Pelitopikki (TSH-pelit)

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

SalSu
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 8:14 pm
Paikkakunta: Pianon alla, sukkahousupupujen maassa.

Viesti Kirjoittaja SalSu »

Yksi peli on, tosin pikkuveljeni, mutta mitäs tuosta. Eniten olen varmaan katsonut haastatteluja ja muuta extra matskua. Itse pelistä olen vaivalla ja pikkubroikkani avustuksella pelannut ehkä puolet. Se on se TTT:n ja FotR:in yhdistys. Pitkiin aikoihin en ole sitä tosin pelannut.

Pikkuveljeni on pelannut sen läpi ehkä viisi kertaa. *ylpeä* (sanoinko ylpeä? Pikkuveljestäni... O.o)
Ha ha, you´re dead.
Artanis
Örkki
Viestit: 109
Liittynyt: Ma Joulu 06, 2004 6:08 pm
Paikkakunta: Dirujen treenikämppä (niin varmasti)

Viesti Kirjoittaja Artanis »

Mä olen pelannut TTT:tä Xboxilla, ja oon päässyt melkein läpi. Veli perhana pääsi läpi jo kerran! TTT on aika hieno, siinä voi pelata Aralla, Legolasilla, Gimlillä ja loppupeleissä myös Isildurilla. Ara on aika kova kaatamaan örkkejä, ja aina kun pelaan mulla on tapana huutaa jotain tyyliin "Aragorn on peto!" Nyt tosin huuto on vaihtunut ja se on tälläinen: "Aragorn on peto, mutta Isildur on pedompi!" tai "Vou, Isildur on petojen esi-isä!" :lol: Oonpa tosi järkevä taas...Mut toi RotK kuulostaa tosi hyvältä! *hinkuu omaa RotKia*
Forbidden - Tuo kielletty rakkaus sokeutti heidät kohtalon kylmiltä silmiltä...
Kuva
Chokehold
Örkki
Viestit: 162
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 6:03 pm

Viesti Kirjoittaja Chokehold »

mä ja siskoni ommataan pleikkarilla Fotr, joka on kyllä aika huono :? ja TTT ja RotK. Ja Third age... kaikista ollaan päästy läpi (kuninkaan paluuta vähän hikutettiin 8)) paitsi third agesta...
RotK on paras kun voi pelata Faramirilla... :D
Freed from the gravital leash
I swear the heaven is in my reach
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Joo ne ovat aivan ihania ne pelit. Yksi huono puoli kun niitä on pelannut liikaa, ei jaksa enää. Ja myö omistettaan nykyään Kuninkaan paluu tietokoneella. No ei se nyt niin hyvä ole, mutta kyllä sitä jaksaa pelata. Omistamme lautapelinkin. Sitten ihan ällistyttävän hienosti tehty peli, strategia(miten lie kirjotettaankin) peli, sen nimi on The battle for middle-earth. Se on niin hyvä. Siitä pitäisi varmaan hiukan kertoa. Tiedättehän te minkä laisia ovat strategia pelit? No kuitenkin, siinä voi pelata hyvillä ja pahoilla. Hyvillä voi kerätä evenstar voimia ja pahoilla voi kerätä sormus voimia. Hyvillä on paremmat voimat, koska niillä voi parantaa miehiä. Ja kun on tarpeeksi paljon keränny niitä voimia voi ottaa kuolleiden armeijan. Huono puoli niissä, kun ne kestävät niin vähän aikaa. Pahoilla on niin ihana Balrog, Se syöksee tulta! Hyvillä voi pelata joko Rohanilla tai Gondorilla. Ja kyllä heroja niillä on, Gondorilla enemmän: Aragorn, Legolas, Gimli, Faramir, Boromir, Gandalf ja Pippin. Gandalfilla on kamalasti hyviä voimia, on sillä myös Hallava harja. Rohanilla on: Eomer, Eowyn, Theoden ja Merri. Rohan on silti parempi. Pahoilla voi pelata joko örkeillä tai urukeilla. Urukeilla on heroina: Saruman ja Lurtz. Örkeillä on kolme sormus aavetta, yksi niistä on Angmarin noitakuningas. Yksi huonopuoli, kun pelaa Campingia ne tulevat vain tietyissä kentissä. (Random kenttiä siellä on myös) Yhdessä kentässä voi pelata Lukitarilla. Vain pahoilla ei hyvillä. Suosittelen sen pelin hankkimista, jos et omista sitä. Olen jo neljättä tai viiettä kertaa pelaamassa sitä läpi. No ei se niin kamalasti ole, mutta jos ottaa huomiaan se on ihan kamalan pitkä peli.

