Milloin luit slashia ensimmäisen kerran?
Hmm. Varmaan niihin aikoihin, kun ensimmäinen LotR-leffa tuli teattereihin. Eli, öö, 2001? Itseasiassa taisin netistä hakea jotain aiheeseen liittyvää ja törmäsin elämäni ensimmäiseen varsinaiseen fanficciin, joka sattui sitten olemaan slashia. (englanniksi, en muista tarkemmin, mut Saattue siinä kuitenkin hörhöili)
Mitä ajattelit siitä?
Kiinnostuin, ihastuin, rakastuin.

Male/male on vaan niin ihunaa...
Minkä ficin luit ensimmäisenä?
No juuri tuon yllämainitun. Luulin muuten pitkän aikaa, että fanfiction=slash, jotakuinkin...
Miksi tykkäät slashistä?

Uuh, mikä kysymys. On ne pojat vaan niin söpiksii, kun ne pussailee jossain pusikossa... (eeeei, en nyt osaa mitenkään järkevästi perustella) Oikeastaan parhaimpia slashejä mun mielestä on ne, missä ei välttämättä "tapahdu" mitään, vaan painopiste on enemmän tunnepuolella. Semmoset vähän surulliset, tippa-linssissä-slashit.
Luetko sitä usein?
Joskus voi olla useamman kuukaudenkin tauko, sitten tulee sellanen buumi, et joka päivä on muutama luettava. Vaikka sitten samoja useampaan kertaan. En oo oikeastaan minkäänlaista säännönmukaisuutta havainnut.
Kirjotteletko itse?
*kierowirnu* Sanotaanko, että kuvittelen... Joskus jotain pistän ylöskin, mutta julkaista en aio missään tapauksessa! (hui!)
Lukeeko moni ystäväsi?
Heh, eräällä ystävällä oli mennä juomat väärään kurkkuun, kun selostin mitä se slash oikeestaan on. Raahasin sitten puoliväkisin koneelle ja tänne Loftikseen (hyi kamala minä!) ja laitoin selailemaan slash-osastoa. Muutaman minuutin kuluttua se oli täysin uppoutunut johki Sparksin tekstiin... Mutta ei, useimmat eivät lue. (tai eivät tunnusta)
Mitäs muuta. Ah, slash on kivaa, koska ei tartte tulla mustasukkaseks kenestäkään!