Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Indil
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 8:52 pm

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Indil »

No, tässä yhtenä päivänä kyselin siskoltani (joka oli katsonut Kuninkaan paluun joskus vuosi sitten) kaikenlaista. Kysyin muunmuassa, mistä henkilöstä hän oli pitänyt. Siitä syntyikin varsin mielenkiintoinen keskustelu.

Sisko: Se oli paras se yks pieni ja isopäinen otus.
Minä: Muistatko sen nimen vielä?
Sisko: Ööö... Topi?
Minä: *reps* Ei se mikään Topi ollut, sen nimi on Klonkku!
Sisko: Aijaa, no se Konkku sitten.
Minä: *total reps* Ei Konkku, vaan Klonkku!

Hauskaa oli.
Kuva
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Katselen tässä sivusilmällä nauhalta Tyylituomarit-nimistä tv-ohjelmaa, jossa stailataan julkkiksia. Noh, stailattavana oli Liv Tyler. Hänelle valittiin kaunis fuksianpunainen mekko. Ohjelman juontaja tokaisi "Nyt hän näyttää Sormusten Herra- ja tyylikuningattarelta. Siitäs saat, Frodo!" Repesin lievästi sanoen, juontaja näet aiheutti minulle mielikuvan, että Frodokin tapaisi pukeutua mekkoihin. :D
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
Throren
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2009 6:21 pm
Paikkakunta: Salo (Kisko)
Viesti:

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Throren »

Temerice kirjoitti: Repesin lievästi sanoen, juontaja näet aiheutti minulle mielikuvan, että Frodokin tapaisi pukeutua mekkoihin. :D
Mistäs me sen tiedämme? Sehän saattaa olla Frodon pahe. XD
I ♥ U
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Throren kirjoitti:
Temerice kirjoitti: Repesin lievästi sanoen, juontaja näet aiheutti minulle mielikuvan, että Frodokin tapaisi pukeutua mekkoihin. :D
Mistäs me sen tiedämme? Sehän saattaa olla Frodon pahe. XD
Eijeijei! *näkee sielunsa silmin Frodon kimaltelevassa iltapuvussa punaisella matolla*
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
Throren
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2009 6:21 pm
Paikkakunta: Salo (Kisko)
Viesti:

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Throren »

Temerice kirjoitti:
Throren kirjoitti:
Temerice kirjoitti: Repesin lievästi sanoen, juontaja näet aiheutti minulle mielikuvan, että Frodokin tapaisi pukeutua mekkoihin. :D
Mistäs me sen tiedämme? Sehän saattaa olla Frodon pahe. XD
Eijeijei! *näkee sielunsa silmin Frodon kimaltelevassa iltapuvussa punaisella matolla*

* Hihittelee kyseiselle mielikuvalle.*

Kyllä tuo olisi varmasti hauska näky. :' )
I ♥ U
Avatar
kuu_tamo
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Elo 14, 2009 7:18 pm
Paikkakunta: vantaa

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja kuu_tamo »

en nyt jaksanut lukea näitä kaikkia viestejä mutta kaverini kertoi että jossain oli lukenut että "eikös harry potter ole jatkoa taru sormusten herralle?"
pienet naurut siitä saatiin.mietin vain että kuka sellaista voi luulla??
<3 Faramir/Aragorn/BoromirKuva
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Voi näitä epätietoisia läheisiämme *puistelee päätään*.
Tämä ei nyt varsinaisesti liity LotR:iin, enkä tiedä, onko tämä edes hauska, mutta matkustin tänään bussilla, jonka rekkarin kirjaimet muodostivat tavun LIJ. Elijah Wood -bussi selvästikin :D

Ja toinen asia! Löysin eräänä päivänä farkkujeni taskusta kuitin, jonka olin saanut ostettuani yhdestä Kuhmoisten S-marketista irtokarkkeja. Kuitin lähempi tarkastelu osoitti, että olin asioinut Keski-Maan S-marketissa :D. Kuitin ylälaidassa luki selvästi KESKI-MAA, mikä aiheutti suurta hilpeyttä minussa ja perheessäni~
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Luin taannoin Silmarillionia ja laskin kirjan pöydälle. Pikkuveljeni luki takakantta jossa lukee jotenkin tyyliin "tässä kirjassa julkaistaan Tolkienin jälkeenjääneet tekstit. Pikkuveli kysyi suu pyöreänä että mitenkäs tekstit voivat olla järjeltään jälkeenjääneitä? Hiukanko nauroin. No, ei tämä nyt ollut niin hauska mutta päätin laittaa tänne :D

Ai niin ja sitten tuli toinenki mieleen. Tässä taannoin kun tuli TSH:t kaikki mtv3:lta peräkkäin vkl, olin bestikselläni yötä. No hän ei ole mikään TSH-fani, eikä oikeastaan tykkää fantasiasta ollenkaan, mutta tietää kyllä että olen siihen ihan hulluna. Niimpä hän ehdotti että katotaan ne kun ei oo muutakaan tekemistä ja mie olisin kuitenkin harmitellut sitä koko seuraavan viikon. No katottiin sitä ykköstä sitten puoliväliin (tai johonkin niin että Klonkku tuli ensimmäisen kerran mukaan). Sitten bestikseni kysyi kun kuvaan tuli örkki:
"Oliks toi se Klimppi?" Katsoin häntä hetken ihan O.o näköisenä enkä tajunnu mitään. Mietin ja mietin ja sitten repesin. Hän oli tarkoittanut Klonkkua ja vieläpä erehtynyt pahasti henkilöstä. Sain naurultani ilmoitettua, että ei, tuo ei ole Klimppi.

