Mitä loftikselle kuuluu?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

Mie olen palannut pitkän tappelun järjestelmän kanssa, ja Hobittia odotellaan innokkaana :D Yhtäkkiä mieli putoaa takaisin 10-vuotiaan tasolle, pitäisi tässä iässä jo vähän hävetä, mutta... ei :3
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Avatar
Lyyti
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Helmi 02, 2004 10:13 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Lyyti »

Joo'o, minäkin olen elossa! Ja olen monesti kaipaillut tänne, mutta en tiedä missä se on se aktiivisuus. Kuitenkin on ihme, että facebookkiin löytyy aikaa, mutta tälle ei?
Nyt pitää ottaa ehdottomasti niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. Monet monet ficit odottaa lukijaansa ja kommentointia, joten tästä se (toivottavasti) taas alkaa ja Loftis nousee taas kukoistamaan. :D
~ Vuoden 2009 Runoilija ~
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Loftis tuntuu vähitellen heräilevän henkiin kiitos Hobitin, mutta jatkuuko tämä? Se on kiinni teistä, rakkaat loftislaiset. Kommenttikampanjan voisi potkaista uudestaan käyntiin, sillä on topikki, mutta se vähän niin kuin tuntui unohtuvan jonnekin loftiksen syövereihin.

Itsellä on vähän mielessä tuo FF10-haasteen loppuun saattaminen, mutta kun pitäisi saada se gradu kasaan ja valmistuakin tässä kevään aikana (sanoo sairaslomalainen), niin on tuo aikatauluttaminen vähän niin ja näin. No, ehkä se tästä hiljaksiin. Pitäisi vain löytää se tuntuma ficcien, ja erityisesti lotr-ficcien kirjoittamiseen. Ja sitten kun saisi ihmiset kommentoimaan niitä ficcejä, niin niitä olisi mukavampi kirjoitellakin. Joo, jokainen kirjoittaa ensimmäisenä itselleen, mutta käsi ylös se joka rehellisesti ei kaipaa yhtäkään kommenttia julkaisemaansa ficciin?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Villasukka
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Maalis 31, 2013 2:50 pm

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Villasukka »

Niin noh tosiaankin nuorta sukupolvea olen ja monet täällä olija ovat aikuistuneet jo sen verran että minä tässä myöhästyä taisin.Joten,toivoisin sitten että paikka heräisi taas eloon niin minäkin sen kukoistuksen nähdä saisin.Täällä olen alkanut käymään jo about puol vuotta suht säännöllisesti ja niin..Rekisteröidyin tänne uudelleen koska unohdin salasanan.voiminua,häpeähäpeä.Elikkäs kaipa minä tänne jotenkin voisin koittaa porukkaa houkuttella,siis jotain kautta :D
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Saphire »

no
en ole itsekään niin vanha, että vastuuta olisi liiaksi viemään pois
vapaa-aikaani, jonka yleisimmin kulutan täällä. (Minut tosin löytää
täältä aika usein keskellä yötä...) Mutta minun mielestäni vika ei ole
sivustossa vaan kävijöissä(en puhu negatiivisesti :roll: ). Se on
yleensä kavijästä itsestään kiinni kuinka usein loftiksessa aikoo käydä
vierailemassa. Jos yhä useampi on aktiivinen ja monta paikalla,
muidenkin mielenkiinto luultavasti herää. Se on sellainen ketjureaktio,
joka pitäisi nyt aluksi saada käyntiin.

/muoks/ järjestän miitin ihan täällä Loftiksessa! katsokaa osastolta miitit ja osallistukaa.
Viimeksi muokannut Saphire, To Touko 02, 2013 7:05 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Elossa täälläkin ollaan, vaikka mua ei täällä oo paljon näkynytkään. Olin jotenkin unohtanut koko Loftiksen, ja sitten kun oon muistanut käydä täällä niin laiskuuttani en oo viittinyt kirjottaa mitään. "-.-
Täytys kyllä ruveta olemaan täällä vähän aktiivisempi...
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Mä käyn täällä suht. usein, mutta en vaan jaksa aina kirjotella, ellei viestipuuska yllätä, jolloin saatta miun kommentteja löytää vähän jokapaikasta :D Nyt taitaa olla sellanen aika, että pitää taas kirjotella...
Mä oon huomannu itessä pikkusen ongelman: mä en osaa kommentoida mitään järkevästi, aivoista puuttuu rakentava palaute-nurkka, minkä vuoksi jätän mieluummin kommentoimatta, vaik ois kuin hyvä ficci... :(
Kyllä me saadaan loftis taas henkiin, jotenki...toivottavasti...ehkä...*optimismi pettää ja tindis painuu nurkkaan*
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Tjaa-a...
Elvytys miitin jälkeen näköjään tapahtui äkki kuolema.

Kehottaisin lämpimästi jokaista ottamaan itseään niskasta kiinni ja pakottamaan itsensä kommentoiman edes yhtä topiccia/päivä.
Tulisi jotain luettavaakin.
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Avatar
Beowulf
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 7:06 pm

Re: Mitä loftikselle kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Tuli pidettyä hieman taukoa, koska toinen harrastus vaati enempi aikaa ja huomiota. Sain kuitenkin tuossa luettua Sormuksen tarun loppuun, ja sain myös hankittua Húrinin lasten tarinan kokoelmiini aika edullisestikin.

Olen käynyt kylläkin ficceja lukemassa, mutta kommenttia multa ei ole oikein päässyt niihin irtoamaan. Ja ideoista huolimatta omiakaan tarinoita ei odotettavissa kirjoitettuun muotoon.
Vastaa Viestiin