Missä haluaisit asua? [Keski-Maassa siis x)

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Asuinpaikkani olisi...

Lothlórien
65
22%
Rivendell
92
31%
Kontu
55
19%
Rohan
30
10%
Minas Tirith
16
5%
Jokin muu, mikä?
36
12%
 
Ääniä yhteensä: 294

Gwaïraîs
Puolituinen
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 8:24 pm
Paikkakunta: Siellä, missä synkkä ikuisuus avautuu paljastaen Toiset Jumalat.

Viesti Kirjoittaja Gwaïraîs »

Humm... jossain pimeässä loukossa, Mordor ja Moria kuulostavat sangen mainioilta. Mutta koska haluan aukeita alueita, valitsen Mordorin. Ja onhan Mordorissa vuoria ja järviäkin. Loistomesta.
Kuva
Bloodshot eyes - metal skin
Serpents tongue - dagger claws
Dragon wings - crooked horns
K.I.N.G
Durnar
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 8:56 pm
Paikkakunta: hevonperse eli Kotka

Viesti Kirjoittaja Durnar »

Minas Tirith komeudellaan ja vankalla olemuksellaan vangitsi minut (hyvät näköalatkin), jykevät seinät ja mahtava arkkitehtuurinen luomus. :)
Kakkossian jakavat Rohan avarassa karuudessaan ja Rivendell loistavalla kauneudellaan.

On toki monia muitakin paikkoja jossa voisi asustella,mutta jos näistä niin... :roll:
Chokehold
Örkki
Viestit: 162
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 6:03 pm

Viesti Kirjoittaja Chokehold »

Rohanissa, siellä on paljon hevosia ja se on muutenkin aika hieno paikka. Ja Lothlorien olisi kiva paikka myös, samoin Rivendell. Ne on kumpikin sellaisia turvallisia ja niissä on haltioita. Aww.
Freed from the gravital leash
I swear the heaven is in my reach
Esege
Örkki
Viestit: 181
Liittynyt: Su Elo 29, 2004 10:20 am

Viesti Kirjoittaja Esege »

En asuisi missään. Olisin samooja. (Onko niitä naispuolisia?) En vaan löydä mistään sellaista missä voisin pysyä. Ja kyllästyn nopeasti. Ja minulla voisi olla hevonen. (Tosin onnistuisi se missä vain, mutta voisin vaeltaa sillä.)
Tosiasiassa mieleni teki mennä heidän luokseen kysymään, miten he tekivät sen - olivat niin puhtaita ja varmoja kuin olivat.
-Tom Spanbauer, Mies joka rakastui kuuhun
Hömötiainen
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: To Touko 26, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vaikka missä.

Viesti Kirjoittaja Hömötiainen »

Lothlorién. Ihan must. Mine haluan asua omassa kotipuussa, niinkuin Sparks talania kutsuu Veljeksistä ja seurapeleistä ficissään. Lorién on todella kauniisti kuvailtu kirjoissa. Mutta myös Synkmetsä olisi kiinnostava. Eikä Legolasilla ole asian kanssa mitään tekemistä...
*viheltelyä*
Mutta eivät nuo kaksi vain houkuta sillä lukuunottamatta Moriaa ja Mordoria koko Keski-Maa on erittäin kaunis paikka.
Mryi <3 Pointittoman viestin tarjosi Hömötiainen!
Kuva
Culhirwen
Örkki
Viestit: 117
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 9:43 pm
Paikkakunta: Täällä jossakin

Viesti Kirjoittaja Culhirwen »

Hmm... Joko turvallisessa ja uskomattoman kauniissa Lothlórienissa tai Rohanissa hevosten keskellä. Lórien olisi kuitenkin ykkössijalla. Rivendell ei muuten myöskään olisi ollenkaan hullumpi vaihtoehto. Kaunis ja turvattu haltiamaa sekin :)
Cecilia Musta
Puolituinen
Viestit: 282
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 4:11 pm
Paikkakunta: Tharasissa, joko Alamaailmassa tai Mustassa Sudessa nurkkapöydässä.

Viesti Kirjoittaja Cecilia Musta »

Rohan of course!! Ihana paikka, ympärillä ei mitään ja ne hevoset!! en yleensä piittaa hevosista mut niiden elikot on niin upeita!! Brego jne. -ei mitään matinkylän tallin pullaponeja-. se vaan olis täydellinen maalaiskylä ^^ Paljon hyvännäköisiä sotilaita yms.yms.yms. :wink: ja ehkä myös siks -taas päästiin tähän...- et mä oon ihan Éowyn. vaik en kyl muistutakkaan sitä enää ulkonäöltä paskaakaan.
Teräsbetonista paljon vaikutteita saanut tarinani:
Tulenkantajat
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Ehdottomasti Rivendell...en tiedä, olen haksahtanut haltioihin, haluaisin niin olla heidän kaltaisensa...Rivendell on niin kaunis paikka, rakennettu luonnon keskelle, siellä on sellainen kaikki on hiljaa ja stop- tilanne, ikuinen toisin sanoen...*haaveillen*
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

