Kiitos teidän pervoutenne..

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

etella
Puolituinen
Viestit: 234
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:22 pm
Paikkakunta: Jossain Aragornin, Jackin, Siriuksen, Tuomaksen, Vivianin, Peterin ja Wonkan alla...
Viesti:

Kiitos teidän pervoutenne..

Viesti Kirjoittaja etella »

Mä jatkan nyt tänne :)

Piti vielä sanoa, että meinasin revetä elokuvateatterissa niin raikuvasti Rotkin lopussa, kun newra kuiskasi Legolasista: "kaunis morsian" Muutenkin hihittelin penkissäni koko leffan ajan ja häiritsin jatkuvasti zarian elokuvaelämystä :D
Se kauan sitten kadonnut. Kuva

Kuva
Aragorn -04.
Miyu
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: riisimaailma..dO_Ob

Viesti Kirjoittaja Miyu »

minulle taas tuli gandalfista mieleen kun tämä ratsasti karkoittamaan mustia ratsastajia sauvansa kanssa niin mieleen `katso sauron! minulla on suurempi taskulamppu kuin sinulla` ...tiedän..se oli vain siinä tilanteessa hauska^^
mitä?minäkö? myöhässä? kuka nyt niin väitti...varmaankin purevat ja haaraantuvat glorfiepätosimiehet^^
Thorany
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:43 am
Paikkakunta: Suklaatehdas.

Viesti Kirjoittaja Thorany »

Kun Frodo makaa sängyssä Rivendellissä ja saattue tulee katsomaan häntä, niin luulin hetken, että Gimlikin hyppää sinne sänkyyn, mutta onneksi ei hypännyt, koska muuten Hobiteista olisi tullut aika littanoita.
Avatar
July
Puolituinen
Viestit: 369
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:24 am
Paikkakunta: Pöydän ääressä

Viesti Kirjoittaja July »

*heh* Miusta oli se kohta RotK:issa, kun Gandalf ja Pippin ratsastaa Hallavaharjalla...

Mitä jos ne kaartoikin jonnekkin pusikkoon siinä matkan varrella? :shock:
[Viisinkertainen Gimli-sormuspotan saaja (2004, 2005, 2006, 2007, 2009), rodunvaihtoleikkauksen jälkeen vuoden Merri 2010!]
Cerasi
Örkki
Viestit: 111
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm

Viesti Kirjoittaja Cerasi »

Eikö se Frodo maannut sängyssä Minas Tirithissä, kun saattue sitä tuli katsomaan?

Elrondin ilme oli sangen koominen, kun Arwen hyppäsi Aragornin kaulaan RotK:n lopussa. Näytti kuin Elrond olisi yrittänyt tukahduttaa naurunsa samaan aikaan, kun yritti näyttää arvokkaalta itseltään.

Ja mitäs muuta... se yksi örkki kuulosti erehdyttävästi naiselta, vaikka oli selvästikin mies. Minä ja Satine väänsimme kaikkea, eh... pervoa siitä.
I hate you. Don't leave me.
Because I'm going to plan a perfect murder.
Zenn
Örkki
Viestit: 116
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:32 pm

Viesti Kirjoittaja Zenn »

*hihittää* Aivan ehdottomasti ne kaartoi johonkin pusikkoon. xD

Se, että Ara menisi naimisiin Legsin kanssa, on jo tuttu juttu, mutta sitten kun se kääntyy pois Legsin luota, ja näkee ei Arwenia vaan Elrondin! :mrgreen: Ihan kuin se hylkäisi Legsin Elrondin vuoksi! *hihittää* Mutta sitten se meneekin Arwenin luo.. *jupinaa* Mutta! Sehän suutelee sitä Arwenia ihan kun se aikoisi syödä sen, se haluaa syödä sen, että pääsisi Elrondin kimppuun, mutta Arwen ymmärtääkin vähän väärin, ja meneekin vahingossa sen kanssa naimisiin. Pöh. Tyhmä Arwen. *jupin*

Mutta, minulla hauskaa kun olin eilen katsomassa RotKia, jostain kumman syystä, min rupesin hekottamaan aina kun Elrond tuli kuvaan, eikä naurusta tullut loppua. :mrgreen:
Epätosimiehekäs mieli korvaa puuttuvan älyn.
Thorany
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:43 am
Paikkakunta: Suklaatehdas.

