Missä haluaisit asua? [Keski-Maassa siis x)

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Asuinpaikkani olisi...

Lothlórien
65
22%
Rivendell
92
31%
Kontu
55
19%
Rohan
30
10%
Minas Tirith
16
5%
Jokin muu, mikä?
36
12%
 
Ääniä yhteensä: 294

Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Missä haluaisit asua? [Keski-Maassa siis x)

Viesti Kirjoittaja Newra »

Eli siis. Jos asuisit Keski-Maassa, missä siellä asuisit? Tai missä haluaisit asua ^__^

[toivottavasti vaihto-ehdot eivät ole kovin... mettästä x) Minä voin lisätä sinne vielä varmaan muutaman, jos ehdottomasti haluatte :)


Minä haluaisin asua Konnussa (en laittanut sitä sen tarkemmin), tai sitten Lórienissa.
Kontu olisi ihanan hobittimainen paikka, ihastuin siihen heti FotR:n alussa :> Jotenkin turvallinen ja tuttu. Kotikontu x)
Tai sitten Lórien. Tosin en tiedä, osaisinko nukkua Talanilla *virnistää* Mutta. Huu. Kultainen Metsä olisi ihana, kaunis paikka.

Teidän vuoronne :)
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

Rivendell.
Elrondilla ei tällä kertaa ole asian kanssa niin tuhottomasti tekemistä. x) Uskomattoman kaunis paikka, täydellinen sijainti, kaunis, kaunis, kaunis. Jos syksyt siellä olisivat elokuvissa esitellyn kaltaisia, minä olisin taivaassa. Se vain, ettei niissä rakennuksissa näytä olevan tarpeeksi tukevia seiniä tällaiselle vilukissalle...

Kontu on kyllä hyvä kakkonen, niin ihanan kaukana kaikesta. Kunnon syrjäkylä tällaiselle erakolle, ja minä todella haluaisin oman hobitinkolon.
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Konnussa tottakai!! :D

Tietty nuo muutkin paikat on ihania ja kauniita, mutta minä tykkään sellaisesta rehevästä niitty maisemasta kaikkein eniten.

Tunnen itseni muutenkin niin hobitiksi.^^
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Minä hevoshulluna ihmisenä valitsisin Rohanin,koska siellä on...hevosia.Toisaalta kontukin olisi ollut yhtä ihana paikka,siellä on ihania metsiä,puroja,peltoja ja kaikki on niin rehevää...apua!min ei osaa päättää...ja minas tirithissä olisi kiva vierailla,mutta asumiseen se olisi miulle liian...kivinen.
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Rivendell.

Se mielikuva, jonka Tolkien Rivendellistä onnistui luomaan on niin kiehtova etten muuta vastausta voinut laittaa. Harmaat Satamat olisi myös meikäläiselle sopiva paikka kun en kerran voi oikeassa elämässäkään edes kuvitella asuvani kaukana merestä, mutta Rivendell vie voiton historiansa ja salaperäisyytensä takia.
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Valinta on vaikea, mutta silti haluaisin asua varmaankin Rivendellissä.
Kaunis ja taianomainen paikka... *leijailee*

Kakkonen olisi Lórien taikka Kontu...
Lothlórien on myös hyvin kaunis ja miusta salaperäinen. Kultainen Metsä on niin upea...
Kontu on sitten sellainen ihana ja söpö... Vihertäviä nummia, pieniä jokia... Kaikkea sellaista söpöä... Kontu on tosi kodikas paikka, missä tuntisi olevansa tallessa ja turvassa.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Laurana
Puolituinen
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 12:52 pm
Paikkakunta: Pyykkikori

Viesti Kirjoittaja Laurana »

Lotlórienissa tai rivendellissä...
palvon kai haltioita...niin no,sehän ei liity asiaan..no,jotenkin molemmissa sellainen tunnelma,kauniita paikkoja molemmat :)
I can’t see you, I can’t hear you
Do you still exist?
Mew
Örkki
Viestit: 119
Liittynyt: La Helmi 28, 2004 8:37 pm
Paikkakunta: Wonderland

Viesti Kirjoittaja Mew »

Minä ihmeellisesti valitsin Rohanin, ajatella niitä näköaloja vuorille ja sitten ne niityt! *kuvittelee itsensä juoksemassa isoilla niityillä* Sitten kun siellä on niin komeet ratsut... *ihailee äänekkäästi ja epäselvästi*
Kuva
Kuva
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Mulla on kaksi vaihtoehtoa joiden välillä en osaa päättää - ne on täysin erilaisia, mutta kummatkin viehättäviä.

