Miten vietitte FotR:in 52-vuotispäivää 29.7.06?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

päiväni vietin reippaasti ulko-ilmasta nauttien. Eli en ollut tietoinen asiasta. Hobitin julkaisu vuoden muistan, mutta en päivälleen sitäkään. Pitää sitten marraskuussa kattoo Kaksi Tornia. Sillonhan on sen julkaisu päivä.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

En mitenkään erikoisesti. Tiesin asiasta, mutta samalla tavalla se meni, kuin muutkin päivät. Ei, olin marjassa. En kuitenkaan viettänyt päivää tuijottaen leffoja, lukien kirjaa tai chattaillen muiden fanien kanssa.
Kuva
Arawyn
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 6:44 pm
Paikkakunta: Nightwishin treenikämppä

Viesti Kirjoittaja Arawyn »

29.7? Taisin viettää synttäreitä silloin. Hmm, täytyykin sitten mennä saalistamaan kyseistä kalenteria.
Once I am sure of my task I will rise again.
Akuma-hime
Puolituinen
Viestit: 224
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 5:10 pm
Paikkakunta: lahti-city

Viesti Kirjoittaja Akuma-hime »

En edes tiennyt tällaisesta päivästä :D
Mutta tuona päivänä varmaan olin kotona tietokoneella ja tanssileirillä tanssimassa housea ja afrikkalaista
Aloitan aamuni laittamalla weetabix-sukat jalkaan.
Hobby
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 12, 2006 3:21 pm

Viesti Kirjoittaja Hobby »

Silloin olin siskon häissä. :) Hyvät oli pirskeet.
Anna anteeksi äidille, että synnytti minut teidän taakaksi

-Sipe: Tilatkaa tytöt taksi-

**

Tieto on valtaa, mutta en ole vallanhaluinen.
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Minä en edes tiennyt koko vuosipäivästä mitään XD (hyvä fani minäkin olen.) Mutta seuraavana päivänä hyvitin tekoni katsomalla koko trilogian. Sentään. :'D
Peregrin Rankkibuk
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 10:31 pm

Viesti Kirjoittaja Peregrin Rankkibuk »

En muistanut (tai tiennyt päivämäärää.) :( Ensi kerralla sitten :)
Tukin tolvana -> Peregrin Rankkibuk
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Varoitus!: Tämä on teille kaikille varmastikin hyvin shokeeraava paljastus, mutta miten minun kaltaiseni (dementiaa poteva) immeinen kykenisi muistamaan jonkun leffan 52-vuotis päivän? :lol:

Että en sitten viettänyt kyseistä päivää mitenkään erityisesti, kun nyt hämärästi muistan sinne asti... :D *naur* Eikö ollutkin hyvä juttu muuten?!

-DF-
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Btw, juhlitteko LotR-näyttelijöiden synttäreitä? Minä en mienkään erityisesti, ehkä mainitsen asiasta jollekkin ja katson LotR-elokuvia :)
Huhtikuussa on rakkaan Klonkkumme, Andyn synttärit 20.4. Ai joo ja 4.4 on Hugon (Elrond) synttärit ja Sean Beanin 17.4. Minä ainakin juhlin kirjojen synttäreitä ja myös Tolkienin.
Tolkienin kuolinpäivänä pistän mustat vaatteet ja aloitan lukemaan LotRin uudestaan.

Vähän vanha topicci, mutta oli pakko kysyä juhlitteko näyttelijöiden synttäreitä.
Pippin: What about second breakfast?!
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Miten vietitte FotR:in 52-vuotispäivää 29.7.06?

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Voivoivoi, kun täytyy sanoa, että olin tuolloin niin pieni etten edes vielä ollut nähnyt TSH:ita. Muuten, tiesittekö, että huhtikuussa oli Offical Tolkien Day. Silloin piti lukea kunnian arvoisan Tolkienin teoksia kouluissa yms muuta kivaa. No eipähän meidän epäsivistynyt opettaja tästä tiennyt, joten menin vähään vihjaamaan asiasta. Sen jälkeen koko luokka luki yhdessä Hobittia. Ja enköhän saanut jäätävät valitukset muilta niskaani. Mutta minä olin ainakin onnellinen ^^

*Suetus kiittää ja poistuu*
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Miten vietitte FotR:in 52-vuotispäivää 29.7.06?

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Minä sitten toisinaan nautin, kun saan kaivella vanhoja aiheita ja nostaa niitä ylös muiden riesaksi. :twisted:

Tylsyyksissä selasin Loftista ja tämä pisti silmään, ja nyt vasta jotenkin kunnolla sisäistin miten vanhoja nämä kirjat ovat. Kyllähän ennenkin tiesin, mutta jotenkin nyt vasta sitä rupesi ajattelemaan. Ei tullut juhlistettua 29.7 päivää mitenkään, eikä varmaan noita muitakaan päiviä, koska unohdan ne kumminkin. :D Mutta jos muistaisin ja olisi aikaa, niin varmaan tulisi kyseisiä teoksia luettua tai elokuvia katsottua.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Vastaa Viestiin