Lempi-/inhokkiparitukset

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

LotRista minuun iskee parhaiten melko kuluneet paritukset kuten:
Legolas/Aragorn
Legolas/Haldir
Merri/Pippin
Elladan/Elrohir
Faramir/Boromir
Orophin/Rúmil
Aragorn/Boromir

Hp:sta tykkäilen erityisesti superkuluneista Harry/Draco ja Sirius/Remus parituksista. Myös Severus/Sirius, Harry/Ron, Lucius/Draco, Fred/George ja Sirius/Harry ovat mukavia.

PotC parituksina parhaat ovat Jack Sparrow/Will Turner ja Jack Sparrow/James Norrington.
Muusikoista mainittakoon CoB:in Alexi/Janne ja Marilyn Manson/Twiggy Ramirez.
Muita iskeviä parituksia ovat Supenaturalin Sam/Dean,

Sam/Frodo ei ole oikeastaan koskaan iskenyt minuun kunnolla, eivätkä myöskään paritukset joissa esiintyy Elrond, Celeborn, Glorfindel tai Erestor, sillä en vain jaksa koskaan lukea niitä. Harry/James on minulle liian kieroa x_x. J-rock ficcejä en ole lukenut ensimmäistäkään, sillä ne eivät vain kiinnosta pätkän vertaa.
Viimeksi muokannut Vampiria, To Helmi 22, 2007 10:41 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Minun lemmpparini ovat, ja aivan siinä järjestyksessä missä ne kirjoitan, nämä:

Merri/Pippin
Frodo/Sam
Gandalf/Saruman

Jeea.
Tuo Merri/Pippin paritus on siis kaikkein ihanin. Se on niin söpö, niin ihana ja söpö. Se vaan on todella söpö.
Tukintolvana.
Nambi
Örkki
Viestit: 78
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 2:59 pm
Paikkakunta: Remuksen syli

Viesti Kirjoittaja Nambi »

Minun suosikkeihini kuuluvat seuraavat^_^:
Haldir/Legolas
Elrond/Erestor
Aragorn/Legolas
"I would rather spend one lifetime with you than face all the ages of this world alone."
Elokuuntytär
Örkki
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Joulu 29, 2006 12:51 pm

Viesti Kirjoittaja Elokuuntytär »

Tässäpä olisi järjestysessä minun listaani:

Glorfindel/Erestor
Elrond/Erestor
Glorfindel/Elrond
Elladan/Elrohir/Legolas
Legolas/Haldir
Glorfindel/Haldir
Haldir/Orophin/Rúmil
sekä kaikki Féanorin sukuun kuuluvat yam. :wink:

Aika suuri osa noista taitaapi olla tummatukkaisia? Olisikohan vaikka addiktio?

Inhokkilistaan laittaisin kaikki jossa ovat hobitit tai Galadriel. Viimeksi mainittu on vain niin kylmä. Sivuparituksissa kyllä menee hekin.
Viimeksi muokannut Elokuuntytär, Ke Tammi 03, 2007 3:37 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

LotRissa mulle käy oikeastaan kaikki paritukset. Aika vaikea sanoa,kun en ole lukenut vähään aikaan LotR-ficcejä. No sanotaan,että en pidä hirveästi hobittislashistä suurella ratingilla.

RPS:ssä mä olen rakastunut Tuomas Holopainen/Emppu Vuorinen-paritukseen <3___<3 Orli/Dom on kanssa ihana,samoin Orli/Johnny Depp. Inhokkeja RPS:stä ei mulle oikein tule mieleen.

HP-ficeissä ei mulla myöskään ole mitään erityistä lempparia. Tosin nyt olen lukenut ficciä,jossa on Harry/Seamus- ja Seamus/Blaise-paritukset ja niistä olen pitänyt.

Niin ja femme ei oikein iske meikäläiseen.
Shee
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2006 11:39 pm

Viesti Kirjoittaja Shee »

LotRista lempiparituksiani ovat Glorfindel/Elrond & Elrond/Erestor.
Elladan/Elhohirkin on varsin mukava paritus, ja jos siihen lisää vielä Legolasin, niin erittäin mukava threesomehan siitä syntyy.
Mutta myös ne ah-niin-loppuunkulutetut Aragorn/Legolas, Legolas/Haldir ja Merri/Pippin kuuluvat suosikkeihin. Oikeastaan lähes kaikki haltia/haltia paritukset ovat mukavia, mutta hobitteja paritettuna keskenään- riippuu täysin parituksesta, mutta meneväthän ne, jos on hyvin kirjoitettu. Tosin tuo Hyvin kirjoitettu- asia pätee lähes kaikkiin parituksiin.

