Missä haluaisit asua? [Keski-Maassa siis x)

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Asuinpaikkani olisi...

Lothlórien
65
22%
Rivendell
92
31%
Kontu
55
19%
Rohan
30
10%
Minas Tirith
16
5%
Jokin muu, mikä?
36
12%
 
Ääniä yhteensä: 294

memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Rohan. Siellä vois asua. Kuulostaa nätiltä paikalta ja siellä on hevosia joka lähtöön. En mie osaa tän enempää perustella.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Konnussa tämä asuisi. Rauhallinen, uinuva paikka, jossa elämä keskittyy elämän pieniin iloihin kuten ruokaan, juomaan ja ystäviin. Juuri sopiva paikka minulle. :D
All you need is love...
Lilah
Örkki
Viestit: 54
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 10:01 pm

Viesti Kirjoittaja Lilah »

Minä laitoin että Lothlórien.. Se on todellakin uskomattoman kaunis paikka ja siellä on nii-iin ihania puita...

Lilah

Love's such an old fashioned word
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Te teette kauhean vaikeita äänestyksiä :shock:. Äänestin Lórienia, vaikka Rohan, Kontu, Gondor, Rivendell tai... Peikkoluola? :D Ei sillä niin väliä, taas kerran tullaan siihen, että kunhan edes pääsisi sinne... ja vielä asumaan<3.

//muoks// Täytyy kyllä sanoa ettei se peikoluola ihan paras paikka olisi, mutta jos nyt ei mitään muuta saisi... :roll:
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Elwind
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 7:46 pm
Paikkakunta: Orivesi...

Viesti Kirjoittaja Elwind »

Rivendell... Ehdottomasti!

No perusteluiksi väsäisin tällaisia syitä:
1. Siellä on laakso täynnä haltioita
2. Se on ihanan suojaisa paikka, mukavasti vuorien kupeessa

Tjaa... Puutteiksi laskisin sen, että siellä ei ole merta lähettyvillä! Mutta en toisaalta olisi halunnut asettua asumaan Minas Tirthiinkään. Joten Rivendell.

Googlella etsin myös, haulla löytyi tällainen ihana laakso:
Kuva Rivendellistä

:wink: Näin.
Parempi tossun alla kuin taivasalla!
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Enkö minä ole muka äänestänyt tähän? O_o Entä miten joku (Newra ^^) voi olla niin julma että pistää minut raukan äänestämään näin ihanien paikkojen välillä!

Siis. Pistin nyt Rohanille yhden äänen, vaikka kyllä monet yltäisivät sen tasolle, kuten Lothlórien, Minas Tirith, Kontu, Rivendell, Ithilien.. Okei, yritän pitää itseni kurissa etten luettele kaikkia paikkoja Keski-Maassa. ^^ Koska toisaalta Rohan kiehtoo ihan hirveästi, mutta myös haltiapaikat ovat ihania. Hih.
huksi
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Su Kesä 18, 2006 2:14 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja huksi »

Mä olen aina ollut ihan rakastunut Rohaniin. Kirjassa sitä on kuvailtu niin sanoinkuvailemattomalla tavalla, että olen lähes myynyt itseni sille. .__.

Siellä siis.
SLASH - way of life!
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Rohan täälläkin ^___^ Se on kirjassa (ja leffassakin) vain niin ihana paikka.
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Katherien
Örkki
Viestit: 10
Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Hobittila

Viesti Kirjoittaja Katherien »

Vastasin Kontu, vaikka olin kolmenvaiheilla. Joko Kontu, Rivendell tai Lothlórien. Siitä on niin vaikea sanoa, missä haluaisi asua. Kun kaikki on niin ihania. .__o

Konnussa olisi kuitenkin niin ihanan vihreää, paljon ruokaa, juhlia. Se olisi syrjässä kaikesta ja jotenkin ihanan lapsenmielisen rentoa meininkiä. Sinne juuri tämä tyttö tahtoisi. Hobittitytöksi jollekin hobittipojalle. <3___<3
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Vastasin Rivendell, vaikka toisaalta, haluaisin asua kaikissa noissa paikoissa+monissa muissa.Kenties kaikista mieluisin asuinpaikka olisi Valinor...siellä mikä paikka tahansa. Olisi sääli jäädä vain yhteen paikkaan asumaan. Varmaan matkustaisin melkoisesti :)
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Whiff
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 10:11 pm

Viesti Kirjoittaja Whiff »

Kyllä kyllä, myös tämä raksi äänestyksestä kohdan 'Kontu'.

Kovana kilpailijana oli kyllä Rohan, tuo ratsumiesten ja hevosten lumoavan kaunis valtakunta. Itse kuitenkin rakastan ratsastusta, etenkin juuri sen tyylistä kuin mitä rohanilaiset tuppaavat tekemään. Mikä olisikaan sen ihanampaa kuin laukata pitkin lakeutta ja antaa tuulen tuivertaa hiuksissa ja silmissä niin, että vettä valuu? Oivoi.

Kuitenkin rupesin miettimään tuota perisyntiäni, laiskuutta, ja tulin siihen tulokseen, että Kontu olisi minulle varmasti kaikkein sopivin paikka asustaa. Kaunista, leppoista, rauhallista, hyvää ruokaa ja mukavia ihmisiä (useimmiten ainakin) ympärillä. Just the way I would like to spend the rest of my life, without worries and so on. Oi että, se olisi kyllä ehdottoman ihanaa elämää. Aikoinaan tuon haaveiluun kykenin upottamaan monta tuntia päivässä.
Kuva

But I'm still unable to leave
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Konnussa tai sitten Rohanissa. Tai Rivendellissä. Tai Ithilienissä. Äh, en mä osaa päättää. :D No sanotaan nyt kuitenkin se Kontu, niiden maisemien, elämäntapojen ja hobittien vuoksi!
Kuinka myurä sai housut?
Hobby
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 12, 2006 3:21 pm

Viesti Kirjoittaja Hobby »

Kontu, ehdottomasti. Siellä on niitä ihania puolituistentaloja, paljon ystäviä, rauhallinen ja sopuisa paikka. Tietäisi olevansa koko ajan turvassa ja niin. Huoh. (:

Rivendel tulisi hyvänä kakkosena^^
Anna anteeksi äidille, että synnytti minut teidän taakaksi

-Sipe: Tilatkaa tytöt taksi-

**

Tieto on valtaa, mutta en ole vallanhaluinen.
Mon-d
Örkki
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:50 pm

Viesti Kirjoittaja Mon-d »

kontu koska luultavasti se on ainut paikka, missä oikeesti syödään yhtä usein, mitä mä syön..^_^;

ja tietysti ne maisemat on sellasia, mitä vois kai tuijotella koko ikänsä kertaakaan kyllästymättä..
"I've decided that she won't be just a one-night-bite.." Count Dracula
Nitespeon
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Su Kesä 04, 2006 12:44 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nitespeon »

Mielestäni Rivendell olisi aika mainio, siellä olisi vesiputouksia ja vaikka mitä. Minun mielestäni Rivendell on myös inhimillisin asuinpaikka, näin haltioita silmälläpitäen(<-niinkuin yleensäkin *slurps*).
"Iskä kato! Mies lyhyillä hiuksilla!"
--Nitespeon
[KAIKKI MUKAAN ANIMECON-MIITTIIN 19.8.!]
Vastaa Viestiin