Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Meriadoc
Örkki
Viestit: 44
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 9:21 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Meriadoc »

Nettitestien mukaan olen lähinnä Sam, tiedä sitten miksi. Mutta jos oikein ajatellaan, minusta löytyy kyllä paljon kaikkea muutakin.

Samilta minulla on ehkä yllättävä rohkeus tilanteissa joissa sellaista yhtäkkiä vaaditaan ja lojaalius parhaimpia ystäviäni kohtaan. Aragornilta minulla on erakoituneisuus ja lievä jurous, eikä johtaminenkaan täysin vierasta ole. Pippiniltä omaan hömelöyden, Eowynilta sen etten juuri välitä siitä mitä muut ajattelevat. Luonteestani löydän kuitenkin paljon myös Faramiria, ja hiukseni ovat aika samanlaiset kuin leffojen Faramirilla, joskin hiukan pidemmät ja enemmän tummempaan ruskeaan menevät. Toisaalta jos ne eivät ole järin puhtaat, saa niistä ihan Aragornmaisen letin ;D
Viimeksi muokannut Meriadoc, Ti Touko 02, 2006 8:44 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ax.
Örkki
Viestit: 90
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:00 pm

Viesti Kirjoittaja Ax. »

Kah. Frendit haukkuu mua Galadrieliksi O__O

Ehkä sen takia et mii oon blondi. Mut mun hiukset on suorat ja ne ei todellakaan yletä minnekkää maahan.

Hm. Aragornia ihan sen verran että pidän hiljakseen vaeltelusta ^.^

Ehei. En tiedä.
"Ei menninkäinen riitä päivänsäteelle."
Bloody Moon
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: La Marras 05, 2005 9:22 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Bloody Moon »

Minulla on ainakin ihan samanlaiset hiukset kuin Éowynillä, vähän lyhyemmät vaan. Löytyy luonteestanikin Éowyniä, sitä surumielisyyttä ja haasteiden kohtaamista ja syrjinnän vastustamista. Ja hobittia löytyy, laiskuus siis. Luultavasti löytyy myös vähän haltiaa, rauhallisuutta ja seesteisyyttä.
Ghost Love Score
Avatar
Unikeko
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: To Helmi 09, 2006 6:58 pm

Viesti Kirjoittaja Unikeko »

jaah..minä (taidan) olla luonteeltani(!!) hiukan kuin Gimli. Olen vain niin itsepäinen. Ulkonäöltäni...jaa, mitenhän se on..
kenellä on TSH:ssa suuri nenä ja lyhyet hiukset!?? :D
Wêz
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2006 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja Wêz »

Ehkä Pippin tai Klonkku. Sanon usein sellaista mitä ei pitäisi ja pysyn mieluummin poissa ihmistenilmoilta ;-)
KeK ^^
Misha
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 5:27 pm

Viesti Kirjoittaja Misha »

Muistutan kuulemma Pippiniä. Ainakin jotkut ovat sitä mieltä. Tai ainakin olivat joskus. Minulla on joskus ollut samanväriset hiukset kuin kyseisellä hobitilla on niissä elokuvissa. (En juuri nyt muista sanotaanko niissä kirjoissa mitään Pippinin hiusten väristä 0.o)

//Muoksitusta: Ja olenpa minä vähän samanlainen hölöttäjäkin kuin tuo Pippin. x)
melian
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 9:53 pm
Paikkakunta: Rohanin ja Konnun väliä

Viesti Kirjoittaja melian »

Olen kuin Klonkku. En osaa päästää tietyistä asioista irti (vertaa Sormukseen) ja pääkoppakaan ei ole ihan kunnossa. Kala ei tosin kuulu lempiruokiini :D
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

Hmh. Tekisi mieli sanoa, että olen kuin joku haltia, mutta kun asia ei ole niin. Ulkomuodoltani olen...hmm, ehkä lähimpänä Aragornia. Mieleltäni taas, aargh. Hobiteilta aivan selkeästi laiskuus ja ruoan ihannointi. Minusta on myös sanottu, että minusta oppii kaiken olennaisen kuukaudessa mutta vielä sadan vuodenkin kuluttua voin yllättää. Hobbit it is then. Sanoisin kuitenkin, että minussa on myös hieman Nazgûlia, ainakin tuo vaatetuspuoli. Mustaa, mustaa, mustaa ja mustaa. Gimliäkin löytyy, järkähtämätön itsepäisyys. Boromiriakin saattaa löytyä, ja Elrondia (varsinkin leffa-Elrondia: kurttuotsa). Oikeastaan minusta saattaa löytyä pieniä osasia jokaista, mutta kuitenkin hobitit, Aragorn ja Nazgûlit taitavat nousta korkeimmalle.
Kuva
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Luonteeltani olen kai Samvais. Nolottaa.. Mutta hiuksetkin on punaiset. Kasvot voisivat ehkä olla myös Éowynin, tai ainakin aavistus hänestä.

