TSH-unet

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Puppet
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: To Loka 28, 2004 7:30 pm
Paikkakunta: Perämetsä

Viesti Kirjoittaja Puppet »

Min on nyt muista yhtäkään Tsh unta, mutta on tämä niitä muutaman nähnyt. ^^
I'm a puppet.
So come and get me! *pervo*
Eowyn86
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 3:16 pm
Paikkakunta: Tuomaksen sängyn alla

Viesti Kirjoittaja Eowyn86 »

Ää.. Viime yönä näin.. Pitkästä aikaa [ihanaa]. Nyt en sitten vain muista mitään.. Oli siinä Aragorn ja Éowyn ainakin ja myös Legolas taisi olla.
”Huono itsetunto on miun elämäni suurin tragedia.”
Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Mie olin hiljattain Moriassa saattueen kanssa ja näin kun Gandalf putosi. Ajattelin siinä kohtaa itsekseni että "S*tana, ukko tosiaan tippui!"
Toisessa unessa edessäni pyöri näytöllä joku Aragorn- ficci, joka vaan jatkui ja jatkui eikä loppunut sitten millään... aloin tuskastua siihen ihan totaalisesti :shock:

Voisi kyllä nähdä jotain mukavampaakin, jos kerran Tolkienin hahmoista pitää joskus uneksia... :roll: Noh, tulee aina uniin kaikki mitä tekee tai ajattelee illalla.
(Nuo eivät ehdottomasti vedä vertoja unelle, jossa pesukoneessani rymisteli kummitus ja pelotteli jotakin ihme ystävääni Riittaa.)
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Voi...Näin selkounen!

Olin Sitonut Legolaksen seinään jouluvaloilla^^
Arvatkaapas mitä sitten!
Noh...Unessa me nuolkeskelimme ja Nuoleskelimme ja ...
Jouluvalot olivat siniset...Olin sitonut siis ihan vaan ranteista ja nilkoista^^
Arvatkaapas halusinko aamulla herätä!!!En tietenskään...Ja silti vaan oli pakko!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Aragorn
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 3:53 pm
Paikkakunta: Hienon puutarhan keskellä. :) (missä ei tarvitse koskaan kastella kukkia ;) )

Viesti Kirjoittaja Aragorn »

Näin tässä joulunalla unta.. :) Sellaista ihanaa..

Ok. Oli jouluaatto ja pukki oli juts käynyt.. Avasin sellaisen jalkapallon muotoisen paketin ja kun olin avannut sen niin Legolas tuli paketista pois ja sanoi jotain tällästä.; "No oli jo aikakin, meinasin pölyttyä kokonaan." Ja kaappasi mut syliin. Hetken päästä lähdin hautuu maalle vanhempieni kanssa Legolas tietenkin mukana. Menimme Boromirin haudalle, koska se oli meidän pappa, joka oli kuollut sodassa. !! Sit uni loppu jotenkin tyhmästi siihen, kun palasimme kotiin ja Legolas kaatoi vesilasin lattialle, mitä oli juomassa...

Ihan outo uni.. :) Mut silti TSH lliittyvää.. :P
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

No pöh! En miää muista yhtään omaa unta...


Teillä muilla oli aivan hulvattomia unia :D




Muok:

Tsihihihii!! heti kun valitan etten muista mitään, niin näen uuden unen. Voi Herra isä, se oli hauska! Mulla oli treffit Balrogin kanssa, ja ties mitä... :lol: :oops: noloa... jooh, ja (ei mitään kaksimielistä!) se oli VAIN UNI!!! ;D
Viimeksi muokannut Sisu, La Tammi 28, 2006 8:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Yoiko
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 3:31 pm
Paikkakunta: Täällä näin

Viesti Kirjoittaja Yoiko »

Näin viimeyönä sellaista unta jossa merri ja pippin suutelivat.. tai jotain ne teki. En oikein muista, mutta hyvä uni oli! :)
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Minä taas näin ihan karseaa unta. Gimli työnsi kätensä housuihini, ja.. niin. Sitten minä sanoin Gimlille että tämä ei osaa, ja Aragorn tuli näyttämään että miten.

Kyllä oli vähällä etten aamulla oksentanut. Huhhuh. (Nyt kaikilla on ihan kummallinen käsitys minusta. )
Ax.
Örkki
Viestit: 90
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:00 pm

Viesti Kirjoittaja Ax. »

Ew.. En ole kirjoittanut tänne mutta jostain joulukuun lopulta sellainen uni että olin Aragorn, ja allani oli Legolas, ja sitten olimme huoneessani jaah herrat hiukan harrastelivat tiedättekyllämitä. Ihanan todentuntuinen uni *naur* En olisi halunnut herätä ;>
"Ei menninkäinen riitä päivänsäteelle."
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

Tämä on varsin vanha uni, mutta kerronpahan kuitenkin.