Sitten ne inhokit... No, en pidä ficeistä, joissa paritetaan Gandalfia tai Sarumania hobiteille. Jotenkin ei vaan iske. Myöskään Gimli/Galdalf-parituksesta tms. en pidä. Varsinkaan kovin korkealla ratingilla. Het- parituksista inhokkini on Aragorn/Arwen.

Muista fandomeista sitten:
HP:n puolelta ne Sirius/Remus ja Sirius/Regulus ovat suosikkejani, ja yleensäkin rakastan (slash)parituksia joissa Sirius on toisena osapuolena (paitsi että Sirius/Severus-parituksesta en pidä sitten yhtään).
Inhokkeja ovat paritukset tyyliin Dumbledore/Harry ja Sirius/ Mary Sue. Ja tietysti se jo aiemmin mainitsemani Sirius/Severus. Suuri hetin ystävä en ole muutenkaan, vaikkakin James/Lily ja Lotrista Éowyn/Faramir menevät ihan hyvin.
Manga/animeparituksista suosikkeja ovat Angel Sanctuaryn Michael/Lucifer & Rosiel/Katan, Death Noten L/Light sekä Ouranin Tamaki/Kyouya.
Suosikki RPS-parituksia on niin paljon, etten ala niitä tässä luettelemaan, ettei menisi täysin offiksi.
Ava by Anasmaia
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Parhaat:

Aragorn/Legolass
Aragorn/Haldir
Merri/Pippin
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Lempparit:

Legolas/"Mary Sue"
Legolas/Éowyn
Aragorn/Arwen

Inhokit:

En ole oikein päässyt noihin slash-juttuihin kunnolla jyvälle ja musta siis varmaan kaikki slässit on jokseenkin epämukavaa luettavaa. :lol:
Avatar
joona
Örkki
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 8:00 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja joona »

yllättyisikö kukaan jos sanon että se on

Haldir/Legolas


enpä muita luekkaan :D
hiipii sieluun asti halla.
ex. sawwku
Klunk
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Helmi 21, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Klunk »

Parhaat:

Merri/Pippin
Frodo/Sam
Kuva
Avatar
xipe
Örkki
Viestit: 94
Liittynyt: To Loka 05, 2006 3:32 pm
Paikkakunta: T's pocket

Viesti Kirjoittaja xipe »

Suosikkeja Lotr:sta
- Boromir/Aragorn
- Boromir/Faramir
- Merri/Pippin
- Haldir/kuka tahansa

Jostain syystä en tykkää Gimlin parittamisesta kenellekään, enkä myöskään Gandalfin. Arwen-ficcejä en lue, ja noihin perinteisiin Legolas/Aragorneihin alkaa tympääntyä.

J-rock tai Harry Potter-ficit eivät iske tippaakaan. Muusikoista en osaa nimetä suosikkejani, mutta Marilyn Mansonin parittaminen lähes kenelle tahansa toimii.
<i>I'll be your dream, I'll be your wish
I'll be your fantasy
I'll be your hope, I'll be your love
Be everything that you need...
</i>
Peregrin Rankkibuk
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 10:31 pm

Viesti Kirjoittaja Peregrin Rankkibuk »

Merri/Pippin ja Aragorn/Legolas!
Tukin tolvana -> Peregrin Rankkibuk
cocotier
Örkki
Viestit: 46
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 7:51 pm

Viesti Kirjoittaja cocotier »

Lempiparitukseni on ehdottomasti Legolas/Haldir. Legolas/Aragorn on myös ihan jees.

Muita lempiparituksia ei juurikaan ole, sillä en lue juuri muuta kuin Legolas/Haldiria. On ne niin ihania.
"Mä olen niin pieni kun kaikki on niin suurta."

(Olavi Uusivirta - Irrallaan)
Avatar
Liza
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 5:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Liza »

Lempparit: Merri/Pippin! Ja Gimli/Legolas Molemmat aikas harvinaisii.
Anor
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 4:20 pm

Viesti Kirjoittaja Anor »

Ihanimmat:

-Merri/Pippin Aww.
-Legolas/Haldir
-Frodo/Sam
Vastaa Viestiin