Minä en ymmärrä miksi löydän kaikki Keskimaan synkät alueet paljon kiehtovimpana. Sellaiset kuin Moria tai Mordor :shock:...
Ne näyttävät elokuvissa niin synkän kauniilta MUUUTTA.... jos nyt koettaisin kerrankin ajatella selväjärkisesti niin on pakko todeta, että ne eivät ole kovin terveellisiä paikkoja asua.
Taidan siis päätyä Lothlorieniin. Tykkään metsistä, erityisesti tiheistä ja Lothlorien näyttää juuri mukavan hämärältä, mutta samalla raikkaalta. Kuulun ihmisiin jotka eivät juurikaan siedä suoraa auringonpaistetta ja Lothlorienissa näyttäisi ainakin olevan paljon varjoisia ja rauhoittavia paikkoja.
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
Funebre
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 1:36 am
Paikkakunta: Luciuksen kaavun alla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Funebre »

Rohan. Se olisi ehkä hyvä paikka miulle. Kontukin varmasti olisi, mutta ehkä vähän liian mukava paikka silti. Laiskistuisin entisestään!
Vaikka Rohan nyt onkin aika kuiva ja köyhä paikka keskellä ei-mitään, silti siinä on oma vetovoimansa (muutakin kuin Eomer siis). Ajattelen Rohanin sellasena "työväenluokan kaupunkina" :D
Culhirwen
Örkki
Viestit: 117
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 9:43 pm
Paikkakunta: Täällä jossakin

Viesti Kirjoittaja Culhirwen »

Kyllä se Lórien olisi minun valintani. Sopivan syrjäinen paikka (siinä mielessä että siellä ei liian paljon vierailijoita käsittääkseni käy). Ja turvallinen. Komeita vaaleita pitkähiuksisia (haltia)miehiä rajoja puolustamassa :lol: Juu, sinne minä menisin.
Dina
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 3:50 pm

Viesti Kirjoittaja Dina »

Lothlórienissa olisi ihana asua!! Haltioiden keskellä! Aahh....

Onko muuten Lórien ja Lothlórien yksi ja sama paikka? Vai mitä eroa niillä on? Valaisisiko joku?
Estel
Örkki
Viestit: 47
Liittynyt: La Heinä 30, 2005 8:04 pm

Viesti Kirjoittaja Estel »

Minas Tirithissähän minä tahtoisin.
Kaikki on siellä niin komeata, tai, en osaa kuvailla. Jotenkin se paikka viehättää minua.
Forget this life.
Lalaith
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: La Loka 15, 2005 9:20 pm

Viesti Kirjoittaja Lalaith »

Joo, olen aikaisemminkin miettinyt tätä, enkä oikein vieläkään osaa päättää missä noista ihanista paikoista haluaisin eniten asua.

Lothlorien ja Rivendell olisivat tietenkin upeita paikkoja asua, mutta jotenkin minulle sopii ehkä paremmin Rohan ja sen upeat hevoset ja maisemat. Rohanin arkkitehtuurikin ja musiikki (elokuvista) vetosivat minuun enemmän kuin hiljaiset, vaikkakin kauniit, Lothlorien ja Rivendell.

Äänestin Rohania, mutta en kyllä todellakaan osaa sanoa.. Hobittilakin olisi tietenkin täydellinen paikka viettää lapsuus, mutta sen jälkeen en välttämättä enää vanhempana jaksaisi sen melko yksinkertaista menoa..

Ja onhan Minas Tirithissäkin tiettyä loistoa ja kuninkaallisuutta, mutta sitten haluaisin ehdottomasti asua siellä Neljännellä Ajalla (mieluiten Aran hallitsemis aikaan), kun Sauron on kukistettu..

En mää vaan tiedä.. :)
Elindar
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 6:02 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Elindar »

Rivendelliä äänestin. Se on ihan älyttömän kaunis paikka, sijainti on ihanan salainen ja siellä haltiat laulavat aamusta iltaan...
Ja kuten Bilbokin kertoi, Rivendellissä voi nauttia vähän kaikesta: hyvästä ruoasta, musiikista, tarinoista, laulusta, lukemisesta, kirjoittamisesta jne. Jo pelkkä se ympäristö saa rentoutumaan ja hyvälle tuulelle.
Eivät nuo muutkaan paikat kauas jää; Kontu on ihana maa, siellä olisi ihana asustaa pienessä hobitinkolossa Virranvarressa ja viljella pientä kasvimaata. ^^
Mutta hienointa olisi, jos voisin olla sellainen seikkailija, joka asuu jokaisessa noista paikoista aina vähän kerrallaan. :b Kaikki tai ei mitään.
~
My heart is [url=htpp://elindar.livejournal.com]broken[/url] and I don't have glue.
Vastaa Viestiin