle ja kun saavuin paikalle, hän oli laittamassa tonttulakkia päähänsä. Kun kysyin, miksi moinen päähine, hän ilmoitti esittävänsä tonttua pikkuisten balleriinojen pikkujouluissa. Jäin sitten odottelemaan Legolasia ja pian hän saapuikin. Me juteltiin ja haltia antoi miulle pusun. <3 Heräsin. Hittolainen.

Sit semmonen Lando-uni.

Ovikello soi. Menin avaamaan ja oven takana seisoi Orlando. Pyysin miehen sisälle ja esittelin taloamme hänelle. Mentiin sitten lopulta mun huoneeseen. Yhtäkkiä kundi alkoi nauraa ihan mielettömästi. Kun ihmettelin, mikä niin nauratti, hän sanoi, ettei ollut tajunnut, että siitä on otettu sellaisia kuvia missä sen silmät näkyy. Hän katseli siis Legolas-julisteitani. Sitten esittelin tietokonetta ja kerroin, että meitä on suuri joukko Demissä, jotka ihailevat häntä. Mies rupesi parkumaan aivan yhtäkkiä. Kun kysyin, mikä hänellä oli hätänä, hän sanoi pelkäävänsä tietokoneita. Heräsin.

Veeeeery interesting... (:

Nauroin pääni irti lukiessani teidän unianne. :lol:
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Qûal Viéna
Örkki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 8:47 pm
Paikkakunta: Rajalla

Viesti Kirjoittaja Qûal Viéna »

Eli unia... x)
(Tämän Narmo, oletkin jo kuullut!)
No kerran vuonna yks ja kaks näin semmosta unta, että mä olin Legolas (fantasiaa (?) ^^) ja siinä oli just joku hirvee taistelu menossa. Mä juoksin jotain hirveen isoo ja läskii ja haisevaa örkkiä pakoon, ja piilouduin yhen lammen pohjalle. Mä makasin siellä ihan hiljaa (hengitinkin) ja tunsin, kuinka se örkki tuli ja rupes kauhomaan vettä mun ympärillä. Viimein se sitte luovutti ja lähti jotain mutisten poispäin. Mä nousin pois lammesta, ja kiipesin semmosia portaita ylös sinne taistelupaikkaan.
Äkkiä mä hyppäsin yhen mun Näin tehtiin TSH- kirjan sivulle (!!??) ja menin sellaisen oven taakse piiloon. Yks pikkuörkki seuras mua, mut mä sanoin että "Ei tänne saa tulla!" Ja se lähti hirveen pelästyneen näkösenä pois.

Okei, unet on unia.
Ja min oon aika huono nukkumaan muutenkin... unetkin kertoo siitä siis.
"I try and not talk to Billy that much 'cause you know, he's an idiot."
- Dom Monaghan

Soosoo, Domi, tuhma...^^

Minoon Kondomikotka nro. 1!
Varokaatten! *whaa*
Vastaa Viestiin