Mieluisin ase?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

aseet

miekka
81
37%
jousi
89
40%
kirves
4
2%
sauva
15
7%
keihäs
2
1%
tikari
19
9%
tappara
4
2%
ruumiillinen voima
6
3%
 
Ääniä yhteensä: 220

wicked.

Viesti Kirjoittaja wicked. »

Sauvaa, tottakai ;D ja jos LotRissa olisin hahmo, niin miespuolinen hahmo kyl. Sitten olisi kaksi sauvaa :>

SALAINEN SAUVA \o/ *heiluu*
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Miekka ja jousi olisivat molemmat varsin mukavia aseita. Toisaalta jousella olisi ihana ammuskella, jos vain osaisi kunnolla, mutta olen aina halunnut myös heilua miekan kanssa. Vastasinpa tuohon silti jousi, koska sitä osaisin luultavasti käyttää paremmin. Ammuin jousella kylläkin viimeksi noin vuosi sitten, mutta silti. Pikkutyttönä leikin aina sellaisella lasten jousipyssyllä ja imukuppinuolilla sotaa naapurin poikia vastaan :'D.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Avatar
Leeloo
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: La Syys 09, 2006 8:05 pm
Paikkakunta: Rohan

Viesti Kirjoittaja Leeloo »

Sauva, koska... minulla ei ole ruumiillisia voimia, tähtäämiskykyni on naurettava (eli jousi), en kestä läheistä kontaktia (:'DD eli miekka)... Samat jutut kirveiden ja keihäiden kanssa. Sauva muutenkin koska magia kiinnostaa ja kiehtoo. Olettaen että Sauva-vaihtoehto tarkoittaa sellaista velhojen sauvaa. o.o

Mutta jos harjoittelisin tähtäämiskykyäni, niin sitten jousi tottakai. n_n
But I wanted to ride the pony!

Meron >> Leeloo
Avatar
Elvie Angstangst
Örkki
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 3:36 pm
Paikkakunta: Angstlandian nurkassa

Viesti Kirjoittaja Elvie Angstangst »

Vastasin jousi. Tämä ei siis ole yhtään haltioista. Vaikka kyllä miekkakin tulee hyvänä kakkosena ja sauva kolmantena.

Jousi sen takia, että en ole koskaan ollut kovinkaan hyvä lähitaisteluissa. (pelkuri? en varmasti) Minulla on (suhteellisen) hyvä sihti ja osumismahdollisuus, ja jousi antaa sille parhaiten oikeuksia. Ja saattaa myös johtua siitä, että olen jotenkin mieltynyt erilaisiin jousiin, muutamaa olen joskus pienempänä yrittänyt tehdä. (ja tuli todettua, että paalinaru ei käy jänteeksi vai mikä se nyt onkaan xD) Mutta kyllä haluaisin itseleni sekä jousen että miekan, jos se joskus vian olisi mahdollista.
Saatoit tuntea minut Onnettomana tai Presöössinä.

Nyan~<3
Avatar
Polgara Belor
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: La Marras 25, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Lehtimetsä

Viesti Kirjoittaja Polgara Belor »

Ehdottomasti jousi! Osaisin käsitellä sitä paremmin kuin muita (?) ja muutenkin jousi tuntuu luonnolliselta vaihtoehdolta verrattuna noihin muihin vaihtoehtoihin.
Paitsi kyllä sauvakin menisi, jos sillä pystyisi taikomaan. Olen aina halunnut osata taikoa.. :P
Everything what you do, I do it better.
Mulju
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: La Marras 25, 2006 6:31 pm
Paikkakunta: Tampere - Ikaalinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mulju »

Jaa, ruumiillisella voimalla pärjää aina kun teräaseita ei ole lähettyvillä.