(7.3 -07 Oi, olen niin hyvä selittämään xDD)

Ja omistimme The hobitti pelin. Poistettiin pari viikkoa sitten(koneelle tarvittiin enemmän tilaa, eikä siitä tykätty). Sitten se kamala ykkönen (sekin poistettiin) minusta se oli hölmösti tehty. Siinä ei ollu etes elokuvan näyttelijöiden ääniä. (johtuiskohan siitä, kun se tehtiin ennenpään kuin se elokuva ja toisekseen se ei ollu EAgamesin tekemä) Oli se kyllä toisaalta hyvä , kun siinä sai pelata hobittilassa. Mutta voi että ne sormusaaveet oli niin tökerän näkösiä.
TTT:tä ei omisteta, koska meillä ei ole PS:ää Olen vain nähnyt serkkuni pelaavan sitä. Kattelin vain vierestä.

Anteeksi en älynnyt tämän Topikin tarkoitusta, toivottavasti olen oikeilla jäljillä.
Viimeksi muokannut itikka, Ke Maalis 07, 2007 2:39 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
grape
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: La Elo 06, 2005 6:57 pm

Viesti Kirjoittaja grape »

Minulla on vain Fellowship of the ring. Olen päässyt sen läpi, mutta haluaisin pelata sen uudestaan, mutta kun se on kai rikki tai jotain, kun yritän pelata sitä niin ruutu on vain pimeä... ja minähän olen kokeillut vaikka mitä.. paitsi kokeillut pelata sitä toisella koneella.
Haluais kyllä pelata muitakin pelejä.... :D
Rauha on kuin rutto jota vastaan taistellaan, kiire kasvaa kulkiessaan.
Grudge
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: To Elo 04, 2005 4:12 pm
Paikkakunta: Hakametsän jäähalli

Viesti Kirjoittaja Grudge »

Minellä on PS2:sella RotK ja the Third Age.
Hmm.. RotK on ihan mukava, kun pelin aloittaa, mutta sitten kun sen on päässyt sata kertaa läpi, kaikki hahmot ovat 20- tasoisia ja osaavat kaikki mahdolliset liikkeet, ei pelaaminen yksinkertaisesti maistu enää.
Kaverin kanssa pelaaminen on paljon hauskempaa:
Minä ja Baggins kutsumme vihreän energiapykälän omaavia 'Vihreiksi Miehiksi'. Pelennorin kentillä painelemme kaukaisimpaan nurkkaan, painamme kolmiot pohjaan ja odotamme tyyppien hyökkäystä. Vihreitä miehiä välttelemme - heillä on epäreilut haarniskat.

the Third Age oli alkuaikoina todella hyvä. Olin siihen täysin koukussa ja lempihahmoni olikin Elegost (olen hullaantunut samoojiin, kill me). Tätä en kuitenkaan ole päässyt ihan kokonaan läpi. Kun aivan lopussa joutuu taistelemaan kolmella hahmolla Sauronin silmää vastaan, tekee tämä aina epäreilut liikkeet ja poks - olen kuollut. Peli vie hermot joissain kohdissa (sanon minä), mutta Evil mode on hyvä. Siitä pidän, vaikka löytyyhän siitäkin puutoksia. Ensinnäkin, Evil Mode- taisteluita on liian vähän.. O__o

Muuten, RotK -pelissä 'Musta Portti'- kohdan alussa pelaaja joutuu taistelemaan sitä tyyppiä vastaan, joka paiskaisee Frodon paidan maahan. Minua häiritsee suuresti, kuka se on. Tiedättekö te sen? O__O
KuvaKuva
I think you better run, yes.
I think you better hide
Baggins
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 9:02 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Baggins »

Anteeksi, että offaan, muttah..
Muuten, RotK -pelissä 'Musta Portti'- kohdan alussa pelaaja joutuu taistelemaan sitä tyyppiä vastaan, joka paiskaisee Frodon paidan maahan. Minua häiritsee suuresti, kuka se on. Tiedättekö te sen? O__O
Tuopa tuo. Otin siitä hahmosta kuvan, kun tuli ns. traileri siitä pelista, kun pelasin sitä PC:llä. Laitoin sen tänne, ja Kuutikseen, josko nyt saataisiin kauan hierrettyyn kysymykseemme vastaus!
"He olivat sotavankeja ja nyt he ovat luontoemon povella. Se tekee heistä taas hobitteja."
"Mm.. Povi.."
"Sanoinko minä 'povi'?"
"Yep."
Estel
Örkki
Viestit: 47
Liittynyt: La Heinä 30, 2005 8:04 pm

Viesti Kirjoittaja Estel »

