TSH-unet

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Mä näin yhtenä yönä taas kerran Elijahista unta.

Se oli niinkun joku elokuva, missä Lijah istu lentokoneessa. Sitte tuli lumimyrsky. Lentokoneen piti laskeutuu, muttei lumimyrksyn takia, vaan sen että joku oli saanu jonkuu ihme tekstiviestin, minkä luettuaan se muuttu "zombiks". Sen silmät alko kiiluu hopeisina ja se sillee kangistu!
Ja sitte se ei ollukkaan enää elokuvaa, vaan me alettiin saada niitä viestejä.. Sekoo... :)
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Eka viestini. :shock: Jännää....

Näin kerran unta, että istuin automme takapenkillä. Isä ajoi ja minä kurkkasin hänen olkansa ylitse. Huomasin, että olimme matkalla kohti leiskuvaa Tuomiovuorta. Aloin huutamaan kuin hullu ja sätkin kuin kohtauksen saanut. Isäni yritti rauhoitella minua ja sanoi, että olimme vain menossa sinne hiihtolomalle. (hiihtolomalle... *kuvittelee itseään laskettelemassa alas Tuomiovuorta*
Äkkiä isä oli hävinnyt ja huomasin kyyhöttäväni, jollain pienellä rinteellä, joka kuului tulivuoreen. Vieressäni kyyhötti eräs ystäväni. Hän käski minun olla hiljaa ja hän alkoi vakoilla tasanteella seisovaa Sarumania, joka puhui jotain Sauronin kanssa Palantirin välityksellä.
Äkkiä hän huomasi meidät ja minä ja ystäväni pingoimme täyttä päätä alas vuorelta. Siinä vaiheessa huomasin, että olin Pippin ja kaverini oli Merri.
All you need is love...
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Min olen nähnyt unta, että olin Sauron ja hallitsin Keski-Maata. Sitten tuli Persleuka joka hakkasi miut ja en ollut enää vallassa. Blah.

Valta sopii minulle :twisted:
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Hmm, tämä uni oli niin kummallinen, etten tiedä, saako sitä edes sanoin kuvailtua...

Koko homma alkoi jostain palkintogaalasta, jossa oli musiikkivieraana mielenkiintoinen bändi: Viggo, David Wenham ja Orlando (Legolas-peruukki päässään). Gaala muuttui vähitellen musiikkivideoksi, joka oli jonkinlainen sekoitus punahilkkaa ja sormusten herraa. "Punahilkka" oli Frodo, joka yritti päästä metsän läpi "isoäitinsä" Bilbon talolle, mutta pusikossa vaanivat hukat ja örkit olivat hieman toista mieltä. Urheat sankarimme Aragorn, Faramir ja Legolas kuitenkin onnistuivat häiritsemään pahiksia niin paljon, että punahilkkamme onnistui päästä yhtenä kappaleena Bilbon mökkiin. Musiikkivideo onkin yllättäen muuttunut kauhuleffaksi.

Henkiin jäänet hukat asettuivat pihamaalle ja yrittivät päästä sisälle taloon. Bilbo kaiveli kaapistaan esille kaikki mahdolliset aseiksi sopivat esineet, mukaanlukien Piikin ja suuret puutarhasakset. Olin myös itse sisällä talossa, kuin kärpäsenä katossa. Frodo lukitsi itsensä vessaan kun hukat viimein murtautuivat sisälle, mutta huonolla menestyksellä. Jostain syystä ne kuitenkin vetäytyivät takaisin ulos raadeltuaan Frodon hengiltä...

(Tässä vaiheessa ainoa, mikä unessa enää Sormusten herrasta muistutti, oli hukat ja örkit, muuten koko roska muuttui mun lapsuusmuistojeni sotkemiseksi, mm. Bilbo muuttui viime keväänä kuolleeksi isoäidikseni, mutta seuraavassa hetkessä en enää ollutkaa oma itseni, vaan joku miespuolinen henkilö. Tällä taisi olla joku James Bond -syndrooma, silla kauniin sankarittaren suojeleminen oli paaaljon tärkeämpää kuin koko maailman pelstaminen... Lopun yötä sitten vietin kerrostalon katolla hakaten puutarhasaksilla hukkia hengiltä, joten ei ihme, että olin hiukkasen väsynyt aamulla :wink: )
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Tuli mieleen uni, jonka näin aika kauan sitten:

Olin toisen maailmansodan aikainen natsi ja kuuluin sukellusvene laivastoon. Suklauspaatissa tapahtui kaikkea kummaa, jota en enää muista, mutta muistan että siellä oli joku hullu tyyppi, joka tappoi melkein kaikki.

Tuon tyypin tapettuamme rantauduimme jollekin "autiolle" saarelle. Meitä ei enää ollut kuin tusina jäljellä. Siinä silmänräpäyksessä kun astuimme saarelle muutuimme kaikki lotr hahmoiksi. Minä olin Pippin ja Merri. Olin siis jotenkin kummallisesti molemmat. Meidän rykmenttimme lähti ratsastamaan joillain pieraistuilla poneilla ja hevosilla aivan mahdottoman hurjaa vauhtia.

