TSH-unet

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Aryachia
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 05, 2007 9:55 pm
Paikkakunta: Tuomiopäivän Valtakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aryachia »

Muistinpas muutaman kun aloin mieleni perukoilta niitä kaivelemaan:

Olin normaalisti kotona ja surffailin tässä tietokoneella kun yhtäkkiä ovikello soi ja Aragorn, Faramir ja Legolas tulivat meille pelaamaan Ps2sta kun olin saanut sille juuri uuden LotR: The Third Age pelin.

Näin yhtenä yönä unta että olin Helmin Syvänteessä taistelemassa ja yhtäkkiä serkkuni tuli sinne. Käskin häntä suksia kuuseen koska tämä oli minun uneni. Sitten Gandalf tuli ratsastaen pinkillä My Little Pony nukella. O.O

Olen myös nähnyt unta jossa olin noin parikymppinen ja liityin Sormuksen Saattuueeseen. Noh, voitte varmaan arvata että minä olin porukan ainoa nainen ja kaikki ovat olleet monta kuukautta puutteessa...miehet suorastaan kilpailivat kuka pääsisi harrastamaan tässä nimeltämainetsemattomia toimia minun kanssani. Sitten lopulta ärsyynnyin ja sanoin etten antaisi kenellekkään. Kaikki tulivat hiukan surulliseksi mutta päätin sitten antaa Aragornille kun hän on niin komea ja suosikkihahmoni...perhana sen unen piti loppua siihen, olisin halunnut nähdä sitä eteenpäin *vink*.
Kuva Kuva
Ethän anna pienoisten lohikäärmeiden kuolla?
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Tulipahan taas viimeyönä nähtyä mielenkiintoinen uni LotRiin liittyen.

Kaikki alkoi mukavasti. Asuin Rivendellissä ja olin luultavastikin Elrondin oikea käsi tai jokin vastaava. Kunnes sitten eräänä kauniina päivänä minut lähetettiin viemään jotain erikoista lahjaa Aragornille, joka majaili jossain päin aakeeta laakeeta Keski-Maata. Niinpä lähdin sitten iso muhkurainen paketti kädessäni metsästämään kyseistä henkilöä jostain päin Rohania. Jostain syystä pomppasinkin äkisti Kontuun, jossa istuskelimme mukavasti iltaa Frodon, Samin, Bilbon ja Aragornin kanssa. Lahjasta ei ollut enää tietoakaan, vaan se oli jäänyt jonnekin. Äkisti ovelle ilmaantui Legolas, joka ilmoitti haluavansa lähteä porukalla Disneylandiin. Eipä siinä sitten mitään, ostettiin junaliput ja lähdettiin matkaan. Parin sekunnin päästä oltiin Pariisissa, jossa puolet porukasta hävisi jonnekin. Minä, Legolas, Aragorn ja Gandalf kuitenkin menimme sinne Disneylandiin, kuten suunnitelma oli. Loppujen lopuksi heräsin siihen, kun törmäsin pikkusiskooni, joka oli pukeutunut Aladdiniksi ja vaati minua ostamaan Guitar Hero kolmosen.

Sen pituinen se.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Renata

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Renata »

Juoksin talomme kellariin, se oli muuttunut sellaiseksi pyöreäksi kiviseinäiseksi tornihuoneeksi. Keskellä huonetta seisoi Darth Vader pelottavan näköisenä. Minä nappasin seinältä soihdun ja pyörin sen kanssa ympyrää niin kuin Arska Viimapäällä konsanaan. Darth Vader kuoli, ja minä pakenin liekehtivästä huoneesta ikkunan kautta. Kiivettyäni linnan seinää pitkin jonkun köyden avulla, pääsin katolle ja pelastin Éowynin jonkun tuntemattoman uhan kynsistä.

Hmm? :mrgreen:
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Saphire »

minä näin Todella pelottavan unen muutama päivä sitten.

Minä siis olin joku random haltia Rivendellissä ja "arki" sujui ihan "normaalisti". Sitten Elrond tuli puhumaan minulle jotain vuotavista katoista ja taustalla pomppi koko ajan kolme tai neljä lentävää Glorfindelia. Sainpahan siinä sitten naurukohtauksen ja heti perään tukehtumiskohtauksen ja "kuolin" Seuraavaksi heräsin jostain ihme paikasta, joka muistutti epäilyttävän paljon erästä mielisairaalaa, josta oli tullut jotain roskadokumenttia tai jtn. Sitten minä lähdin kuljeskelemaan sielä pitkin käytäviä ja löysin ulos. Pihalla pomppi vielä enemmän lentäviä hahmoja(tällä kertaa ei pelkästään Glorfindeleita vaan kaikki A:sta Ö:hön) Sitten sielä alkoi pomppia örkkejä ja minä lähdin karkuun. Sitten minä kai heräsin.