Baggins kirjoitti:Anteeksi, että offaan, muttah..
Muuten, RotK -pelissä 'Musta Portti'- kohdan alussa pelaaja joutuu taistelemaan sitä tyyppiä vastaan, joka paiskaisee Frodon paidan maahan. Minua häiritsee suuresti, kuka se on. Tiedättekö te sen? O__O
Tuopa tuo. Otin siitä hahmosta kuvan, kun tuli ns. traileri siitä pelista, kun pelasin sitä PC:llä. Laitoin sen tänne, ja Kuutikseen, josko nyt saataisiin kauan hierrettyyn kysymykseemme vastaus!
Se on se Sauronin Suu. :wink:
Forget this life.
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

miulla on FotR korttipeli. Semmonen joululahja... :shock: apuva. Elrond näyttää pelottavalta... :shock: *luikahtaa pöydän alle piiloon korttipakkaa* huijiik!
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Elindar
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 6:02 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Elindar »

Meiltä taitaapi löytyä TTT ja RotK pleikkaripelit. Joo. Tuo TTT on vähän niinkuin minun ja RotK sitten veljeni.
En ole pelannutkaan noita pitkään aikaan, kumpaakaan en ole päässyt läpi, mutta RotK:ssa taidan olla pidemmällä. En ole päässyt ainakaan Lukitarin luolaa vielä. ^^;; Ja TTT:ssa taidan olla Fangornin metsässä.. Ei voi muistaa.
Veljeni kaveri laittoi meille jonkun koodin RotK:iin, niin me saatiin yhdeksi hahmoksi Faramir. :3 Sillä oli ihan kiva pelata.

Pitäisiköhän taas joskus pelailla niitä vähän. Siitä on tosiaan ikuisuus, kun olen viimeksi pleikkaria pelaillut. Nämä LotR-pelit on ihan mukavaa ajanvietettä, ne kaikki eri iskut on mukavia ja örkkejä on harvinaisen mukavaa tappaa. xD
~
My heart is [url=htpp://elindar.livejournal.com]broken[/url] and I don't have glue.
Chokehold
Örkki
Viestit: 162
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 6:03 pm

Viesti Kirjoittaja Chokehold »

Faramirin saa RotKissa muutenkin, kunhan pääsee siitä viimeisestä kentästä läpi. En muista nimeä. Kuitenkin siitä missä pitää hakata Klonkkua. ^__^ Ja arvatkaapa muuten kuka ei ikinä suostu luopumaan Faralla pelaamisesta. <3 :)

Onko ketään muuta muuten paiskattu Third Agella? Ihan järkyttävän tuskainen peli. Ihan hullun vaikea, sokkeloinen ja taistelukohdat ovat tylsiä. Pitää saada vain mennä ja tappaa, ei sellaisia taktikointeja jaksa enttikään. Mutta se on kyllä ihanaa kun siinä saa välillä tavata saattueen jäseniä ja muitakin. Niin pitkäksi aikaa heistä eristetään alussa. ;)
Freed from the gravital leash
I swear the heaven is in my reach
Charlotte
Örkki
Viestit: 33
Liittynyt: Su Huhti 02, 2006 4:42 pm

Apua!

Viesti Kirjoittaja Charlotte »

Meillä on se Fellowship of the rings peli, en vaan tajuu miten siinä edetään. tietääkö joku??

Edit.

Onko joku pelannu TSH roolipeliä (ei tietokonepeli) ?
Ja tietääkö joku miten edetään tossa jonka mainitsin...?

//Liks muoksi viestit yhteen.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Edit-nappia saa ja kuuluu käyttää, ettei tule ihan turhia postauksia.

Itse en ole pelannut mitään TSH-roolipeliä. Paitsi sitä pleikkarin, mutta minä en ole oikein mikään pelinainen^^
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Meillä on pleikkarilla the Two Towers & Return of the King. Ihania pelejä, mutta jälkimmäinen parempi (+ helpompi). Ja tietokoneelle on sitten the Battle for Middle-Earth. Lisäksi olen hakannut Third Agea, minusta se on mukava peli, jossa täytyy toisinaan tosissaan miettiä mitä tekee ;D.

Läpi olen päässyt kaikki. *jee, heiluttelee viiriä ja huutaa täysillä Elendiliä*. Älkää antako minun innostua :shock:.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Teri-

Viesti Kirjoittaja Teri- »

Joskus olen jotakin tsh peliä pelannut ja se oli minulle vaiketa,
kun piti niillä ihme ohjaimilla ohjata ja en tajunnut yhtään mitään. Juoksentelin vaan ympäriinsä ja sähläsin koko ajan.
^____________^
Voisi joskus kaverilta sen lainata ja kokeilla perehtyä siihen.
Vastaa Viestiin