Pian huomasimme, että saari oli täynnä salaperäisiä rotkoja ja putosin niistä yhteen. Jäin kuitenkin henkiin ja Pippin-minäni seisoi rotkon pohjalla. Joka puolella oli kuolleita örkkejä ja rotkon reunustalla piti Ruusa Tölli-Gamgi Vihreää lohikäärmettä. Hänellä oli paistinpannu ja hän sanoi, että tuli pientä kärhämää örkkien kanssa.

Jotenkin kummallisesti pääsin ylös rotkosta ja Merri antoi minulle uuden ponin (entinen kuoli :cry: ) ja me ratsastimme kohti jotain suurta kukkulaa. Viimeinen muistikuva oli kun vakoilimme sormusaaveiden linnaketta siellä mäellä. Se linna muistutti sellaista kuningas Arthurin linnaa. :shock:

Ei, en minä näe kummia unia.
All you need is love...
GreyW
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 7:57 pm
Paikkakunta: Pajukasa

Viesti Kirjoittaja GreyW »

Joo,on teillä kyllä kummia unia...

Noh,mä näin kerran sellasen unen,että oli syttynyt sota örkkien ja haltioiden välille (ei mikään ihme sinänsä),ja minä olin siellä haltioissa Legolasin kanssa (tämä on ihme,sillä vihasin ennen Legsiä,en tämän unen jälkeen enää niinkään ^^). Joukkoja oli todella paljon ja örkeillä oli se niiden uruk-hai johtaja (kaikki olivat uruk-haita),joka tappoi Boromirin... Minä pääsin sitten sellaiseen osaan,että tapoin örkkien johtajan jousipyssyllä,jonka olin saanut Legsiltä... Kun örkit huomasivat minut, he rupesivat ampumaan meitä nuolilla (hmm... heilläkin oli jousipyssyt O.o)
Yhtäkkiä Legolas tuli viereeni ja otti kädestäni kiinni ja me ponkaisimme ilmaan ja liisimme nuolisateen yli...

Ja niin me pelastuimme... Huh,tuo uni sai ajattelemaan Legolasta hyvällä ^^ (pelasti sentään henkeni...)
Sun kädessä on maailma
Missä mut tehtiin lasista
Aina jotain saa silti lahjaksi
Katsoo ei saa helvettiin
Koska se katsoo takaisin
Aina jotain saa vastalahjaksi
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Twinkly, minullakin oli sota uni jossa Hobitit ja Haltiat olivat yhdityneet Sauronia vastaan.
Juuri kun Sauron olisi voittanut, Saruman sanoi:
"Hyvän pitää aina voittaa"
Ja haltiat ja hobitit voitti. Frodo, Sam, Pippin ja Merri olivat olleet mukana sodassa, ja minä sen jälkeen selitin heille, kuinka ihanaa oli,
kun he selviytyivät.... :P

Minulla on toinenkin uni, jossa olen koulussa. Olen Pippin ja Merri on vierelläni. Olemme koulumme ylimmässä kerroksessa, viidennessä ja meidän pitää päästä pois rakennuksesta Gandalfin luokse, joka odottaa pihalla. Me juoksimme portaita alas, eikä kukaan oppilas tuijottanut meitä kahta kertaa enempää. Olimme viimeisessä kerroksessa jossa on tietokoneluokka, Merri juoksi sinne ja alkoi pelata tietokonetta.
Yritin saada Merrin mukaan, mutta tämä ei suostunut.
(Luultavasti Merri meni Loftikseen... :) )
Uni loppui... :)

Ruusa huitomassa örkkejä paistinpannulla.... :mrgreen:
*reps*
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Eledal
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:08 am
Paikkakunta: Juvaskula!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eledal »

Mun painajaiset jatkuu edelleen...Mä nään pelkästään painajaisia missä on yleensä joitakin tsh hahmoja. Ja ne unet ei oo todellakaan kivoja. Oon nähny koht varmaan 2kk painajaisii melkein joka yö...
Elämä on ohimenevää, siitä on vain yritettävä pitää kiinni
Aina ei tiedä mitä käy, aina ei voi vaikuttaa tulevaan
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Teilläpä hienoja unia :mrgreen: . Mine näen harvoin TSH-unia...

Yksi harvoista TSH unistani:
Minä ja kamuseni (täällä Fanyare) kuuluimme Sormuksen saattueeseen. Me kävimme hieman muiden saattueen jäsenien hermoille ja lopulta Legolas ampui kaverini. Sitten ne lähtivät jahtaamaan minua ja minä juoksin kovaa vauhtia niitä pakoon, mutta tipuin kuiluun, jossa oli hampurilais baari, jossa kaverini (se, jonka Legs oli ampunut) oli tarjoiliana pannumyssy päässään...