Keskelle peltoa oli raijattu muovisia puutarhatuoleja ikäänkuin siellä järjestettäisiin joku esitys. No minä sitten istuin siellä seuranani kaksi Nazgûlia *drools*. Toinen istui vieressäni ja toinen edessäni ja minä sitten koetin lähennellä tätä vierustoveriani nojailemalla päätäni vasten sen olkapäätä. Se vain toljotti jäykkänä paikoillaan (oli varmaan niin kauhuissaan), mutta edessäni istuva Nazgûl, jonka hartioilla hyppi jotain perhosia, kääntyili tuon tuosta mulkoilemaan minua olkansa yli ja minua jopa rupesi hieman pelottamaan. Sitten keskelle peltoa ilmestyi iso läntti mustia pisteitä ja älysin pian, että ne olivat örkkejä. Äkkiä molemmat Nazgûlit katosivat ja minulla oli hirveä ikävä "päätukeani".

Njoo...
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
Wêz
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2006 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja Wêz »

No, ihan outo uni mutta kerrotaampa nyt silti:

Sekoilen, jossain Minas Tirithin portilla (olin siinä Pippin) Gandalfin kanssa ja yhtäkkiä ilmestyy semmoinen "ulottuvuusikkuna", josta tulee Sarumanin käsi, joka ottaa Gandalfin mukaansa.. Yritän pitää Gandalfin tässä ulottuvuudessa pitämällä sen jalasta, mutta ulottuvuusikkuna nousee ylemmäs ja se katoaa.. Putoan maahan örkkien keskelle.. Herään..

Ihan seko uni :S
KeK ^^
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

Elladanista ja Elrohiristä näin unta. Siis, luettuani joitan Elladan/Elrohir-ficcejä, ne tulivat uniini. Ja juuri, kun vaatteet löytyivät maasta, alkoi kuulua ärsyttävä piipitys...puhelin. Prkl. Niin, olin siis katselijana siinä unessa.
Kuva
abcd

Viesti Kirjoittaja abcd »

Joskus kauan sitten näin Silmarillion-aiheisen unen, jossa seisoin keskellä Himladin heinäaroja. Curufin pöllähti siihen jostain ratsain ja flirttaili mulle hevosen selästä. (sanoo henkilö, jolla ei ole Curufin-obsessiota, eihän...?)

Myöhemmin (leffojen tultua) näin hyvin sekavan unen, jonka jossain vaiheessa juoksin hämärässä metsässä pakoon Aragornia. :shock:
Avatar
Mellon
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 1:26 pm
Paikkakunta: Dreamland

Viesti Kirjoittaja Mellon »

Näin kerran sellaista unta että ajelin avoautolla sellaisella pinkillä tuolla Keski-Maassa. Kyydissä miun lisäksi oli Aragorn (kuski), Legolas, Arwen & Gimli. Radiosta soi Karavaanarit. Käytiin sielä sun täällä ja muutama paikkakin taidettiin tuhota. Legolas yritti iskeä minua... :?
Never walk away from a fight thats worth fighting
Never hesitate when you know you're gonna act
Never waste your words on a fool you won't listen
Never sell your soul cause you'll never buy it...back
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Tämä näki tässä yhtenä yönä unta... Istuimme äidinkielen luokassa jotakin kirjoittelemassa kun oveen koputettiin. Sisään astui itse pimeyden lordi Voldemort tummanpuhuvassa viitasssaan. Hänellä oli mukanaan keltainen, pitkulainen hyrrämäinen laite, joka pyöri Voltsun perässä. Herra Voldemort hymyili oikein pirteänä ja selitti että lähtisimme luokkaretkelle hetijuurinyt. Sitten hän pyöräytti hyrrää ja huomasimme olevamme Keski-Maassa. O_O Sumuvuorilla tai jotain. O_o Sitten laskimme sieltä liukureilla alas Synkmetsään, jossa oli paljon mustia oravia...Niillä oli pitkät terävät hampaat. Odotimme näkevämme haltioita, mutta ne pelkäsivät meitä eivätkä suostuneet tulemaan esiin... Sitten matkasimme Briihin, missä Bilbolla oli isot kemut Pomppivassa Ponissa. O_o Ja tietenkin tarjolla oli paljon syötävää ja juotavaa...Uni taisi päättyä siihen kun Voldemort ja Bilbo tanssivat pöydällä. :D
Vastaa Viestiin