Kiitos teidän pervoutenne..

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Ei hitto! :lol: Repesin Legoliinan jääkiekko -viestille tuolla ekalla sivulla! Kuten myös teidän muiden enemmän ja vähemmän pervoille huomioille... :D

"Kaunis morsian"... Legolas? Hih hih! Ja Elrond! Kiitos teidän pervojen, saan nykyään joka kerta kamalan naurukohtauksen, kun vain luenkin sen haltian nimen jostakin... Uah hah haa! :lol: Krhm! Joo - rauhoitutaas sitten! :D
cocotier
Örkki
Viestit: 46
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 7:51 pm

Viesti Kirjoittaja cocotier »

Olen nyt jonkun aikaa nauraa räkättänyt teidän jutuillenne xD Elrondin ilme siellä kruunajaisissa on hauska. Ja kyllä Legolas ja Aragorn olis ollu nätti morsiuspari, mutta Aragorn mokoma meni naimisiin Arwenin kanssa. Huoku.

Joku puhui pelottavan näköisestä haltiasta..Sormuksen ritareissa, kun Saattue on lähdössä Rivendellistä ja sitten siinä kuvataan Arwenia, niin siinä takana on sellainen tummatukkainen haltia, se vasta pelottavan näköinen on.

Pitäisiköhän mennä katsomaan Sormusten herroja..?
Viimeksi muokannut cocotier, Su Helmi 25, 2007 5:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen niin pieni kun kaikki on niin suurta."

(Olavi Uusivirta - Irrallaan)
Peregrin Rankkibuk
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 10:31 pm

Viesti Kirjoittaja Peregrin Rankkibuk »

*reps* Ratsasta kanssani. *lähtee etsimään lisää pervoiksia rotk:ista* :D
Tukin tolvana -> Peregrin Rankkibuk
cocotier
Örkki
Viestit: 46
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 7:51 pm

Viesti Kirjoittaja cocotier »

Jossain vaiheessa te keskustelitte noista nimistä.. LotR:issa on paljon tosi hienoja nimiä, ja olisihan sellainen kiva antaa omalle lapselle nimeksi. Kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan. Miettikää nyt, miltä kuulostaisi:

"Gandalf, ei saa heittää hiekkaa Maikin päälle."

"Muista tehdä läksyt, Frodo."

"Boromir ja Faramir syömään!"

"Denethor, leiki kiltisti muiden lasten kanssa."

Hehehehehehehehe. Joo..
"Mä olen niin pieni kun kaikki on niin suurta."

(Olavi Uusivirta - Irrallaan)
Anor
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 4:20 pm

Viesti Kirjoittaja Anor »

Siinä yhdessä kohtaa kun Sam kantaa Frodoa, niin Frodo ihan selvästi hiplaa Samin takapuolta!
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Repeilin näille melko pahasti. Elrondilla on aina parhaat ilmeet! ^^ Minäkään en voi enää katsoa TSH:ta repeilemättä tai parittamatta jotain toiselle. Suutun aina tajuttoman paljon (no okei, leikisti suutun), kun joku asia...noh, esim. kun Pippin ja Merri huomaa Frodon Rivendellissä kun Frodo on parantunut (siitä pistosta olkapäähän). Silloin Pippin halaa FRODOA! So so, Pippin kuuluu Merrille! Ja tuo että Pippin ja Gandalf kaartoi matkalla pusikkoon... x) TSH on pervo!
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Frodo ja Sam hiplaa toisiaan joka välissä. Ei voi olla nauramatta. :lol:
Crescent
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 6:53 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Eih, repeilen täällä ihan kympillä. En ole ennen kiinnittänyt huomiota moniinkaan noista kohtauksista, mutta nyt on aivan pakko alkaa katsoa noita leffoja :lol: (Ai niin, tolla hymiöllä on todellakin jotakin vikaa päässään!)
Ja valo leikkii taas yllämme. Punaisilla hiuksillasi, ja se leikkii vakavissaan. Ehkä se ei jätä meitä tälläkertaa.
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Katsoin eilen jälleen kerran FotR:n ja ajattelin lähes joka ikisen replan ja tapahtuman kaksimielisesti. Eniten iski aww kohtaus, kun Aragorn hyppäsi siellä Morian sillalla suoraan Legolasin syliin <3. Hienoa pojat. Sam ja Frodo ovat ehdottomasti yksi selvimmistä pareista. Kaikki ne "Dear Sam" ja "Oh, Sam" kommentit todistavat sen. Eläköön kaksimielisyys :'D.