[Jos olisi voinut valita täällä olevista ficeistä, niin olisin aika tarkkaan lapsellisempi muoto Ránasta (Go Piratesse ^^).]
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Minä olen Denethor. Olen synkkämielinen ja minulla on aika ehdottomia mielipiteitä monista asioista. En puhu paljon. Kuuntelen toisten neuvoja, mutta päätökset teen oman mieleni mukaan. Yritän myös lukea ihmisten "sydämiä", siitä on hyötyä työssäni. Lisäksi olen erittäin tiedonjanoinen. Vietän aivan liikaa aikaa katselemalla "näkykiveeni" (tietokone/internet) ja etsimällä tietoja sitä kautta. Mielipuolta minusta ei sentään vielä ole tullut (ainakaan toistaiseksi), enkä näin ollen aiheuta välitöntä vaaraa läheisilleni. :) :twisted: :shock:

Nettitestien mukaan olen muuten Frodo.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

olen tehnyt aikoinani useammankin nettitestin aiheesta "Who are you in Lotr?". Jostain kumman syystä useimmat väittävät minun muistuttavan Legolasia. Miksiköhän?
Jaetulla 2. sijalla ovat Merri ja Gandalf. Nuo kaksi jälkimmäistä voin jopa myöntää osittain tosiksi. Etenkin Gandalfin "auktoriteetti" muistuttaa jossain määrin omaani... *muistelee rippikouluoppitunteja* :lol:

Mutta kihlattuni on vakaasti sitä mieltä, että muistutan haltiaa. Hän jopa perusteli sen minulle, vaikka en muistakaan montakaan perustelua. Joitakin kuitenkin, kuten ruokatottumukseni, rakkauteni luontoa ja eläimiä kohtaan, rakkauteni tietoa kohtaan (lue: tiedonhimoni/uteliaisuuteni) :oops:...
Ai niin. Huolehdin kuulemma hiuksistani yhtä paljon kuin haltiat pahimmillaan... ("Mutta kun ne menee takkuun!") :twisted:
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Joidenkin nettitestien mukaan olisin Legolas(?!?). Kuitenkin miellän itseni enemmän Klonkuksi tai Pippiniksi. Klonkku siinä mielessä, että puhun itselleni kuin jollekkin kolmannelle persoonalle, tätä tapahtuu enää harvoin, mutta yksin ollessa sitä rupeaa selittäämään kaikki maailman vääryydet ääneen kuin puhuisi jollekin toiselle.
Pippin siinä mielessä, että mie kohellan menemään miten sattuu enkä välttämättä ajattele mitä olen sanonut. Vasta kun on sanonut sanottavansa tuntee itsensä typeräksi, koska kyseinen asia ei mitenkää voi mennä niin kuin olin sen sanonut.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

Kyllä minussa löytyy monia ominaisuuksia TSH:lta m.m. se että olen epätoivoinen romantiikko ja olen kova lukemaan menneitä legendoja ja myyttejä. Näen kaiken ympärilläni kauniina asiana (lukuunottamatta Helsingin romukatuja) ja olen kova kuvittelemaan asioita parempana puolena. Plussaksi vielä, että osaan hoitaa ongelmat sekä henkisesti että fyysisesti. Eli osaan kyllä vartioida omaa reviiriäni ^^
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Afrodite
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Maalis 01, 2006 7:02 pm
Paikkakunta: Meren kuohuissa.

Viesti Kirjoittaja Afrodite »

Vaikka naispuoleinen olenkin, niin kaverit väittää, että olen ilmetty Legolas :shock:
En kyllä ymmärrä... omistan kyllä vaaleat pitkät hiukset, mutta mutta... ei minun mielestä meillä muuta yhteistä olekaan.


// En tiedä olenko jo kirjoittanut tänne, mutta kaiken varalta :roll:
Kuva Kuva
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Löytyy paljonkin. Eniten ehkä - hmm... Éowynia. Olen kunnianhimoinen (en liiaksi n_n), rohkea ja vähän niinkuin Éowynillakin, tuntuu joskus ettei ole tilaisuutta ikinä näyttää olevansa hyvä jossain. Ja muutenkin Éowyn, hänhän rakastaa Faramiria ja on hevosnaisia. Kuten minä.
Ja sitten hobitit, Merri & Pippin, toisinaan olen enemmän Merri, toisinaan Pippin. Ja voi siihen Gimliäkin sotkea. Iloinen, huumorintajuinen ja hieman sekokin - ruoasta nauttiva kun olen.
Toki minusta voi bongata myös muita, Gandalfiakin jopa.
Klonkkumaisuutta havaittavissa! Ei - en ole laiha, päin vastoin, vaan olen... No ottakaa selvää :P.

Ja niin edespäin. Mitä tässä nyt sepustaisi...
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Vastaa Viestiin