Viesti Kirjoittaja Thorany »

Elrondin vasemmalla puolella seisova haltija on tosi pelottavan näköinen.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Kaksimielisyys herää myös siinä, kun Frodo ja Sam on siinä laavan keskellä sen kiven päällä.
Sam kysyy jotain: "Muistatko kevään ensi mansikat kerman kera, jnejne.."
Frodo vastaaa: "En Sam, en muista ruohon kosketusta, jnejne.. Olen alasti pimeässä. Hän näkee minut koko ajan, jne.."", jotain tuohon suuntaan..
Ellei tuosta saa kaksimielistä nii.. ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

OK. Myönnetään, me ollaan liian pervoja. Joko Loftis on tehnyt meistä, tai me Loftiksesta. Oltaisiin tosiaan voitu sysätä Arwen pois ja pistää Legsu morsiammeksi. :wink:

Onkohan minulla taas turhan hauskaa?
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Kaiutin
Örkki
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:59 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kaiutin »

Adora kirjoitti:
Elrondin ilme oli sangen koominen, kun Arwen hyppäsi Aragornin kaulaan RotK:n lopussa. Näytti kuin Elrond olisi yrittänyt tukahduttaa naurunsa samaan aikaan, kun yritti näyttää arvokkaalta itseltään.
No aevan! Nauratti sillon ihan pirusti. Ei olisi pitänyt juoda siinä kohtaa vettä pullosta, koska seurauksena oli se, että ne vedet pääty rinnuksille :oops: mitähän muu sali ajatteli kun jotain tyrskintää kuuluu takaa niin herkällä hetkellä?
--------------------------------------------------------
etella
Puolituinen
Viestit: 234
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:22 pm
Paikkakunta: Jossain Aragornin, Jackin, Siriuksen, Tuomaksen, Vivianin, Peterin ja Wonkan alla...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etella »

Thorany; :D tosin frodo oli Minas Tirithissä..

July; ja varsinkin se, kun gandalf piteli pippiniä koko ajan niin hellävaraisesti ja hymyili tälle.. ja hallavaharjan selässä pippin otti gandalfista tukevaa otetta.. :)


ja zen. yritätkö sä tappaa mut, vai? :D :D
Se kauan sitten kadonnut. Kuva

Kuva
Aragorn -04.
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Ai niin, se kukkakimppu! *repeää totaalisesti* Se oli kyllä aivan fantastinen. :D
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Simona
Örkki
Viestit: 35
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:51 pm
Paikkakunta: Oravanpesä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simona »

On outoa, että olin pervo jo ennen kuin tulin Loftikseen. o.O Gee.

Gandalfin ja Pippinin matkasta saa tosiaankin väännettyä kaikkea. Siinäkin, kun Gandalf toteaa "Olemme saapuneet Gondorin valtakuntaan" tai jtn. he heiluvat hyvin epäilyttävästi. Niin, kuinka ne sinne Gondoriin saapuivat? xD

Joopa.
<i>Olen katkera.</i>

Shanpuu -> Simona
etella
Puolituinen
Viestit: 234
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:22 pm
Paikkakunta: Jossain Aragornin, Jackin, Siriuksen, Tuomaksen, Vivianin, Peterin ja Wonkan alla...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etella »

puu; paremmin sopisi tosiaan

"Olemme TULLEET Gondorin valtakuntaan" :lol:
Se kauan sitten kadonnut. Kuva

Kuva
Aragorn -04.
Avatar
Balacenia
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:51 pm
Paikkakunta: Black Pearl, jossain päin Caribian merta

Viesti Kirjoittaja Balacenia »

kaikistä niistä 'häiriötekiöistä' (joista suurimman osan takia olin purskahtaa nauruun) paras oli tosiaan se kun newra kuiskas legolasin tullessa aragornin eteen kruunajaisissa; "morsian" :lol:
Vastaa Viestiin