Kiitos teidän pervoutenne..

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

etella
Puolituinen
Viestit: 234
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:22 pm
Paikkakunta: Jossain Aragornin, Jackin, Siriuksen, Tuomaksen, Vivianin, Peterin ja Wonkan alla...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etella »

Hih, tämäkin topikki elää yhä ´:)

Mä olen ihan onnessa nyt kun hyllystä löytyy RotK ee, saa vahdata silmät pyöreänä ja hihitellä miten mieli tekee :D

On se vaan niin hyvä. Ja pervo.
Se kauan sitten kadonnut. Kuva

Kuva
Aragorn -04.
Artanis
Örkki
Viestit: 109
Liittynyt: Ma Joulu 06, 2004 6:08 pm
Paikkakunta: Dirujen treenikämppä (niin varmasti)

Viesti Kirjoittaja Artanis »

Totta kai tämä topikki elää, tämähän kuvastaa Loftiksen sisintä olemusta. Pervoa, päätöntä ja niin edespäin.
Tuli vaan mieleen, että Gandalf ja sen sauva on melko mielenkiintoinen pari. Ei Gandalfilla ainakaan ole yksinäistä illan pimeinä hetkinä...;D

*postaa viestinsä nopeasti välttyäkseen tukehtumasta omaan oksennukseensa*
Forbidden - Tuo kielletty rakkaus sokeutti heidät kohtalon kylmiltä silmiltä...
Kuva
Jodie
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2004 6:06 pm

Viesti Kirjoittaja Jodie »

se yksi örkki kuulosti erehdyttävästi naiselta, vaikka oli selvästikin mies.
Transvestiittiörkki, eh.
Lotrissa nauran muuten aina sille kun Gandalf kerää hobitit helmoihinsa Moriassa. Se näyttää nimittäin ihan Hemulilta.
hmm...ois kyl varmaan aika mielenkiintosta jos lapsen nimi olis Haldir ja sit antais toiseks nimeks jonkun ihan perus suomalaisen...Haldir Juhani...
ehee...
Haldir Pena Tapani Martikainen. Sehän kuulostaisi mukavalta.
Destiny

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Hemulilta *reps* :lol: Toi oli kyllä aika paha, sillä se tosiaan näyttää HEMULILTA!

Mutta juu, myös se ratsastuskohtaus.. Voi taivas! Kuvitelkaa nyt joku Legolas sanomassa "Gandalf sauvansa kanssa vaan siellä ratsastaa!" *reps*

Huhhuh.. joo, väsymys taitaa painaa aika lailla päälle.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Täytyy sanoa että tää loftis on mulle ihanne paikka :D eräs mua pari vuotta vanhempi poika valittaa mulle ku oon muka niin kaksmielinen.Kaksimielinen,minäkö muka? :shock: eiiikai :D
Mäki vähä oon aatellu et onkse naiselta kuullostava örkki transu?Siks sil on varmaa se ihme hökötyskallo päässään et näyttäis vähä enempi mieheltä.Se on kyl pelottavan näkönen se haltia Rotkin lopus.Se Elrondin vasemmalla tv:stä kattottuna.Onkse tosiaan Glorfindel??Ja sit se haltia joka sanoo Arwenille jotaki et "emme voi viivytellä",sen Arwenin näyn jälkeen. Ku katoin Rotkia sanoin siskolleni et toi näyttää aiva homolta.
Ja ne jotka on kattonu 4 levyn ekstrat Rotkin pidennetystä.Viggon ja Billyn suudelma :D Billy sanoi et tais tuntea kielen.Kuulemma hetken tunsi olevansa rakastunut sitte tunsi voivansa pahoin,eikä varmaa viikkoon voinu kattoa Viggoa :DNe pussas sen jälkee ku oltiin saatu se Samin ja Ruusan pusukohtaus kuvattua.
Dominic ei ilmeisesti ollu tienny siitä ja se nauro aiva kippuras.Sitte se sano et Billy on pussannu 5 miestä lukuunottamatta kännisuudelmia...kysymys kuuluu,mikäs oli Billyn ja Viggon suuntautuminen? :roll: :D
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Kyllä tämä Loftis on auttanut minut perouden ja slashiuden ammattiin. Ja oikean ammatin olen piru vie osannut itselleni valita.
En kai minä näin pervo olisi jos en olisi Loftiksessa. <3 Kiitoksia mieleni saastuttamisesta : D

OMG. En ole katsonut RoTKin ekstroja. Voi Viggo, Domin miestä menet lähentelemään. Hyi, paha mies. PAHA MIES. *potkaisee sitä*

*köh.*

Voj Pippiniä. Kun he gandalfin kanssa lähtevät, niin Pippinhän kysyy Merriltä etät tuleeko tämä mukaan. Kun hän ei tulekkaan, Pippinin ajatukset varmaan suuntaan: Nyt jään yksin tuon pervon valloille!
Ja Gandalf lähtee matkaan kiireellä ettei Merri ehdi kyytiin.
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

huomasiko kukaan muuten, että siellä Moriassa, kun Aragorn ja Frodo hyppää niiltä kaatuvilta rapuilta, Aragorn hyppää Legolasin syliin?

:roll: en revennyt, en... putosin vain sohvalta ja sain mukavan kuhmun päähäni...
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Avatar
Mellon
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 1:26 pm
Paikkakunta: Dreamland

Viesti Kirjoittaja Mellon »

Hemmetti olen täällä naureskellut teidän jutuille :lol:
Pervoa porukkaa..eipä muuta voi sanoa.
Never walk away from a fight thats worth fighting
Never hesitate when you know you're gonna act
Never waste your words on a fool you won't listen
Never sell your soul cause you'll never buy it...back
Gorith
Örkki
Viestit: 70
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 5:41 pm
Paikkakunta: Tynnyri

Viesti Kirjoittaja Gorith »

*repsis*

Tsiisus, jos joskus epäilin etten kuulu tänne, nyt kyllä tuli selväksi että olen rantautunut aivan oikeaan paikkaan. :lol: <--- ongelmia...
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?

