Kuka on suosikkipahiksenne Trilogiassa?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Suosikki pahiksenne Trilogiassa?

Saruman
7
7%
Sauron
8
8%
Klonkku
20
21%
Gríma Kärmekiel
5
5%
Angmarin Noitakuningas
25
26%
Mustat Ratsastajat
24
25%
Örkit
2
2%
Joku muu? Mikä / kuka?
5
5%
 
Ääniä yhteensä: 96

Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Huomasin, etten ollut äänestänyt. Nyt siis parannus siihenkin.

Klonkku. Hänen tarinansa on karmivalla tavalla upeasti tehty. Klonkku ei voi itselleen mitään, ja se kahtiajakautuminen on aika mielenkiintoista. Ja niin surullista, se miten hän murhasi parhaan ystävänsä ja miten hänestä tuli niin surkea... Sméagol parka, minä ainakin säälin sitä surkeaa otusta. Kerta kaikkiaan upea hahmo, muita "pahiksia" yhtään vähättelemättä. Minusta Tolkienin tarinoissa juuri se on hienoa, että vain hyvin harva on itsessään paha. Joku muu on sen pahuuden takana.

Mutta Klonkku on ehdottomasti sympaattisin ja surkein ja saa minun ääneni.
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Nadine
Örkki
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Elo 26, 2008 7:21 pm
Paikkakunta: Synkmetsä

Viesti Kirjoittaja Nadine »

Gríma, käy sääliksi sitä Sarumanin pikku kätyriä. Tietty Klonkku on kanssa yksi suosikeista, mutta Gríma sykähdyttää enemmän.
i'm so sad, buy me a happy meal
Avatar
Emmanuel
Örkki
Viestit: 115
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 7:33 pm
Paikkakunta: Paschendale

Viesti Kirjoittaja Emmanuel »

Klonkku, ehdottomasti! Hän on vain niin suuremmoinen kahtiajakautuneine persoonineen. Toisaalta luihu ja hyvin itsekäs,
toisaalta hänestä löytyi niitä hyviäkin puolia. Klonkusta on luotu niin mielenkiintoinen tapaus, että hän saa minun ääneni.
En pysty kuin tuntemaan sympatiaa ja sääliä tuota pientä Sormuksen orjaa kohtaan.
"Know that many men has suffered. Know that many men has died. Six miles of ground has been won, half a million men are gone. And as the men crawl the general call and the killing carry on."
Niina
Örkki
Viestit: 20
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:01 pm

Viesti Kirjoittaja Niina »

Klonkku on minun suosikki. Reppana, mutta taas kiero.

En tiedä kylläkään voiko Klonkkua pahikseksi kutsua. Se on vain yksi Sormuksen uhreista.
THE MORE HE BLEEDS, THE MORE HE LIVES. HE NEVER FORGETS AND HE NEVER FORGIVES.
mörönsyötti
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 2:57 pm

Viesti Kirjoittaja mörönsyötti »

Mirella Emilia kirjoitti:Noitakuningas.
Sillä on iso lisko ratsuna, musta viitta, kruunu ja miekka.
Tarvitseeko minun sanoa enää mitään muuta?
Plus että se on hyytävän paha ja ilkeä ja julma? Indeed. Johan preppas. :twisted:
Lainaan näitä sanoja. :lol:
Sitten vielä lyödään mukaan mustat ratsastajat.
Ada

Re: Kuka on suosikki pahiksenne Trilogiassa?

Viesti Kirjoittaja Ada »

Klonkku on aika päästänsä vialla oleva hemmo. Oikeastaan kaksi päästänsä viallla olevaa hemmoa. Klonkun taistelu itsensä kanssa on mielenkiintoista seurattavaa, ikuinen taistelu oikean ja väärän välillä (dramaattista). Mustat Ratsastajat on kovempia hemmoja. Niissä on tiettyä salaperäisyyttä. Silti, vieläkin kovempi hemmo on luonnollisesti Mustien Ratsastajien boss. Noitakuningas on, noh, kuningas. Sillä on jotain asennetta.
Noitakuningas on cool, äijien äijä. Se on niin äijä että sen voi vain nainen tappaa. ^^

// Jees, väsyttää ilmeisesti. Kestäkää! \\
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Kuka on suosikkipahiksenne Trilogiassa?

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Vastasin Klonkku.
Klonkku on vaan niin söde! ^^ Ja sitä käy kyllä hurjasti sääliksi. Ja tosiaan ne kaksi puolta; toinen haluaisi oikeasti tehdä oikein ja korjata tehdyt vääryydet, mut sitten on se toinen puoli sotkemassa kaiken. Leffassa Klonkku on ihan mahtava! "Leave now and never come back!"
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Kuka on suosikkipahiksenne Trilogiassa?

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Nazguilit!

Celeb sen sanoi tuolla niin hienosti, ettei minulla ole pahemmin mitään lisättävää.
Mutta lyhyesti: Mustat ratsastajat ovat todella hienoja ja mystisiä hahmoja. Ja olen sen verran outo, että pidän niitä jopa suloisina. :P
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Aiwendil
Samooja
Viestit: 417
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 3:57 pm
Paikkakunta: Ent'asumus

Re: Kuka on suosikkipahiksenne Trilogiassa?

Viesti Kirjoittaja Aiwendil »

Noitakuningas. En tiedä miksi, mutta se nyt vaan on suosikki. Pidän kuninkaista ja pidän mustista kaavuista ja pidän erityisesti pahoista kuninkaista mustissa kaavuissa, joten Noitakuningas. Mustat Ratsastajat heti toisena, koska ne on ihania. Ja Noitakuninkaalla oli leffassa hieno kypärä.
"I do not have a poetic bone in my body
and I don't want to say you left -
but my heart is no longer in my chest."

Kälätäti 2014 Kiitos kaunis!
Vastaa Viestiin