Vielä näihin nimiin liittyen. En luultavasti koskaan haluaisi antaa lapselleni mitään LotR aiheista nimeä. Saattaisihan se aluksi olla mukavaa kun kirkassilmäinen mini-Elrond viipeltäisi nurkissa, mutta koulukiusaus on nykyään niin surullisen yleinen asia, että lapselle saattaisi olla kyseisestä nimestä haittaa. Eikä 16-vuotias poika halua välttämättä olla nimeltään Elrond, Celeborn, Gandalf tms. No, ainahan nimen voi vaihtaa. Eläimelle sensijaan voisin antaa helposti LotR aiheisen nimen n_n.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Avatar
Le Sa Joa
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 3:46 pm
Paikkakunta: Peräkamari

Viesti Kirjoittaja Le Sa Joa »

Ihan pakko oli näitä teiän pervoiluja lukiessa kattoa FotR. Alussa kun näytetään kuninkaita jotka saa Sormukset nii se kertoja-nainen sanoo: "...joille vallan halu oli haluista suurin." Jahas, vai että tällaista.

En jaksanut lukea kaikkia näitä, mut onko kukaan huomannut miten pervosti Galadriel hymyilee RotK:in lopussa? Silloin kun se hipsii sinne laivaan..

Ja kyllä. Olen koko ikäni ollut kaksimielinen. (tosin pikkupenskana en tiennyt termiä..)
moondancer
Örkki
Viestit: 48
Liittynyt: To Elo 09, 2007 2:00 pm
Paikkakunta: metsä tuolla vuorten takana

Viesti Kirjoittaja moondancer »

Näitä viestejä ei todellakaan saisi lukea koulussa tai kirjastossa.
Olen nyt jo räkättänyt täysin itsehillinnän menettäneenä koulun käytävällä olevan tietokoneen luona ja tietokone luokassa. (Porukka rupeaa jo epäilemään mielenterveyttäni :lol:) Kiitos teidän viestien. Leffoissa on kyllä harvinaisen paljon kohtia, joista voisi kehitellä mitä tahansa pervoilun aihetta. :D
maailma on kaunis
silloin kun et sitä nää,
mutta kun avaat silmäsi,
totuus paljastuu
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Kirjassa Frodo ja Sam on niin pariskunta että. Aina kun luen sitä niin hihittelen hillittömästi niille. Ja onhan ne elokuvassa esitetty hienosti kunnioittaen alkuperäisteosta.
Sitten on kamalaa kun tyyliin bussissa tulee jotain hauskaa mieleen ja virnuilen siellä epäterveesti.
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

Pelottava haltia? Tiníon. Näkyy Haldirin ja Aragornin lähellä seisomassa kun ne riitelee.
Pelottava tuijotus.
http://www.theargonath.cc/characters/tinion/tinion4.jpg
Samoin kuin Orophinin 'minulla-on-tummat-silmät-ja-räpytämpä-hitaasti -sain sätkyn ku katoin kerran. Kaveriki tuumas et se oli aika pelottavan näköne.
Se "pelottava" haltia Elrondin vas. puolella on GLORFINDEL!!
Glorfindel ei ollu se joka seiso Elrondin vieres.. vaan se, joka siirty ekana Arwenin lipun edestä pois, ennen sitä tummatukkasta.
Anteeksi vain.
Näyttelijänä Jarl Benzon,
löytyy Decipherkortista nimellä Glorfindel.
I think that's the nice thing about casting from the crew, too, is that people are enthusiastic about it and are really keen to do it – or have been thinking about it. All of them would go home and read their passage in the books again to make sure they got the character right.

Like the situation with "Elves don't lean."

Yes, exactly. The photographer said to Jarl, "Lean forward a little bit please," and Glorfindel replies, "Elves don't lean." (laughs)
http://www.theonering.net/scrapbook/view/12658
http://decipher.fanhq.com/TCG/Card.aspx ... ardID=3566
Näin ihan pikkusena infona, älkää vetäkö melonia nenään; :(
tykkään vaan kaivella kaiken mahollisen.
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Ja mua sanotaan kaksmieliseks x) ...kerrankin taisin löytää mulle sopivan paikan, ku mun kaverit ei oikeen tajua mun outoa huumoria. :lol:
Tääl saa ainakin nauraa niin paljon, että tippuu tuolilta. :wink:
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
mörönsyötti
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 2:57 pm

Viesti Kirjoittaja mörönsyötti »

Ei hemmetti. Mää oon varmaan eksyny oikeaan paikkaan.
Pitääpä joku kerta bongailla noita pervouksia noista. No Frodo,Sam&Klonkku-komiodraama on nyt selvä, kuten myös Merri&Pippin. :D
Vastaa Viestiin