Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Yoshi
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 5:30 pm
Paikkakunta: Muumimaa

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Pippiniä taidan eniten muistuttaa.. Tälläinen sählääjä ja kömpelö tyyppi. Sellanen Pippin.. Ja Aragonia siinä mielessä, koska olen tämmöinen yksinään oleva joka välillä (jos jaksaa) menee ulos käppäilemään. xD Ulkonäöltä örkkejä tai sitten hiuksilta Elrondia x) Vaikka tyttö olenkin.. No joo ei mulla ees oo sellasia.. :/ Nyt meni vähän ohi aiheen. xD Liika väsymystä.. Menenpä nytten.. *häipyy äkkiä*
Kuva
*muminaa* Mumi, mumi!
Elwing
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Helmi 28, 2005 2:04 am
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elwing »

Ulkonäöltä, toinen parhaista ystävistäni sanoo minun näyttävän tältä leffan Éowyniltä. Johtunee tietysti hiuksistani, kun ne kerran ovat suht pitkät, kiharat ja vaaleat. Luonteeni on kuitenkin lähinnä hobitin luonnetta, rauhallista elämää haluaisin viettää, hyvä ruoka maistuu jne. Eniten luonteeltani heistä muistutan Pippiniä. :)
May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true
You walk a lonely road
Oh! How far you are from home
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Itseltäni en löydä ulkoisia piirteitä, mutta erityisesti harkitsevan kaltainen, hieman kopea...Haldir, Aragorn...siinä on kaksi, mitkä löytyy minusta jos oikein tarkkoja ollaan^^ niitä vain en näytä kovinkaan helposti
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Elenwë

Viesti Kirjoittaja Elenwë »

Luonteeltani (omasta mielestäni) olisin luultavasti Frodo, hän ei ole kovin puhelias, kuten en minäkään, ja hän on melko rauhallinen, niinkuin minäkin olen.

Ulkonäöltäni muistutan ehkä Arwenia, minulla ei tosin ole niin kauniita kasvoja, mutta minulla on pitkät, melko tummat hiukset ja tummat kulmakarvat. Mutta en todellakaan ole niin pitkä kuin hän. Ja puhuin nyt elokuvan Arwenista.
Estel
Örkki
Viestit: 47
Liittynyt: La Heinä 30, 2005 8:04 pm

Viesti Kirjoittaja Estel »

No, kai minä hiukan muistutan Aragornia, sillä pidän vaeltelusta kohtuudessa, tykkään olla välillä yksin, ja minulla on se ah_niin_ihana persleuka. :lol:
Ja ehkä olen vähän samanlainenkin kuin Pippin.
Forget this life.
Jenla
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 6:13 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Jenla »

Minä? Minäminäminäminä..... MINÄ! Minä muistutan Frodoa, ulkonäöltäni. Minulla on AIVAN samanlaiset silmät kuin Elijah Woodilla, ja sen jälkeen kun värjäsin hiukseni tummiksi, rupesivat useimmat huomauttelemaan että muistutan Elijah Woodia. Jopa oma äitini sanoo niin! Ja jotenkin on samanlainen kasvojen mallikin. ^__^

Uskokaa tai älkää, totta on! Ja on todistajiakin! Tavallaan muistutan taas Éowynia, koska olen saman luontoinen. Ja surumielinen. Mutta laittakaapas minut metsään kävelemään, niin silloin harpon kuin Aragorn! XD Sekin on todistettavissa.