Mitähän hittoa minun alitajuntani on päähänsä saanut, kun se tuollaisia käsittelee minun nukkuessani?
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Avatar
Villasukka
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Maalis 31, 2013 2:50 pm

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Villasukka »

Iiihan hauska uni nyt kun tarkemmin aattelen:

Olin nukkumassa omassa huoneessa ja kello oli jo varmaan 11 aamulla ja kuulin ikkunan takaa koputusta, vaikka huoneeni on yläkerrassa.Siinä sitten unenpöpperössä avasin hämmentyneenä sen ikkunan ja Legolas roikku siellä henkihieverissä.En muista kunnolla, mutta jotenki en ollu yhtään ymmälläni.
Sitten ku se kipusi sieltä ylös niin se väläytti semmosen pepsodent hymyn ja sano jottain, että tulin tuomaan sulle tämmöisiä Legolas karkkeja.
Se tunki ne karkit mun kouraan ja meni ikkunalle ja mumisi lähtiessään vielä jottain et: meillä on tämmönen kilpailu menossa, että jos joku sulle karkkeja tarjoo niin älä ota vastaan.
Legolas sitten lähti ja menin takas nukkuu ja heräsin sitten vähän niinku samassa asennossa ja harmikseni huomasin et ne karkit oli kadonnu mun kourasta :D

Tämmöstä tänää!
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Näin tämän joskus pari viikkoa sitten:
Asuin kerrostalossa ja oli pääsiäinen, joten lähdin virpomaan. Sitten koputin siihen lähimmälle ovelle, ja avaamaan tuli Thranduil. Se antoi mulle ihan jättimäisen sinivalkoisen tikkarin. Sitten olinkin yhtäkkiä omassa huoneessani ja istuin sängylläni Sparksin kanssa ihkuttamassa sitä (siis sitä et olin ollu virpomassa ja Thranduil oli antanu mulle jättitikkarin) ja meillä oli tää mun kone auki, ja siinä skype ja me puhuttiin samaan aikaan Fuun kanssa :D Ei, en ole koskaan tavannut Sparksia tai Fuuta eikä minulla ole harmainta hajua, miltä oikeasti näytätte, mutta jotenkin silti tiesin että ne olitte te :mrgreen: ...Ja sitten mä heräsin D:
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Näin ensimmäisen unen joka liittyy Keski-maahan, itseasiassa Hobitti elokuvan ekaan osaan.

Olin siinä kohtauksessa jossa Elrond tulkitsee Thorinin karttaa, ja meitsi vaan katteli siinä sivussa. Yhtäkkiä Elrond heittää kartan siihen "pöydälle" ja sanoo: "Ei siinä mitään erikoista oo..." ja lähtee kävelemään pois. Sen jälkeen meen itse katsomaan ja sanon että kyllä siinä jotain uutta tekstiä näkyy, jonka takia Elrond tulee takasin ja nappaa kartan ja totee: "Jaa... Ei näy enää..." ja sytyttää kartan sytkärillä palamaan. Ihmettelen vieläkin tota sytkäriä, mistä ihmeestä se sinne oli eksynyt? :D
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Näin viime yönä unta Desolation of Smaug -elokuvasta ja mä jotenkin olin siellä ylimääräsenä hahmona tsekkailemassa, että mitä tapahtuu. Kukaan ei kiinnittäny muhun mitään huomiota, mut kun heräsin niin olin ihan sekasin, että missä oon, missä ne kääpiöt on, Thranduil ei enää seiso mun edessä ja käännyin vielä kattomaan, että kuka hitto mun vieressä nukkuu, kunnes tajusin, että oma ukkohan se eikä mikään Bard. Jaa miten niin odotin leffaa innoissani? :lol:
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Juu näinhän minäkin siitä unta. Tosin olin itse jossain niinkin nöyryyttävässä asemassa kuin Tauriel...
Olin siis jostain syystä niiden ihme koskenlasku stunttien jälkeen lähtenyt Rivendelliä siitä syystä, että fanit vihasivat minua. (Okei, ihmiset vihaa Taurielia syystä :D)
Anyways, Rivendellissä tapasin jostain syystä kesälomalle lähteneen Thranduilin, joka tuli ja huusi miulle ihan täyttä kurkkua, kun en ollut tuonut sille viiniä ajoissa o.O?
Siinä vaiheessa minä jostain syystä lähdin karkuun ja vetosin tasa-arvoon, kun yllätys yllätys jäin kiinni. Sitten meni niinkin sekavaksi, että Smaug tuli ja pölähti paikalle selittämään, että puhuin asiaa, koska tasa-arvo on aina etusijalla ja lohikäärmeitä syrjittiin ja kiusattiin aina. Sitten pakenin Smaugin kanssa helkkarin kuuseen sieltä ja siinä lentäessä taustalta alkoi kuulua jotain ihme piipitystä, joka häiritsi ihan hirveästi ja vain voimistui. No sitten heräsin todellisuuteen, missä kirosin herätyskelloni alimpaan Helvettiin, kun herätti miut!
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: TSH-unet

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Pakko jakaa tä mun jäätävä uni nyt muillekin:

Olin meidän porukoiden autotallissa ja siel oli kaikki kääpiöt ja me valmistauduttiin joulun viettoon. Olin kössiny jostain kääpiöille meidän maailman vaatteita ja ne mallas niitä päälleen. Thorin oli vetäny puvun housut jalkaan eikä sil ollu paitaa ja sit se käänty muhun päin ja kysy et milt hän näyttää (XDDD) ja sil oli myös kaljatölkki kädessä. Olin et "tosi hyvältä" ja pussasin sitä. Thorin näytti hämmentyneeltä ja sano vaan et "tuo lisää kaljaa nainen."

WTF, sanon vaan. XD
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Vastaa Viestiin