Ja toinen, jonka näin viimeyönä:
Oli joulu ja minä olin Rivendelissä. Oli lahjojen avaamisen vuoro ja minä sain todella suuren paketin. Kun avasin sen, sieltä hyppäsi vaaleahiuksinen haltia neon sininen rusetti kaulassaan. Haltia rutisti minua ja sanoi "Hyvää joulua kulta" ja hyppäsi kattolamppuun roikkumaan. Sitten Elrond sanoi sille kattolampussa roikkuvalle haltialle "Tule alas sieltä Aragorn! Tuo on todella ikvää käytöstä"
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Näin taas yhden....

Sméagol oli lemmikkini ja talutin sitä ulkona kaulahihnassa. Ulkona oli vähän liukasta ja oli se kyllä näky kun Sméagol rukka kaatuili aina vähän väliä. Se tonki puskia ja mutisi koko ajan jotain epäselvää. Sitten se juoksi koiramaisesti luokseni ja hymyili. Sitten se nuoli naamani märäksi. :shock: Sen jälkeen Lotti ja Sandy tulivat sinne ja ihastelivat 'koiraani'.

Veljeni näki unta, missä Sauron hyökkäsi suurini armeijoineen koulullemme. Hän ja minä kuulemma rakensimme hänelle ansan. Naamioimme Mordorin koulumme näköiseksi. Sauron hyökkäsi lavastetta vastaan. Kun Sauron huomasi erehdyksensä hän pyörtyi. :D
All you need is love...
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Simona kirjoitti:Tai sitten se uni, jossa Sparks oli kirjoittanut slashia Frodosta ja Kekkosesta ja Kekkonen haastoi Sparksin oikeuteen. Jaahas.
Eikäääääääääääääääh xD
Onneksi se Kekkonen kuoli kun min olin vasta kaksivuotias... mutta toisaalta, tuskinpa kyseinen herra olisi ensimmäisenä listalla, jos alkaisin tehdä moisia kummallisia sekoituksia :D
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

Näin toissayönä pitkästä aikaa jotain TSH-aiheista...

Elikkäs aluksi seurailin, miten Gimli ja omituisen... isomasuinen Legolas taistelivat urheasti luolapeikkoa vastaan. Kun peikko oli voitettu, siirryttiin Rivendelliin, jossa Legolas pääsi Elrond-tohtorisedän neuvolatarkastukseen (ei ajatella mitään siellä...). Tutkittuaan aikansa pöydällä alasti makaavaa Legsua Elrond totesi iloisesti tämän olevan raskaana^^ (Ja haltiat juhlistivat tapausta kielet toistensa kurkuissa, vaikka lapsukaisen isä - siis Gimli - seisoskeli oviaukossa seuraamassa toimitusta.)
Tämän jälkeen siirryttiin seuraamaan Legolasin harhailua käytävällä, jossa oli arkullinen vaatteita. Haltiaprinssimme muuten näyttää oikein suloiselta vaalean kelta-violetissa mekossa ja päivänvarjon kanssa :wink: Valitettavasti pienen hortoilun jälkeen Legolas riisui mekkonsa (ja vielä valitettavammin sillä oli normaalit vaatteet sen alla) ja istahti juttelemaan Elladanin ja Elrohirin kanssa, kaikkien kolmen tutkaillessa samalla väliinsä ilmestynyttä postikorttitelinettä.
Sitten paikalle asteli Haltsu (jep, tämä meidän Loftiksen Haltsu), joka huomautti, ettei jommallakummalla kaksosista ole yhtä hyvä perse kuin isällään. Kuin tilauksesta Elrond sattui saapastelemaan ohi, Haltsu lähti perään ja valitettavasti minä heräsin tässä vaiheessa. *huoku*

Pitäisiköhän tämä tulkita alitajuiseksi yritykseksi selvittää, mitä keskeneräisen ficcini loppupuolella tapahtuu? :wink:
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Loftis yleistyy unissa. Tämä siis tunkeutuu jo ihmisten alitajuntaan. No, niin minullakin. Eräässä unessa Delly saapasteli pitkin Rivendelliä musta nallekarhunsa Morgoth mukanaan. Samassa unessa Legolas pyysi siltä, siis nallelta, nimikirjoitusta. Samassa unessa oli myös Sansku koiransa kanssa. Ihan ihmeellinen uni oli.
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Viime öinen uneni

Joku toimittaja: *raportoi Haldirin ja Legolasin suhteesta*
Orli: *juoksee huoneeseen ja lyö toimittajaa naamalle* *lähtee ovet paukkuen huoneesta*
Toimittaja: Ei kai se kuullu?
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Eledal
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:08 am
Paikkakunta: Juvaskula!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eledal »

Ennen mun unet tai lähinnä painajiset oli sitä, et TSH hahmot hyppäs mun oikeeseene elämään...nyt siihen sotkeutuu Harry Potter...

Viime yönä näin mahtavan unen, et Legolasilla ja Dracolla oli suhde...ehkä mun ei kannattais illalla lukee Potteria ja samalla kattoos TSH:ta... :) Mut edistystä on se ettei se ollu painjainen :)
Elämä on ohimenevää, siitä on vain yritettävä pitää kiinni
Aina ei tiedä mitä käy, aina ei voi vaikuttaa tulevaan
Vastaa Viestiin