Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Joo no, tota... Heh heh... En oikein tiedä, ketä muistutan. Kaiketi vähän Pippiniä tai Merriä, tai molempia :lol: Olen meinaan peruslaiska (lomilla vain löhöän ja aamuisin nukun melkein yhteen päivällä), pidän syömisestä ja rentoudun erittäin mielelläni... :D Yksi eroavaisuus kuitenkin löytyy - nimittäin harrastan salibandya noin kolme kertaa viikossa ja olen muutoinkin melko sporttinen... Se juuri tekee asian niin hankalaksi nääs. :P

Hah hah haa! Nyt sen keksin! Mä olen ihan kuin Tom Bombadil! Rakastan luontoa (vaikken liikukaan luonnossa erityisen paljon) ja olen melko lystikäs, hassu, omintakeinen... Mitä sanaa kukin sitten käyttää ihmisestä, joka on ailahteleva ja joka omistaa kuin tuhat persoonaa. :lol: Juu, ihan kuin olisin joku skitso! Siitä ei rakkaat ihmiset ole kyse. Ihan tervejärkinen olen - ainakin lääkärien mukaan... :P :lol:

DF on puhunut!
Peregrin Rankkibuk
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 10:31 pm

Viesti Kirjoittaja Peregrin Rankkibuk »

Aragorn.. Tykkään metsissä kävelystä.
Tukin tolvana -> Peregrin Rankkibuk
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Muistutan Pippiniä. Möläyttelen asioita, joita ei pitäisi, olen hyvin utelias ja rakastan ruokaa.
Lisäksi sählään ja kohellan koko ajan. (esim. yhtenä päivänä jätin kaakaon liian kauaksi aikaan mikroon ja mikro tulvi :lol: )
Pippin: What about second breakfast?!
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Voisin olla hobitti, nimittäin rakastan hyvää ruokaa ja löhöämistä, olen melko laiska. Olen vähän kuin Pippin, minä kohellan koko ajan ja olen utelias. Toisaalta voisin olla myös Tom Bombadil, hän rakastaa metsiä ja lauleskelee yksikseen, kuten minäkin. Ainoa juttu on se, että minulla ei ole ponia nimeltä Möykky ^^ Minulla ei myöskään ole ruskeaa partaa, eikä keltaisia saappaita. Eikä kyllä sinisiä silmiä. Olen siis luonteeltani vaan, en ulkonäöltäni. Ehkä sitten voisin olla Denethor, olen vähintäänkin yhtä hullu. Paitsi että minä en syrjisi toista lastani, tai yrittäisi polttaa lastani elävältä. Haluaisin olla Elrond, mutta en vaan sattumoisin ole tarpeeksi viisas, eikä minulla ole sellaisia kulmakarvoja :(
Avatar
Bulla
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 10:46 pm
Paikkakunta: Pippinin kainalossa

Viesti Kirjoittaja Bulla »

Kukapa nyt ei olisi hobittia muistuttava? jokaisella meistä tulee joskus laiskuuskohtaus ym.

Mutta juu, kyllähän se tuo hobitti varmaan olisi, puutarhanhoito on lähellä sydäntä, ruoka maistuu aina ja aina on myös aikaaottaa nokoset. Hobittila olisi ihan unelmakotikylä. Oikeasti, sellainen pieni soma maalaiskylä, jossa voisi illalla mennä ottamaan tuopposen huurteista. *virn* Piippukessuunkin varmasti tottuisi ajan kanssa.

Olisin ehkäpä... Merri, en aivan yhtä huoleton, kuin Pippin, mutta kunnon hobitti kuitenkin.
Sometimes we need to be cruel to be kind.
Aryachia
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 05, 2007 9:55 pm
Paikkakunta: Tuomiopäivän Valtakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aryachia »

Kaikki aina sanovat että olen kuin Aragorn ja varmaan syytäkin on sillä jokaikisestä "Kuka LotR hahmo olet?" testistä on aina tullut Aragorn. Olen itsekkin aika pitkälle samaa mieltä sillä olen lojaali ja "aina valmis pelastamaan päivän." kuten yksi kaverini minulle tässä vähän aikaa sitten asiansa ilmaisi.

Muistan jopa kun kerran kuluneen permanentin jälkeen minulla oli sellaiset Aragorn (Hiustenvärinihän on tummanruskea) hiukset niin minua kutsuttiin melkein puoli vuotta hänen nimellään vaikka olenkin tyttö...hmm, pitäisiköhän tehdä sama temppu uudestaan?
Kuva Kuva
Ethän anna pienoisten lohikäärmeiden kuolla?
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

Aika paha, silmät on vihreet, niinku Thranduililla;
Oon kyl hemmetin ailahtelevainen, mikähän siihen sitte?
Haltiaa kyl on pikkusen, koska tykkään luonnosta, ja kirjoista.
Ulkomuodolta: tukeva hobitti. Kaikki sanoo mua hoikaks! Seuraava joka sanoo saa suksia Mordoriin!
Hiukset on pitkät, lonkkaan asti.
Viimeksi muokannut Darial Kuznetsova, Ma Joulu 17, 2007 4:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Pikkusisko sanoo, että olen "sammainen". Siis muistutan Samia, mikä ei ole kovin imartelevaa, vaikka Sam ihan söpö pikku hobitti onkin. 8)

