Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Beowulf
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 7:06 pm

Re: Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Näitä hahmoja olisi kyllä ollut mahtava nähdä! :D Tosin ite en käynyt katsomassa Hobittia ollenkaan leffassa, mutta taidan korjata tämän erheen jatko-osien kohdalla, jos vain rahatilanne antaa myöden.

Olisi kyl varmasti hieno kokemus pukeutua leffan ensi-iltaan aiheen mukaisesti, mutta olenkin tyypillinen mies: täys poropeukalo minkään ompeluhommien kanssa. :P Ainoa ehkä käyttökelvollinen asuste olisi iso ja painava ruskea-vihreä villaviitta, joka sekään ei ompelujäljeltään kauheasti imartele.
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Itse en, yllätys yllätys, nähyt yhtään aiheeseen pukeutunutta, koska alkujaankaan en käynyt ensi-illassa. Toiseksi, kävin Porissa katsomassa sen ja mun lisäks siellä ei ollut kun viisi tyyppiä. Noh, ei ollut ainakaan ruuhkaa... Ja kävin siis katsomassa sen 13.12, että aika nopeasti ensi-illan jälkeen. Täytyy ensikerralla varoa ettei vaan jää rynnistävien ihmisten jalkoihin. :D
legolas-aragorn kirjoitti:Ihan epistä, oikeasti... Olin nimittäin ainoa, joka Porin ensi-illassa oli pukeutunut...
Porilaiset on yleensä aika jäykkää porukkaa, eikä osaa ottaa tälläsiissä asioissa iloa irti. Ainoa missä Porilaiset oikeesti pukeutuu joksikin Nalle Puhiksi ja ties miksi pieniksi pörrösiksi karvapalloiksi, niin jääkiekkoon liittyvissä juhlissa ja sekin täytyi mun todistaa tässä vähän aikaa sitten, kun eksyin vahingossa kaupunkiin kesken alkavien juhlien.
Isommissa kaupungeissa meno on varmaan aina vähän eri, kun täälläpäin jossa ihmiset ei niin kehtaa olla erillaisia. :wink:
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Nii-in, Porissa on niin tylsää porukkaa :(
100% Lord of the Ring Fani <3
Avatar
Beowulf
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 7:06 pm

Re: Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Onkos kellään aikeita nyt seuraavan Hobitti-leffan tullessa cossata jotain?
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Minä, min meinasi pukeutua haltiaksi ensi-iltaan! Tuli mieleen, että onkos kukaan muu (joka aikoo cossata) tulossa Lahteen ensi-iltaan?
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Kyllä minä Bilboksi aion Porissa pukeutua. Viimevuonna kukaan muu ei ollut Porissa edes virittäytynyt tunnelmaan... Kade olin kun uutisoitiin, että mm. tampereella ja Hesassa oli moni pukeutunut.
100% Lord of the Ring Fani <3
Likimeya
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 5:28 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Viesti Kirjoittaja Likimeya »

Meillä ainakin Joensuussa ensimmäisen Hobitin aikaan näkyi haltioita ja hobitteja elokuvaa katsomassa :) Oli oikein hauskaa, toivottavasti ilmestyvät tänäkin vuonna. Itse olen niin tylsä (vaikka väitän usein olevani liian kiireinen) ettei minusta ole näkemään vaivaa pukeutumisen eteen :roll:
Ava by arctic_silence|Valvoja -07,-08 ja -09!| Boromir 2010!|Hakee inspiraatiota

Tämä demoninen nauru, jota kuulen kirjoittaessani, on peräisin vain omista, heikkenevistä aivoistani.-H.P. Lovecraft
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Hobitti-elokuvien ensi-illat ja cosplay?

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Tähän liittyen taisin lupailla tämän vuoden asustani kuvia. Tubmlristahan niitä nyt sitten löytyy: http://silverceleb.tumblr.com/post/7012 ... ug-finland Olin siis Frodo ja pyörin tuolla yhdeksän hengen porukalla joka noissa kuvissa näyttäytyy. Muutenkin pukuilijoita oli taas Tennarin täydeltä ja tunnelma oli ihan huipussaan.

Käytiin perheen kanssa sitten vielä keskiviikkona Nurmijärven paikallisessa teatterissa ja oltiin pikkuveljen kanssa pukeuduttu muutaman muun harvan joukossa. (Olisko meitä ollu joku neljä tai viis?) :'D Että kyllä sitä kehtaa pienimmilläkin paikkakunnilla pukeutua. C:
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Vastaa Viestiin