Ultimate Sparks&slash-fan
Monox90
Örkki
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Joulu 26, 2005 1:20 pm
Paikkakunta: Legolasin ja Haldirin välissä.

Viesti Kirjoittaja Monox90 »

Voi vitsi. Mun ei todellakaan pitäis lukea näitä kirjastossa ;D Ihmiset rupee kattomaan.
Idriel
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Joulu 12, 2006 4:03 pm
Paikkakunta: Synkmetsä

Viesti Kirjoittaja Idriel »

Tuolla joskus aikoja sitten puhuttiin että joku halus antaa lapselleen nimeks Myy, nii tulipa mieleen et jos sais työtn ja pojan nii vois antaa niille nimiks Myy ja Merri. ja hommata koiran jonka nimi olis frodo. :D
"The fifth level of happiness involves creativity, changing lives... The sixth is heroine and seventh level you going away."
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Andune kirjoitti: Ja ne jotka on kattonu 4 levyn ekstrat Rotkin pidennetystä.Viggon ja Billyn suudelma :D Billy sanoi et tais tuntea kielen.Kuulemma hetken tunsi olevansa rakastunut sitte tunsi voivansa pahoin,eikä varmaa viikkoon voinu kattoa Viggoa :DNe pussas sen jälkee ku oltiin saatu se Samin ja Ruusan pusukohtaus kuvattua.
Dominic ei ilmeisesti ollu tienny siitä ja se nauro aiva kippuras.Sitte se sano et Billy on pussannu 5 miestä lukuunottamatta kännisuudelmia...kysymys kuuluu,mikäs oli Billyn ja Viggon suuntautuminen? :roll: :D
Niin,sitä minäkin olen miettinyt. :lol: Se on kyllä ihana kohta,kun Billy sanoo noissa ekstroissa: "I think I felt a tongue." :D
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Heh, kyllä ne on melkoisen slashahtavat elokuvat tehneet, nytkin katsotuani niitä monta monituista kertaa peräjälkeen, löydän aina vain uusia ja uusia kohtia mistä voisi parittaa vaikka ketä vaikka kenen kanssa. Sam ja Frodohan on nyt joku ilmiselvin pari, niitten vaellukset.. Sitten tuntuu kuin näyttelijät ihan tahallaan kaatuilisivat kokoajan toistensa päälle tai puhuisivat rumia tai katselisivat muuten vain haaveilevasti...

Mutta sitten kun te puhuitte noista nimistä tuolla jossain, olisiko mukavaa jos oma nimi olisi joku Arwen? Siitä sais aina kuulla joka paikassa, kouluilla ja työpaikoilla, Haltianeito lopun ikäänsä.. Tai lapsi joka olisi ristitty Sauroniksi. Säälisin sitä. Tai vaikka joku Glorfindel, raukka ei varmaan koskaan oppisi lausumaan nimeään...

Niin, missä me olisimmekaan ilman loftista, tätä iankaikkisen pervouden ja kaksimielisyyden tyysijaa, joka aiheuttaa mielenhäiriöitä ja hervotonta kikatusta 24/7... En enää koskaan voi katsoa tai lukea TSH:ta yrittämättä alitajuntaisesti parittaa kaikkia kaikille.. Enkä kyllä mitään muutakaan...
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

kannatan ehdottomasti että Arwen tiputetaan Minas Tirithin (sieltä korkealta) reunalta alas ja Arwen korvataan Legolaksella! :) nyyh kuinka onnellinen loppu! :)
äitini rupesi itkemään kun Aragorn ja Arwen suuteli Aragornin kruunajaisissa,
kysyin:Mitä sie itket?
äityli:nokunuomeninytnaimisiijaseonniiromanttiseherkkääjaihanaajanyyhnyyhnyyh!!! :'(
karjaisen äiskälle:Surullisinta on ettei Legolas ja Aragorn menny naimisii, vaa tuo narttu varasti Aragornin Legolakselta!!
äitini ei ole sen jälkeen suostunut katsomaan koskaan mitään elokuvaa jossa olisi joku tuon tapainen loppu. mistä johtunee...

ja mitä loftiksen pervouteen tulee huh huh! olin kyllä todella pervo kun tulin tänne mutta kyllä on tilani vielä pahentunut vaikka olen uusimpia käyttäjiä! apua apua ihmiset ympärilläni ovat yli pervoja!! :lol:
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Avatar
Elvie Angstangst
Örkki
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 3:36 pm
Paikkakunta: Angstlandian nurkassa

Viesti Kirjoittaja Elvie Angstangst »

Uaagh!

Ei, en ole yhtään naureskellut teidän jutuillenne täällä... ^_~

Ai miten niin olin jo pervo ennen Lohtista? x)

Missä se oli se kohta, missä joku sanoi, että Aragorn voisi syödä Arwenin, ottaa Elrondin vaimokseen ja Legolaksen rakastajakseen, ei löydä enää... ._.
Andune kirjoitti:Ja ne jotka on kattonu 4 levyn ekstrat Rotkin pidennetystä.Viggon ja Billyn suudelma Very Happy Billy sanoi et tais tuntea kielen.Kuulemma hetken tunsi olevansa rakastunut sitte tunsi voivansa pahoin,eikä varmaa viikkoon voinu kattoa Viggoa
Arvaa, kuka meinasi katsoa sen kohdan tänään... x'D

*viheltelyä*
Saatoit tuntea minut Onnettomana tai Presöössinä.

Nyan~<3
Vastaa Viestiin