Kotona on sekä jousi että Frodon Piikki (tosin tuo on nyt koulussa portinvartijan aseena), jousi vaan on tällainen harrasteammuntaan tarkoitettu muovinen mutta kestävä. Ei kertaakaan käytetty.
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Miekka, koska haluaisin itsekin käyttää miekkaa :D
smaug
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 12:03 am

Viesti Kirjoittaja smaug »

Jousi. Voimaa ja notkeutta. Nopea ja saavuttamaton. 8)
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Miekka. Meinasin ottaa jousen,mutta sitten ajattelin,että niitä nuoliahan pitää sitten kerätä,kun on kaikki ammuttu. Miekka on siinä mielessä siis hyödyllisempi. Mutta toisaalta mä osaan käyttää jousta paremmin kuin miekkaa...Ääh,mitä mä tässä vielä mietin? Vastaukseni on miekka. Piste.
Shee
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2006 11:39 pm

Viesti Kirjoittaja Shee »

Vastasin tikari, sen kantamiseen tarvitsee ketteryyttä ja on päästävä vihollisen lähelle.Tosin täytyypi olla aika itsevarma jos tikarin kanssa ajattelee tosissaan hyökätä. Tikarin heittäminenkin on varsin mielenkiintoista...

Toinen vaihtoehto olisi sitten miekka, jota jopa osaisin ehkä kayttääkin. Miekkailuharrastukseni jäi lyhyeen muuton vuoksi, mutta pidin miekkailusta paljon, ja lisäksi miekka on jossain tapauksissa hyödyllisempi kuin jouset- siis jos sitä osaa käyttää.
Ava by Anasmaia
Idriel
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Joulu 12, 2006 4:03 pm
Paikkakunta: Synkmetsä

Viesti Kirjoittaja Idriel »

ehkä sellanen pitkä veitsi olis mieluisin, vaikka sitä ei tossa näkynykkään. miekka ja jousi heti tasoissa keskenään. :D. vaikka jousella tuskin mihinkään osuisin, alue olis eristettävä kaikkien turvallisuuden vuoksi. miekalla ja veitsellä vois tulla melko tuhosaa jälkeä. (ehkä lähinnä itelleen) :D
Riverwind
Örkki
Viestit: 27
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Riverwind »

Vastasin että ruumiillinen voima. Harrastanhan nyrkkeilyä, ja sellaiset mahtavat teräshanskat olisivat upeat ! Lisäksi pituuteni ansiosta minulla olisi ylivoima, koska kukaan ei uskoisi että voin lyödä kovaa. (tyttö kun olen, ja vaivaiset 150cm pitkä ) Ja miksi, voi miksi sapelia ei ole vaihtoehdoissa ? Sen olisin ottanut, jos se oli ollut.
Maailma on yksi iso kasa valintoja.
Aryna
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 5:53 pm
Paikkakunta: Some elsewhere

Viesti Kirjoittaja Aryna »

Miekka, aivan ehdottomasti. Rakastan miekkoja... *kuolausta* Joskaan en kyllä tykkää Piikistä, mutta joku leffan Andúrilin tyyppinen olisi hieno. Menin silti ostamaan itselleni sellaiset Leegolassen veitset/tikarit yhdestä asekaupasta San Marinosta, lähinnä siksi etten olisi ikinä saanut Andúril-kopiota kotiin matkalaukussa enkä muutenkaan xD
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

tikari se mieluiten olisi ku ne ei oo yli pitkii etten hutkis niil kavereita! ^^'
ja ois se jousikii iha kiva! saisko valita viel pari? tykkään aseista! :twisted: paitsi en kyl tuliaseist! niitten kaa taistelus ei oo saatana mitää mielenkiintost! käsi aseet on paljo miele kiintosempii! ja sadistisesti ajateltuna, miekoilla, tikareilla ja jne., saa enemmä verta aikaa! >:D hullu minä...
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
pikkuinen
Örkki
Viestit: 4
Liittynyt: To Helmi 15, 2007 6:36 pm
Paikkakunta: Hourula

Viesti Kirjoittaja pikkuinen »

Auuu. 8'DDD Luin tuon otsikon, ja olin varmaan viisi minuuttia silleen o__o' ennen kuin sain klikattua otsikkoa. ASE.

Sitten piti vielä valita pollista 'sauva' ja hytkyin kohta lattialla naurusta kuin hyytelä. Lempiaseeni on ehdottomasti sauva. MUAHAAAHAHA. *Nukkumaan*
If you like slash, clap your hands.
Vastaa Viestiin