Mieluisin ase?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

aseet

miekka
81
37%
jousi
89
40%
kirves
4
2%
sauva
15
7%
keihäs
2
1%
tikari
19
9%
tappara
4
2%
ruumiillinen voima
6
3%
 
Ääniä yhteensä: 220

Dsamanka
Örkki
Viestit: 102
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 10:36 pm
Paikkakunta: Aitoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dsamanka »

Miekka on kiva. Kesäisin tulee miekkailtua iskän tekemillä larp-miekoilla (joo, en tiedä miten se nimi kirjoitetaan.) Se on kivaa. (ketkukuula (morning star, mikä onkaan) on myös kiva)
Many who hate you,
will soon love you,
Many called friends,
will become your enemies.
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Pohdisklein hetken jousen, keihään ja miekan välillä, mutta päädyin jälkimmäiseen. Vaikea sitä on kuitenkin arvioida, kun en ole miekkaillut koskaan (no ehkä leikisti puutikuilla), ja ampunutkin jousella vain kerran.
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
drámella
Örkki
Viestit: 169
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 10:21 pm
Paikkakunta: kaukana jossain on pikkuinen maa

Viesti Kirjoittaja drámella »

Jousi. Siksi, koska se vain tuntuu parhaimmalta vaihtoehdolta. Jousissa on sitä jotain. sitäpaitsi voisin ampua vastustajia pitkän matkan päästä, enkä valttämäti saisi taistelussa edes kunnon kontaktia vastustajan kanssa, kuten esim. miekkailijat.

daadadaa.
and just when we realize that we are alive, we die

Dewie, mitä me teimmekään luokkaretkellä iltaisin? *piilottaa Ihaa-vihkonsa kassin pohjalle viattomasti hymyillen*
Katiainen
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Loka 26, 2004 2:48 pm

Viesti Kirjoittaja Katiainen »

Miekka oli ensimmäisenä mielessä, tykkään muutenkin huitoa kaikkia kaikella.
Toinen olisi varmaan jousi, mutta ei siitä minulla varmaan paljoa hyötyä olisi kun en edes osuisi ladon seinään. Ja toiseksi, mitä sitten kun nuolet loppuvat?
Myös sauva voisi olla kiinnostava.

Kirves ja tappara vaatisivat sitä ruuumiillista voimaa, jota minulla ei ole, vaikkakin olen vahva kokoisekseni tytöksi, ne ovat pois laskuista. Tikarin kanssa täytyisi mennä lähelle, enkä osaa hiipiä. Keihäs ei myöskään oikein innosta.
mythme
Örkki
Viestit: 54
Liittynyt: La Helmi 11, 2006 2:27 pm

Viesti Kirjoittaja mythme »

"ruumiillinen voima". Yksi ääni. Minulta!

Ei tarvitse kuin vihollisen vilaista kun meikä astuu areenalle, niin johan on pupu pöksyissä pakoon pönkimässä! :lol:

Siis ihan totta! En tajua miksi mulle sanotaan et oon pelottava!! :shock:

Ajattelin myös, et joku Aliaksen Sydney on tosi taitava potkujensa kanssa et ois upeeta olla niin fit!
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Jousi.
Tappaisin kaikki niin läheltä, etä nuoli menisi takaraivosta läpi ja aivot valuisivat korvista ulos.


:mrgreen:Minä olen tällainen söpöliini^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
abcd

Viesti Kirjoittaja abcd »

Tuli vaikea valinta (kuten niin monelle).

Jousesta ja miekasta päädyin kuitenkin jouseen. Oon aina halunnut miekkailutunneille, mutta toisaalta haluisin oppia ampumaan jousella (siis kunnolla). Ja todellisessa tilanteessa ei varmaan riittäis voimat miekkailuun. Lisäksi luin jokin aika sitten Pferde Heutesta jousiammunnasta ratsain, mikä kuulosti suunnattoman mielenkiintoiselta. (enää pitää vain taivutella ridaope... :twisted: )

