Mieluisin ase?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

aseet

miekka
81
37%
jousi
89
40%
kirves
4
2%
sauva
15
7%
keihäs
2
1%
tikari
19
9%
tappara
4
2%
ruumiillinen voima
6
3%
 
Ääniä yhteensä: 220

Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Tikari. Näppärä, pieni ja kaunis. Siinä syy yksinkertaisuudessaan. ;)
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

Jousi. tai miekka. Laitoin kumminkin jousi. Se on hyvä jos on pitkä matka viholliseen. Ja miekka on hyvä lähitaistelussa ^^
Melinda Night
Örkki
Viestit: 17
Liittynyt: Su Touko 21, 2006 10:53 pm
Paikkakunta: Huoneeni nurkkaus

Viesti Kirjoittaja Melinda Night »

Laitoin miekka. Koska jousta en osaa todellakaan käsitellä, minä nimittäin aina möhlin kaikki laukaukset, vai miksikä niitä nyt kutsutaan... Ruumiillinen voimani on melko heikohko, voin lyödän niin lujaa, että toista sattuu, mutta tainnoksiin en ole ketään saanut lyötyä. (Johtunee ehkä siitä, että en ole koskaan yrittänyt... :) ) Tappara? Minä en ole koskaan kuullutkaan... Pitänee googlettaa... :wink:
"Remember my child, without innosence the cross is only iron..."
Ette saa käännytettyä mua pois Antti Tuisku faniudesta, joten kärsikää! :D
jps
Örkki
Viestit: 169
Liittynyt: Su Elo 01, 2004 9:59 pm
Paikkakunta: Hamina-city

Viesti Kirjoittaja jps »

Sauva. Magia on aseista mielestäni ylivoimaisesti tyylikkäin. Niin kauan kun muistan, on ollut haaveena omata yliluonnollisia kykyjä/osata magiaa.
Mies miestään rakastakoon.
Nyrana
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Heinä 14, 2006 12:35 am

Viesti Kirjoittaja Nyrana »

Jousta varmaankin käyttelisin.
Ei tarvitsisi mennä niin lähelle vihollista, jos voisi käyttää jousta. Minä kun olen vähän tällainen. :)
Serpent Tongue
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 7:34 pm
Paikkakunta: Rauma!

Viesti Kirjoittaja Serpent Tongue »

No kyll mä tuolla ennemmin miekkaa heiluttelisin. Sillä saa mun mielestä tapettu tarpeeksi örkkejä ja koska Aragornillakin on se :D
Archangel, Darkangel Lend Me Thy Light Trough Death's Veil Til We Have Heaven In Sight!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Olenko minä siis ainoa keihästyyppi täällä ... nojaa ainakaan en sekoitu massaan keppini kanssa... :lol:
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nazreg Moonsinger
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 2:37 am
Paikkakunta: Vantaa, the place beyond belief

Viesti Kirjoittaja Nazreg Moonsinger »

mmh. miekka tuli valittua, testaamaankin pääsi... ...tuloksena erittäin mukava viiltohaava kädessä. Ei niillä puukepeillä tee mitään treenatessa, vähän teräksen pelkoa hommaan niin alkaa tulla jännitystä. (<-- idiootti...).

Se tosimaailmasta, ja sitten oikeaan analyysiin. Miekka ulkonäöltään elegantti, ja parhaimmillaan koristeellinen (kuolasin viime viikolla itämaisten koristemiekkojen perään, kuten myös vilkuilin haltiamiekkaa joltain brittiyritykseltä).
Bulla

Viesti Kirjoittaja Bulla »

Jousi, ehdotottomasti. :) Haltia geenini pyrkivät esiin.
El Chupacabra
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Elo 09, 2006 10:32 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja El Chupacabra »

Raaka ja alkeellinen ruumiillinen voima ilman mitään erityisiä apuvälineitä on aika kova ja melko tasapuolinen juttu (ei ainakaan tulisi mitään sellaista, että; no höh! Ton miekka on pitempi! Mä en käy mitään! :D ) ...mutta taas toisaalta eihän se kovin tasapuolista ole jos on itse pieni herneenpalko ja vastustaja joku muskelknutte...
Turpani voin tukkia mutta hiljaa en ole...
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Näitä on liian monta. Se riippuu aina tilanteesta.
Jousi ja miekka. Ah, olen aina halunnut opetella miekkailemaan<3
Mutta myös ruumiillinen voima. Oon harrastanu sellaset 8-9 vuotta jalkapalloa että miun potku voisi varmaan sattua. :D
Avatar
Necromanser
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Elo 14, 2006 2:33 pm
Paikkakunta: Peikkometsä

Viesti Kirjoittaja Necromanser »

Kirves on mun valintani koska Gimli (joka on kova jätkä) käyttelee kirvestä. ruumiillinen voimani on sopiva kirveeseen enkä pahemmin jaksa miettii että mihinkäs nyt pistäisin. kunnolla kun huitasee kilpeenkin niin menee kilpi saman tien.
Elämä on Larppii
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

jousta ensisijaisesti, mutta miekkaa myös.

Molemmat omistan. Asevalikoimaan kuuluvat Legolasin veitset, Legolasin jousi ja viini. Arwenin miekka Hadhafang, Andúril sekä Gandalfin sauva. Mitäköhän muuta... Humm. yksi random miekka, pari omatekemää mutta hyvää ja vahvaa jousta, heittoteriä...

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Ehdottomasti jousi, mutta sitten hyvänä kakkosena miekka. Jousta olen tottunut käyttämään, miekka on hyvin vieras, ja ehkä juuri siksi kiinnostava. Eipäs sillä, niin kyllä tikarikin. Jos mä kohtaisin örkin, niin kyllä mä tappaisin sen mieluiten turvallisen välimatkan päästä omalla rakkaalla jousellani, myönnän: olen pelkuri... Enkä ole! Ja muuten: kyllä jousenkin käsitteleminen vaatii ketteryyttä <- viittaa Nadjan viestiin *syvästi loukkaantunut.* Yrittäkääpä ampua liikkeestä vähänkin pienempään maaliin! (olen egoisti :twisted: )
Avatar
haltiaromanssi
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 2:09 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haltiaromanssi »

Hmm, tämä oli vaikea. Jousi tai miekka olivat, yllätys yllätys, ne mieluisimmat vaihtoehdot. Haluaisin alkaa harrastamaankin miekkailua tai jousiammuntaa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Jousi on sinänsä mielenkiintoisempi, mutta minun käsi-silmäkoordinaatiollani ei osuta edes ladon seinään, saati sitten päällekarkaavaan örkkiin. :D

Miekka sitten, aika perinteinen. Olen ihaillut aina elokuvissa miekkailua ja jopa ala-asteen opettajaani silloin aikanaan, kun hän oli muistaakseni ihan ammattilainen. Olisi todella hienoa osata käsitellä miekkaa oikeaoppisesti.
Vastaa Viestiin