Oikeasti olisin varmaan joku Rohanilainen. Tykkään hevosista ja ratsastan ja hiukseni olisivat vaaleat jos en olisi värjännyt niitä.
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Elemmírë
Örkki
Viestit: 49
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 2:37 pm

Viesti Kirjoittaja Elemmírë »

No, minulle on sanottu, että ulkonäöltäni muistutan hieman Arwenia, mutte mene ja tiedä. Ja kuulemma puhun tavalla, jota ei ymmärrä ilman tekstitystä (haltiakieltä en sentään puhu. Valitettavasti)

Mutta omasta mielestäni minun ja Éowynin luonteessa ja elämänasenteessa on hieman yhteisiä piirteitä. Jos minut yritetään sovittaa johonkin muottiin, niin teen kaikkeni päästäkseni siitä pois. Lisäksi Éowyn tuntee olevansa oman elämänsä vanki. Melkein aina tunnen sydämeni hypähtävän myötätunnosta ja samaistumisesta, kun Éowyn kertoo Aragornille pelostaan.
>>Mitä pelkäätte?
>>Häkkiä. Pelkään, että iän myötä totun kaltereihini.
The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return...
~Moulin Rouge~
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Ulkonäöllisesti en varmaan muistuta ketään. Mutta luonteeltani olen Aragorn/Legolas/Gimli sekotus :D Rakastan yksin olemista ja kulkemista, ja olen aina asunut luonnon lähellä, jonka takia luonto ja eläimet on lähellä sydäntä. Mutta joskus auon päätäni kuin Gimli. :wink:
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Avatar
Nuokkutar
Örkki
Viestit: 49
Liittynyt: To Syys 11, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: "Paikkkunta? Öh... Hei tyypit? Missä me ollaan?"

Viesti Kirjoittaja Nuokkutar »

Istuin kivellä kummitätini takapihalla ja hän sanoi että näytän elokuvien Arwenilta. Ja sitten eräänkin kerran veljeni sanoi jotain tyyliin: "Älä viiti sössöttää niinkuin se Arwen!"
Olenhan minä pitkä ja omistan pitkät hiukset, mutta naamaltani en ole todellakaan haltia. Luonteeltani kylläkin. Ja parantumaton hobitti siinä sivussa. :D
-Izzie-
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 11:22 pm

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja -Izzie- »

Rakastan luontoa mutta siinä sivussa ruoka on intohimoni. Onneksi omaan nopean aineenvaihdunnan ja kuntoilen paljon, muuten muistuttaisin luultavasti
tynnyriä.. :'DD Olen auttamattoman koukussa kirjoihin, lukemiseen, kirjoittamiseen ja historiaan. Perusluonteeltani olen iloinen ja optimisti - hobittimaista?
Ja sitten siihen ulkonäköön. Omistin pitkät ja luonnostaan vaaleat hiukset joskus pari-kolme vuotta sitten. Sittemmin antauduin houkutukselle, eli leikkasin hiukseni
lyhyiksi ja värjäsin ne mustiksi. Mutta kyllä kannatti, vaikka tyvikasvusta onkin riesaa... <3 Varreltani olenkin aika pitkä (+175cm) ja juuri noista yllämainituista
syistä hoikka.
Avatar
Throren
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2009 6:21 pm
Paikkakunta: Salo (Kisko)
Viesti:

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Throren »

Ulkonäöltäni: Hobitin ja örkin sekoitus.
Luonteeltani: Aragornin, Faramirin & Éowynin risteytys.
Tavoiltani: Hobitti (Pöydällä tanssiminen >,< XD) tai haltija. Tai niiden sekoistus, I think.
I ♥ U
Indil
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 8:52 pm

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Indil »

Ulkonäöllisesti en muistuta juuri ketään, ehkä vähän Galadrielia, mutta hiukseni eivät ole läheskään yhtä pitkät. Kasvojen muoto on kuitenkin samanlainen, sellainen haltiamainen.

Luonteeltani voisin sanoa muistuttavani suuresti Frodoa. Olen sellainen samanlainen, hiukan hiljainen eläjä, joka ei pidä turhan suurta ääntä itsestään. Tarvittaessa olen urhea ja varsin sitkeä, mutta tavallisesti olen hiljainen ja syrjäänvetäytyvä. En tahdo turhaan huolestuttaa lähimmäisiäni. Ollessani epätoivoinen, muistutan paljon Frodoa, kun hän oli matkalla Tuomiovuorelle. Tykkään olla yksin, enkä omista paljon ystäviä. Testienkin mukaan muistutan eniten Frodoa, se kai johtuu tästä hiljaisuudestani (Frodokaan ei turhia juurikaan puhele).
Kuva
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Mie oon varmaan jokun hobitti-Legolas-Aragorn :D

Perso ruualle, vähä uninen, yksin pärjäävä yms.
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Vastaa Viestiin