[off] Mihin jäi listasta valtaistuin...? (= aseiden ase) *ajattelee tuulilukon enkkulinkkipuolelle linkittämää juttua kurjasti käännetystä venäläisestä ROTK-piraattiversiosta* :D [/off]
Ax.
Örkki
Viestit: 90
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:00 pm

Viesti Kirjoittaja Ax. »

Tökkäsin vahingossa miekkaa, mutta _taistelusauva_. Jolla voisi leikkiä myös maagia. Ja koska rehtiä taistelua ei harrasteta, niin leikissä muakna olisivat myös tikarit xDD

Ai TSH? no jouset, ko haltioil on ne xDD

(ppst. mitä EROA ON kirveellä ja tapparalla? tapparahan on taistelukirves xDD)
"Ei menninkäinen riitä päivänsäteelle."
Eärenya
Örkki
Viestit: 19
Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 12:20 pm
Paikkakunta: meri

Viesti Kirjoittaja Eärenya »

ai, Ax,kun tarkoitin sillä tapparalla sitä piikkipalloa mikä noitakuninkaalla oli :?
sitä nimitettiin jossain tapparaksi,en nyt muista missä...no kuiteski
Misha
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 5:27 pm

Viesti Kirjoittaja Misha »

Jousta äänestin minä. Se on jotenkin hienovaraisempi kuin nuo muut. En tue väkivaltaa. xDD Saapi sitten vain katsella kauempaa kun se nuoli lentää tappamaan jonkun viattoman otuksen, eikä itse tarvitse tunkea keskelle taistelua riehumaan miekan kanssa... Siis sikäli mikäli sitä jousta osaa kayttää. Vaikuttaa aika hankalalta. 8D

Joo. Näin on. Sopii minun kaltaisilleni pelkureille. ^^' Jousi olkoon valintani, siis. :roll:
Avatar
Elvédan
Samooja
Viestit: 549
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 11:15 am
Paikkakunta: Grey Havens my destiny

Viesti Kirjoittaja Elvédan »

Jousi, vastasin minä. Koska haltioilla on se. Ja miekat ovat painavia (vaikka kyllä minä silti haluaisin sellaisen omakseni, ja oppia sitä vielä käyttämäänkin, mutta jousi vaikutti miellyttävämmältä).

Niin. Jousi nyt vain miellyttää minua.
Vuoden 2006 ja 2007 Runoilija sekä 2008 Legolas, kiitos!

"Elrond passes Over Sea. The end of his sons, Elladan and Elrohir, is not told: they delay their choice and remain for a while."
~The Letters of J.R.R. Tolkien
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Miekka,miekka. Kun Aragornillakin :roll: :D
Viimeksi muokannut Andune, Ke Heinä 05, 2006 8:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

...Nyt vasta huomasin, että tämähän olikin TSH:sta eikä yleinen! Perkeleen perkeles.

Noh, siinä tapauksessa valintani olisi tämä haltioiden käyttämät käyrät yhden käden miekat, missä on kahvapituus niin suuri, että sitä voidaan käytellä myös kahden käden aseena. Tämän lisäksi tulisi tietenkin olla asiaan kuuluvat tikarit, koska miekat ovat kuitenkin pohjimmiltaan pirun kömpelöitä aseita, mutta erinomaisia vastustajan iskujen kääntämiseen niin, että saadaan tikarilla viimeisteltyä työ
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

hah ^^ Taisin olla ensimmäinen joka äänesti kehästä ^^ entiiä, se vain on kiva kun sitä voi käyttä "ninjakeppinä" ja pitkävartisena tikarina ja ihan heittotarpeeseen :P monikäyttövehje! Sitäpaitsi se tuntuu uljaalta pitää keihästä kädessä hyökkäysasennossa :twisted:
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

Miekka miekka. Pitkämiekka. Ihastuin aseeseen viikonloppukurssilla ^^ Tosin taitaa jäädä tuo miekan heilutus, kun niitä tunteja pidetään Helsingissä ja Aikido on kuitenkin enemmän oma laji... (offtopic? niin missä?) Tai sitten ehkä jousi. Sitä kun osaa melkein käyttääkin..
Oh my GOD! That moose took the Poodleguy!!
Vastaa Viestiin