Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Aktiiviystävä tulee!

Aktivointviikonlopun (x) ja ystävänpäivän fuusio aktiiviystävä on ketju, jonka tehtävänä on jakaa valoa ja iloa kanssaihmisten elämään. Ficit, fanart, meta ja headcanonit ovat kaikki yhtäläisen tervetulleita! Olisi hauskaa jos haasteissa ja tuotoksissa olisi jollain tavalla mukana ystävyys, muttei suinkaan pakollista.

Aktiiviystävän idea on se, että seuraava postaaja valitsee yhden edellisen postaajan haasteista vastattavakseen ja jättää sitten oman haasteensa. Haasteen voi ensin vaikka varata ja työstää sitten rauhassa loppuun ja sen jälkeen käydä editoimassa viestiin itse tuotos tai linkki siihen. Jos tahtoo useamman haasteen itselleen, voi seuraavan käydä varaamassa kun edellinen on valmis.

Oman haaste voi koskea mitä van Tolkientuotannon juttua, josta olet aina halunnut enemmän fanarttia tai ficcejä tai vaikkapa headcanoneja. Toivottavaa on, että jätät useamman haasteen joista sitten toteuttaja valitsee mieleisensä. Muistakaa kuitenkin niin haasteissa kuin tuotoksissa, että laatu korvaa määrän! Yrittäkää tehdä sellaisia tuotoksia, joita olisi itse hauska vastaanottaa. C:


Tässä esimerkkiä:
Postaaja Erkki Esimerkki:
Varaan tosta yläpuolelta Kalle Käyttäjän kuvahaasteen! Laitan linkin sitten kun kuva on valmis. :3 Oma haasteeni on joko ficci jossa on kaikki hobitit ja marmeladia, kuva Finarfinista laskettelemassa tai sitten joku kiva pohdinta eli meta Bilbon puutarhan kasveista!

Postaaja Hans Haltia:
Marmeladi on aina ollut suurta herkkua mulle! Tästä linkistä pääsee valmiiseen ficciin: ficcilinkki. Itse tahtoisin jonkun kivan slashin jossa on Legolas/joku haltia parituksena tai Thranduil/Thorin. Kuvahaasteeksi voisin heittää Doctor Who ja Silmarillion crossoverin! xD Tai sitten haluaisin kuulla headcanoneita siitä mitä ammatteja saattueen henkilöillä olisi nykyaikana ja miksi.

Yritetään pistää haasteet pakettiin aktivointiviikonloppuun mennessä, eli älkää postatko tähän ketjuun enää uusia haasteita sunnuntai-illan jälkeen. Sen jälkeen voi haasteita laittaa Loftiksen virallisiin haasteketjuihin. Reiluuden nimissä ja ketjun aloittajana lupaan vastata viimeiseen haastepostaukseen.


***

Minä haastan nyt seuraavan tuottamaan yhden seuraavista:
- Tekstiä Gandalfin ja Aragornin toveruussuhteesta ja siitä miten nuo kaksi ystävystyivät.
- Fanarttia aiheesta Bard/Thranduil.
- Fanarttia aiheesta Maedhros.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Jess! Saatiin tää käyntiin!
Celeb sie luit mun ajatukset! Oon halunnu nimittäin piirtää Barduilia jo jonkin aikaa. ^^
Eli minäpä nappaan sen fanart haasteen itselleni!

Sitten oma haasteeni seuraavalle. Smaug-aiheinen teksti kiitos!
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Mie en tiiä mikä mielenhäiriö miulla on päällä, mutta nappaan tuon siun Smaug-toiveen.
Ja seuraavalle: fanarttia tai pikkuficci kääpiöistä, kiitos!
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

No minäpä repäisen ja kirjoitan jotain pientä kääpiöistä :mrgreen: Luultavimmin tulee jotain Bifurista, Bofurista ja Bomburista, ksoka noh, heistä ei paljon mitään mistään löydä ja mä rakastan niitä kolmea <3

Ja meikäläinen olisi hyvinkin iloinen, mikäli seuraava voisi tehdä jotain näistä:
-Fanartia valarista
-Mikäli ei piirtäjätyyppiä ole, niin myös headcanonit aiheesta valar ovat erittäin tervetulleita!
-Ficciä (kaikki käy raapaleita myöten) Círdanin ja merenväen (Ossë, Uinen, Ulmo, muut meren maiar ja hei elukatkin käy eli siis kaikki delfiinit ja valaat ja merilinnut sun muut) ystävyydestä
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Okei mä haluan varata Fangwenin arttihaasteen!! Laitan nyt Yavannan esille tähän heh koska en jaxa skannata mitään tai ketään. 8)

Mun omat haasteet on:

- Tekstiä Gandalfin ja Aragornin toveruussuhteesta ja siitä miten nuo kaksi ystävystyivät.
- Headcanoneja modern!Keski-Maa AU:sta
- Fanarttia aiheesta Maedhros.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Hiisi Caleb! Mie oisin halunnu Valarit! No pitää tyytyä tuohon Maedhrosiin, joten punapää tänne kiitos! :D
(Vaikka taidan siltikin raapustaa pari Kaapuhemmoa...)


Ja uusi haaste: Tee teksti, jonka pääroolissa on Boromir!
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Jahas, Boromir olikin tarkoitettu minulle kitoooooooos!

Seuraavalle haasteita voisin vaikka tarjota:

- Humor ficci aiheesta "loftislaisten ystävänpäivä" - sisältäen Keski-Maan hahmoja.
- Fanarttina Keski-Maa -aiheinen ystävänpäiväkortti
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Aktiiviystävä 13.-15.2.2015

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Tänx bänx haasteista Eze! Katotaan kumman haasteen nappaan. Ja täten on aktiiviystävä päättynyt ja asetumme odottamaan valmiita tuotoksia! C:
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Vastaa Viestiin