Missä haluaisit asua? [Keski-Maassa siis x)

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Asuinpaikkani olisi...

Lothlórien
65
22%
Rivendell
92
31%
Kontu
55
19%
Rohan
30
10%
Minas Tirith
16
5%
Jokin muu, mikä?
36
12%
 
Ääniä yhteensä: 294

Serpent Tongue
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 7:34 pm
Paikkakunta: Rauma!

Viesti Kirjoittaja Serpent Tongue »

Mä ainakin haluaisin asua Lothlórienissa ^^ Se on sellainen "pieni" ja "rauhallinen" "korpi":D Se on muutenkin tosi hieno kultainen metsä. ja eikä sinne koko ajan rynni ainakaan mitään örkkejä RÖÄRGH ja sit täytyy puolustatuu "NUOLISADE" ja örkit kaatu ja sit ne pitää siivota pois :D
Archangel, Darkangel Lend Me Thy Light Trough Death's Veil Til We Have Heaven In Sight!
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

Kyll' se varmaan on tuo Synkmetsä. Siis ei sen takia, että Legolas on sieltä kotoisin. Kannattaa lukea hieman sen "historiaa", niin sitten on parempi. ^^
Eli vanhalta nimeltään Eryn Lasgalen.

Voin laittaa tähän nyt sen osoitteen, mistä näkee sen historiaa, ainakin hieman.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Synkmets%C3%A4
Bleeding heart
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Heinä 03, 2006 5:41 pm
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomes

Viesti Kirjoittaja Bleeding heart »

Kontuun ehdottomasti. se vaan on niin rauhallinen paikka, jossa ei tapahdu mitään hirveitä asioita. hobititkin ovat mukavia varmaan. Siellä voisi istuksella mehtässä puun alla nokosilla tai tehdä ihan mitä vaan huvittaa. :D
''Her milk is my shit. My shit is her milk.'' - Nirvana ''Milk it'' \,,/
Lunacy
Örkki
Viestit: 10
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 12:42 pm

Viesti Kirjoittaja Lunacy »

Kontu. Siellä on niin kauniit maisemat ja ne talotkin on kivoja.. :lol: Ja olisin kai niin hyvä hobitiksi, kun olen niin lyhyt. Ravendelinkiin voisiin muuttaa.. :mrgreen:
Lover
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 2:26 pm
Paikkakunta: William Moseleyn alla

Viesti Kirjoittaja Lover »

Valinta on vaikea: joko Kontu, Rivendell, Ithilien,
Lothlorien, Rohan... *miettii* No, laitetaan nyt vaikka
vaikka...Äh, sanotaan nyt (tässä mielentilassa) vaikka että
Ithilien syystä että:

x kaunis ja rauhallinen paikka (no ehkei niin tauhallinen)
x Henneth Annûn

Ja ennen kaikkea..:
x Faramir<3 :D
Ainoa minkä vuoksi elän on slash.
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Laurelindonedain metsässä, of course. Haldir ja kaikki muutkin komeat jätkät on siellä - sitäpaitsi rakastan haltioita.

Tosin asun siellä jo valmiiksi, veljeni Silidirin kanssa - joka tosin muutti Rivendelliin pitämään yllä suhdettaan Elrondin ja Erestorin kanssa. *huoh* Minä sen sijaan vain möllötän Lorienissa pitäen hauskaa Haldirin ja Legolasin kanssa.

Ei kyllä mikään huono vaihtoehto, ei.

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Kontu. Minä olen vaan semmoinen möllöttäjä joka söisi vaan hyvää ruokaa (lue: suklaata tahi muita herkkuja) ja asuisi pyöreäovisessa kolossa. Ja on mun varpaissa karvojakin. :lol:
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

Synkmetsässä, ehdottomasti. Ja syyt:

- Siellä on pimeää; saisi vihdoinkin nukuttua paremmin kun makaa sängyssä pimeässä huoneessa tai hiiviskellen pitkin metsiä/käytäviä/missä ikinä liikunkin
- Siellä on örkkejä; saisi olla metsästämässä pimeiden joukon olentoja
- Siellä on korkeita vuoria; olisi mukavaa tehdä retki huipulle, Mount Everest comes to Mirkwood
- Siellä on kilometreittäin metsiä - meikä olla haltia/luonnonrakastaja - missä kuljeskella rauhassa tai metsästäen
- Siellä on Legolas!!! No ehhei sentään... :mrgreen:
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Mulju
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: La Marras 25, 2006 6:31 pm
Paikkakunta: Tampere - Ikaalinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mulju »

Olen koko lyhyen ikäni (16 vuotta vain) asunut sisämaassa järven rannalla, mutta jokin vie länsirannikolle. Keski-Maassa ensisilmäyksellä varmasti lähtisin jonnekin rannikolle Harmaisiin Satamiin tai jotain. Mutta ehkä mieluiten asuisin Otavankalteella tai Järvikaupungissa (Vai Pitkäjärvikö se on?), jotka mainitaan kumpainenkin Hobitin tarinassa. Siitä on pari vuotta kun kirjan luin, mutta muistikuva on, että kumpainenkin paikka olisi rauhallinen ja luonnon ympäröimä.
Nambi
Örkki
Viestit: 78
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 2:59 pm
Paikkakunta: Remuksen syli

Viesti Kirjoittaja Nambi »

Minä itse sanoisin näistä vaihtoehdosita että Lothlórien. Harhalin tosin kauan Rivendellin ja Minas Tirithin kohdalla mutta päädyin Lothlórieniin. Miksi sitten valitsin sen. Koska se tuntui oikealta minulle, koska jos totta puhun niin Minas Tirith ja Rohan kuulostaa ja vaikuttaa minusta niin oudolta ja liian ihmismäisiltä . Lothlórienissa on jotian mystistä ja salakavalan kaunista.
"I would rather spend one lifetime with you than face all the ages of this world alone."
Avatar
Elvie Angstangst
Örkki
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 3:36 pm
Paikkakunta: Angstlandian nurkassa

Viesti Kirjoittaja Elvie Angstangst »

Pienen taistelun Rivendellin, Minas Tirithin ja Lothlórienin jälkeen valitsin Lothlórienin. Sattuu vain olemaan kaunis paikka, jonne haluaisi aina takaisin. Onhan toki muissakin paikoissa omat hyvät puolensa, mutta veri vetää Lothlórieniin. Ja eihän sitä kielletä, että kyllä siellä sielu ja silmät lepäävät x)
Saatoit tuntea minut Onnettomana tai Presöössinä.

Nyan~<3
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Haluaisin ehkä asua Rohanissa, mutta myös Kontu olisi mukava paikka. Mutta valitsin kuitenkin Rohanin.
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Minusta olisi uskomattoman ihanaa asua konnussa. Siellähän voisin vaikka naida Pippinin tai jotain. Se olisi aivan unelmaa.
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Kontu ehdottomasti! Mä haaveilen hobittien elämästä,siis laiskottelusta,syömisestä ja kaikesta sellaisesta. Eikä ne maisematkaan ole huonot. :wink:
Idriel
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Joulu 12, 2006 4:03 pm
Paikkakunta: Synkmetsä

Viesti Kirjoittaja Idriel »

aah, synkmetsä.
Vastaa Viestiin