The Lord of the Rings Symphony

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Re: The Lord of the Rings Symphony

Viesti Kirjoittaja Andune »

Ärsy vaan että noi on kivasti vapun aikaan. Nyt yliopistoihmisenä silloin voisi mahdollisesti olla muutakin ohjelmaa...no, joku päivä kuitenkin uhrataan tälle!
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Re: The Lord of the Rings Symphony

Viesti Kirjoittaja Andune »

Heiheihei, tätä topicia ylös ja eloon. Tähän on alle kuukausi! Itse olen menossa perjantaina 29. päivä, yksin :(
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: The Lord of the Rings Symphony

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Tajusinpa juuri äskettäin, että tämähän on nyt ihan käsillä. Haluaisin mennä ihan sikana, mutta Tampere on juuri sellaisen puolipitkän matkan päässä, että yhden päivän aikana olisi ikävää kulkea sekä sinne että takaisin. Ärsyttävää. :( Kaikki hyvä tapahtuu aina muualla kuin omalla paikkakunnalla.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Re: The Lord of the Rings Symphony

Viesti Kirjoittaja Andune »

Voi elämä, oli aivan upeaa <3<3<3
Ensimmäiset 5-10 minuuttia meni vain kylmät väreet. Uskomatonta. Naissolisti oli mahtava ja jälleen oli myös Pirkanpojista pari poikaa laulamassa soolo-osuuksia. Loppupuolella meinasin kyllä todella herkistyä, taisin kyllä pari kyyneltä tirauttaa. Toivon todella että tekevät samanlaisen konsertin Kahdesta Tornista ja Kuninkaan Paluusta - ja jos näin tapahtuu, kehotan kyllä kaikkia menemään. On se vain sen verran uskomaton kokemus.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Re: The Lord of the Rings Symphony

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Kuten halusinkin pääsin nyt konserttiin ja oli sen arvoista! Olen perjantain konsertissa. Kylmät väreet kulki selkää pitkin. Itseäni harmitti vain se että olin hyvin väsynyt(nukuin edellisenä yönä vähän) ja edessä oleva nainen peitti näkyvyyden kapellimestariin. Komppaan Andunea ja toivon heidän tekevän kakkos ja kolmos leffasta myös konsertit. Oli todellakin rahansa arvoista. Soololaulajat olivat uskomattomia~<3
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Vastaa Viestiin