Mieluisin ase?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

aseet

miekka
81
37%
jousi
89
40%
kirves
4
2%
sauva
15
7%
keihäs
2
1%
tikari
19
9%
tappara
4
2%
ruumiillinen voima
6
3%
 
Ääniä yhteensä: 220

Syl
Örkki
Viestit: 10
Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 11:27 pm

Miekka.

Viesti Kirjoittaja Syl »

Valitsin miekan <: Miekka on kaikkist kivein.
"If I just had my ass handed to me by a size three, I'd be inclined to mind my own business."
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Mietin jousen ja tikarin välillä ja päädyin tikariin. Nyt kun ajattelee, niin selvä valinta. Pidän tikarin salamyhkäisyydestä, se on paljon helpompi piilottaa hihaan kuin vaikkapa miekka. Tikareita on helppo kanniskella useampaakin mukana, jos yksi katoaa tai sitä ei saakkaan irti uhrin selästä. ^^

Jousi tai miekka ei tule kuuloonkaan, koska käsivoimani ovat aika surkeat ja tuskin edes jaksaisin nostaa sellaista isoa miekkaa. (Vaihtoehto voisi tietty olla Daen mainitsema haltiamiekka.) Nuolta en varmaan saisi lentoon mitenkään, ja sen lisäksi jousissa on aina ärsyttänyt se epäkäytännöllisyys. Mitä jos nuolet loppuvat kesken jossain Helmin syvänteen taistelussa eikä ole aikaa keräillä uusia? Buh bye :3
Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Tappara, koska jos mut pistetään heilumaan miekalla, se tarkoittaisi selläista "äh!" sukkapuikkostelua, kiitos kalpatuntien. Tai en tiedä, mutta kirveet on silti kivoja. Ja ehkä sellanen pieni miekka ja tikari? (Mitä, ei saa ottaa monta? No tappara sitten, pepkele)
Jousiin minä en koske. Tähtäys on niin persiistä, että mä olisin vaaraksi kaikille muille paitsi vihollisille.
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
Elvellon
Örkki
Viestit: 101
Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 10:21 pm

Viesti Kirjoittaja Elvellon »

miekkapa miekka .. okeij .. muutaman täällä käynti kerran keksin .. heheh.. ja luin tosta aina että meluisin ase.. saa ampua :oops:
* katoaa*
kasvatetaan kotona viinirypäleitä ja poltetaan rusinoita piipussa
Puhpallura
Örkki
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 7:06 pm
Paikkakunta: Oulu (Rovaniemi)

Viesti Kirjoittaja Puhpallura »

Harkitsin kauan miekan ja jousen välillä, mutta lopulta päätin, että kyllä sen ihan kunnon verrrrinen viikinkikirrrrves pitää olla. :twisted:

(Äh, nyt kun ajattelen, niin tappara olisi varmaan ollut parempi vaihtoehto kuvaamaan sitä asetta, tuosta kirveestä tulee enemmän mieleen joku puunhakkaajan kirves. xD)
"Meitähän ei siis erikseen ole edes olemassa. Me olemme yhtä." ~ Tuomo Saikkonen/Kuisma Aalto

For he who lives more lives than one
More deaths than one must die
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Kyllä se se miekka on, miehinen ja uljas.
Kuinka myurä sai housut?
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Miekka sen olla pitää :D niin miehekäs... Mutta en kyllä tiedä, osaisinko käyttää sitä. Se huono puoli vaan :roll:
Paju
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 8:42 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Paju »

Pähkäilin nanosekunnin verran miekan, sauvan ja tikarin välillä päätyen miekkaan. Tosin itse en kantelisi mitään kahden käden kapistusta, vaan yhden käden miekkaa, sellaista siroa, mutta melko pitkää. *tuums* Enemmän ehkä pitkää, pitkää tikaria muistuttavaa miekkaa. Tietysti se riippuu ihan miekasta.

Sauva tai tikari olisivat kyllä myös käteviä, joskin sauva miellyttäisi minua enemmän. Tikari, kaikessa kauneudessaankin, on turhan lähitaisteluase minulle. *hymy* Ja sauvoja voi koristella!
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
- Friedrich Nietzsche
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Ensin ajattelin äänestäväni miekkaa, mutta päädyin sittenkin sauvaan. Miekka olisi kyllä aivan hirvittävän hieno kapistus ja se vyöllä olisi hienoa saapastella keskellä kaupunkia, mutta taistelun sitten tullessa luultavasti en pystyisi tappamaan ketään. Mitä luultavammin kirkaisisin ja yrittäisin piiloutua johonkin pensaaseen. :roll: Ja tietenkin veren näkeminen ällöttää minua. x) Joten päädyin sauvaan siksi, että voisin loihta kaikki pahat asia pois maailmasta. :lol: Tai ainakin voisin vain kopauttaa vihollista päähän niin että taju lähtee...x) Ja kun minulla on niin huono kuntokin niin sauvaan voisi aina nojata. :D
Haaska
Örkki
Viestit: 38
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 2:37 pm
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Haaska »

Jousi on ihan kiva ase, mutta ei sovi minulle.
En pysty ampumaan sillä, kun en osaa katsoa tähtäimestä (kokeiltu on) ja ammuin nuolen mihinkä sattuu.
Toisaalta onnistuin minä ampumaan ihan ysejä ja kaseja, mutta ei. Minun silmilleni sellainen tihrusteleminen ei sovi.
En edes osaa sulkea yksistään oikeaa silmää ilman, että sulkisin vasemman silmäni myös (molemmat silmät auki ei oikein tahtonut myöskään onnistua, kokeiltu sitäkin).

Kirves ("verinen kirrves!") on ehkä enemmän minun juttu, sellaisen minä haluan.
"Wtf, who makes this ugly pink happy stuff?"
Avatar
Elwind
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 7:46 pm
Paikkakunta: Orivesi...

Viesti Kirjoittaja Elwind »

Minun piti nyt miettiä kahden välillä: miekka vai vipupyssy..? Päädyin nyt kuitenkin jouseen, koska se on käytännöllisempi kaukana... No, eihän se lähellä olekaan niin kätevä, sen takia olisin ottanut miekankin...

Mutta juu...
Parempi tossun alla kuin taivasalla!
heiluri
Örkki
Viestit: 18
Liittynyt: Su Huhti 02, 2006 7:16 pm
Paikkakunta: mustamakkaracity

Viesti Kirjoittaja heiluri »

Klikkasin sauvaa, koska se tuntuu noista kaikkein omimmalta. Miekalla vetäisin itseltäni pään poikki, tikarilla sormen ja keihäs tippuisi jalan päälle eikä noiden muidenkaan kanssa yhteistyö toimisi. Sauvalla on hyvä hakata ja torjua.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Miksi olen ainoa keihäshemmo? :D Monitoimikeppi ja kiva kädessä.. :P
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Lilah
Örkki
Viestit: 54
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 10:01 pm

Viesti Kirjoittaja Lilah »

Miekka tai tikari, riippuu tilanteesta. Kumpaakin on helppo käyttää ja koska olan kauan aikaa sitten oppinut miekkailemaan niin valitsin miekan...

Lilah

Love's such an old fashioned word
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Mie(kin) valitsin miekan mieluisimmaksi aseeksi. Sillä haluaisin oikeasti osata taistella. Olen jo kauan haaveillut, että kävisin joillain miekkatunneilla, mutta enpä ole kellekkään sitä vielä sanonut... Tällainen hyssykkä kun olen.

Ja miekka siksi koska Aragornillakin on se :P
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Vastaa Viestiin