Oliko tämä nyt sitten niin hauska

Lumisusi yhdisti tuplapostin
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Näin kaverini kanssa linja-auton, missä luki, Keskimatkat. Luin KESKIMAAN MATKAT!!
100% Lord of the Ring Fani <3
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Temerice »

...Klimppi x''D . Repesin ääneen. *tyrsk*

Oli miten oli, vaihdoin juuri mesekuvakseni Klonkun kuvan ja mainitsin keskustelussa kaverilleni, että minulla on uusi kuva tuossa (sama kuva kuin minulla on juuri nyt profiilikuvana muuten). Kaverini siihen: "Onks toi se tonttu? Se kääpiö. Tai se."
Joopa joo, tonttupa hyvinkin : D. Lajintunnistus kymppi <3
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Eilen illalla pikkuveljeni tuli kysymään minulta, onko Tarussa Sormusten Herrasta ketään Frodo-nimistä. Sanoin että kyllä vain, jolloin pikkuveljeni antoi minulle nähtäväksi äidinkielen oppikirjansa. Kirjaan oltiin lainattu monta aukeamaa Cirith Ungolin tornista! Lisäksi mukana oli hilpeillä Kontu-kuvituksilla varustettuja tehtäviä, kuten esimerkiksi "Pohdi tekstin perusteella, mitä Frodo-herra merkitsee Samille." Kaiken huippu oli tehtävä, jossa ehdotettiin, että koululaiset voisivat esittää pienen kohtauksen, jossa örkit kohtelevat Frodoa tämän kuvailemalla tavalla. Hajosin palasiksi. Vitsi, kuka on suunnitellut tällaisen koulukirjan? Saatan postittaa hänelle kimpun ruusuja. :D
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

En tiedä, onko tämä taaskin vähän offia, mutta tulipa taas naurettua eilen illalla pikkuveljen älynväläyksille.

Veli: "Siis se Tolkienhan on lesbo?"
Minä: ".......X'D Tota, ei, Tolkien ei ollut lesbo. Sä ehkä tarkoitit Tove Janssonia...?"
Veli: "....Ai hups."
Niredhan
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2012 10:36 pm

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Niredhan »

Koulussani on eräs poika joka muistuttaa (joskin melko etäisesti) Frodoa. :D Ja olen käynyt myöskin Keskimaan S-Marketissa, kuten muutama muukin tätä topaa selailtuani. ;)

Viime syksynä historiantunnilla istuin pulpetissani taas vaihteeksi vajonneena omiin ajatuksiini. Tuijottein luokan ikkunasta ulos läheiseen metsään, ja ajatukseni pyörivät TSH:ssa. Kun opettaja kysyi sitten jotain sen suuntaista että kuka oli kukistettu sodassa (en kuullut ihan kunolla), ja siihenhän minä sitten niin fiksuna tyttönä tokaisin että eikös se Sauron ollut. Tietenkin koko luokka nauroi ja opellakin oli hymyssä pitelemistä. Hän oli tarkoittanut ensimmäisen maailmasodan hävinnyttä valtiota, eikä Sormuksen sotaa. :'D Onneksi kaikki kuitenkin ymmärsivät, vaikka sainkin osakseni hieman kummastuneita katseita...:D
Hobitinhauskaa joulua kaikille loftislaisille!
Avatar
Fallu
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 6:04 pm

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Fallu »

Minä taas olen jotenkin hienosti sivusilmällä katsoessani tunnistanut äitini Pippiniksi XD Ja kerran kun olin tulossa kaverilta, niin takaani kuului jotain juoksuaskelia. Ensimmäinen ajatus oli täysin luonnollisesti "Merrihän se siellä juoksee." En sitten kääntynyt kuitenkaan varmistuakseni. Harmi, jos se Merri olis oikeesti siellä kipitellyt... No ei tää kyllä ollukovinkaan hauska :D
|DeviantArtissa|
Kaikki Soturikissa-fanit Hopeahäntään
Avatar
Villasukka
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Maalis 31, 2013 2:50 pm

Re: Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Villasukka »

Olin isosiskon kanssa kiertämässä karhun kierrosta (joo asun sen varrella) ja siellä on sitten semmosia yöpymispaikkoja, koska matka on tosi pitkä.
Niinniin siellä jokaisella kämpällä on vieräskirjoja jaa sitten lueskelin niitä kirjotusksia ja löyty sieltä semmonenki juttu kun:

Gondoria ei näy vielä t.Boromir, Gondorin käskynhaltian poika :D

Ja toisessa paikassa oli sitten:

Jatkamme matkaa läpi keskimaan t. Frodo ja kumppanit xD
Vastaa Viestiin