1) Gondolin, salattu kaupunki - siinä on jotain niin kiehtovaa, miten Turgon rakensi sen kaupungin ja se pysyi salattuna satoja vuosia.. se kuulostaa niin kauniilta.

2) Bukinmaa - no se olisi varmaan kuitenkin oma numero ykköseni, kaikesta huolimatta - Vanha Metsä lähellä, bukinmaalaiset on mielenkiintoisempia kuin muut kontulaiset ("omituisempia" - kuulostaa hyvältä ^^), pitävät jopa uimisesta ja veneilystä.. se on jotenkin sydäntäni lähellä.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Puppi
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 5:59 pm
Paikkakunta: peiton alla.

Viesti Kirjoittaja Puppi »

Saa poistaa.
Viimeksi muokannut Puppi, Ma Maalis 06, 2006 6:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...The small sand castle that the waves swept away
a smile about to cry, looking up at the flowing clouds...
Kaiutin
Örkki
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:59 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kaiutin »

Konnussa luultavasti viihtyisin parhaiten. Rivendell ja muut vaikuttavat olevan täynnä portaita ja en tykkää portaista :? Olen eniten kontumainen tyyppi, viihdyn luonnossa (ramppaa mettässä harva se viikko) ja tykkään ns. yksinkertaisesta elämästä, haluan kuitenkin ihmisiä ympärilleni.
--------------------------------------------------------
Jellicon
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2004 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Jellicon »

vaikea... pistin sen 'jokin muu,mikä?' koska en oiekin osannut valita... Keski-maassa on niin paljon ihania paikkoja että siellä voisi asua melkein missä vain... (huom.MELKEIN)

Noista vaihtoehdoista mieluiten Konnussa tai Lórienissa, mutta paras paikka olisi... siinä jossain Lindoni ja Konnun välissä, Harmaista Satamista etelään, meren rannalla... :mrgreen:
Saigola
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 7:17 pm
Paikkakunta: repunreuna 5

Viesti Kirjoittaja Saigola »

Konnussa tietysti! Se on niin ihanan idyllinen ja rauhallinen paikka, täynnä söpöjä hobitteja;) Kontu on aina tuntunut niin kodikkaalta ja lämminhenkiseltä paikalta, että muuttaisin sinne samantien, mikäli olisi mahdollisuus.

Tietysti myös Rivendell olisi mukava paikka asua:)
Järjestelmävirhe
Örkki
Viestit: 146
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:49 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Järjestelmävirhe »

Mitä luultavammin Rivendellissä. Rivendell vetoaa ennen kaikkea sillä, kuinka se on rakennettu osaksi luontoa ja pysähtyneisyyden tunnelmallaan. Kaikki tuntuu olevan siellä seis ja hiljaa. Se sopisi minulle, paljon syvennyksiä rinteillä joissa voisin piilotella kun en jaksa enää puhua kenenkään kanssa.

Lothlorien on liian eriskummallinen paikka, toki kaunis, mutta en ikinä tottuisi asumaan siellä. Rivendellissä on myös tuttuja elementtejä.

Kontu on myös sievä, mutta aivan liian reipas ja eläväinen paikka minulle. En luultavasti kovin pitkään jaksaisi harrastaa iloista rupattelevaa small- talkia veikeiden hobittien kanssa. Tosin siellä en vaikuttaisi yhtä persolta herkuille kuin haltioiden parissa. ^^
Ihmisyys ei ole fyysinen määritelmä,
se on henkinen päämäärä.
Sitä ei anneta,
se ansaitaan.

~Richard Bach
kosmo
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Kesä 29, 2004 1:30 am
Paikkakunta: Fennia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kosmo »

Hö. Miksi Keski-Maassa?
Minä asuisin mielelläni Valinorissa. Siis sillä ajalla kun Melkor ei ollut vielä tappanut Puita. Siellä olisi varmasti melkoisen ihastuttavaa kaikkien maailman kasvien, eläinten ja Esikoisten seurassa. Oo.. kyllä Valinor olisi minun valintani.
Mutta jos nyt välttämättä täytyy joku paikka Keski-Maasta valita, niin varmaankin joko Ithilien tai Itä-Gondor.
Juu.
Jokainen olento elää omassa maailmassaan, omissa kuvitelmissaan. Omassa kosmoksessaan.
Tämä on minun maailmani.
Vastaa Viestiin