Näin raportoi Jenla-täti, joka on PAAAHASTI jäljessä Loftiksen meiningistä!
~I do not know the way and I solemny swear that I'm up to no good~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever
~DeadWhisper~
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: To Tammi 26, 2006 5:07 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ~DeadWhisper~ »

Olen tehnyt varmaan sata testiä, että mikä TSH-hahmo olen. Tulokset ovat seuraavanlaisia.
Elrond (3)
Merri (2)
Klonkku (?1?)
Aragorn (3)
Eowyn (2)
Arwen (1)
Boromir (1)
Faramir (1)

Ei kertaakaan Legolasia :shock: Hih..
I watch the Heavens and I find a calling
Something I can do to change this Moment
Stay close to me while the Sky is falling
Don't wanna be left alone, don't wanna be alone
http://www.s15.invisionfree.com/Fictionary/
savukka
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 6:13 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja savukka »

Kaipa minussa on jotain samaa kuin Aragornissa ja Legolaksessa. Mä tykkään metsistä ja eläimistä ja samoilusta :D Ja oon sellanen jurottaja niinku Aragorn :P (Älkää suuttuko, mut musta se on leffassa sellanen juro välillä) Ja ehkä sit taas sellanen Legolas luonteeltani. Hiljanen ja sellanen jotenki omissa oloissa oleva.
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Jaaaaaa.... Itse sanoisin, että muistutan Pippiniä ja hobittia yleensä. Minulla on juuri se "mitä tapahtuu, kun painan tästä?" asenne. Devil pikku sisko kuitenkin on tullut siihen loppu tulokseen, että olen Legolas, ja varmaan se johtuu VAALEISTA!!! hiuksistani. Saattaa pitää paikkaansa, jos sille tuulelle satun saatan olla hyvin kilpailu henkinen. Aragorniakin löytyy. On ihanaa harppoa metsässä ja viihdyn muutenkin yksinään. Gimliä en muistuta muuten, kuin että minulla on aina nälkä.

Siinä kait se...
*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin ja lentää etsimään aamupala juustoa*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Chokehold
Örkki
Viestit: 162
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 6:03 pm

Viesti Kirjoittaja Chokehold »

Minäkin muistutan ehkä eniten Pippiniä. Olen melko hidas tajuamaan asioita, vaikka en kyllä ole mitenkään tyhmä. Ja minä olen kuulemma aina se, joka sanoo tai tekee jotain omaa/hassua ja saa muut nauramaan. Olen myös välillä aika paha häsläämään ja säätämään. *hymy* Ulkonäöltäni en muistuta ketään. Hiukset ovat samanlaiset melkein ainakin kuin Aragornilla, vaikkakin sata kertaa puhtaammat. :)
Freed from the gravital leash
I swear the heaven is in my reach
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Joo no jotkut on sanoneet, että muistutan Pippiniä :roll:
Vähän hidas älyinen kun olen, ja aikamoinen sähläri.
hellu
Örkki
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Heinä 12, 2005 5:38 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hellu »

Pippiniä kenties, olen tyhmä kuin saapas ja saan puheillani ja ylisosiaalisuudellanin paljon sekasortoa aikaan! :P Mutta Ulkonäoltä, en kyllä ketään, mutta ystäväni kutsuvat saalistaja eläimeksi, kun pahimmalle päälle satun, ja kun on tarpeeksi omaa tilaa jolkotan mielelläni neljällä jalalla eli klonkku löytyy täältä myös. Mutta ehken ole ihan niin omistustatoinen. (vai kenties olenkin) Poistuu...
älä ota sitä vakavasti!
Akvamariini
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 10:56 pm

Viesti Kirjoittaja Akvamariini »

Minä olen ihan pesunkestävä hobitti enkä muuksi muutu. Hobitiksi minut tunnistaa siitä, että nautin ruoasta, olen laiska ja hilpeä, olen todella lyhyt ja... No jaa, ei minulla tosin ole karvaisia jalkoja (?)
Aamulla peilistä kyllä kurkistelee örkki ja hiusteni perusteella voisin kuulua haltiasukuun (onhan harmaa ainakin lähellä vaaleaa, eh?)

Netissä tekemieni testien perusteella olen aina ollut Frodo. Itse en kyllä itseäni Frodoksi menisi sanomaan, mutta kun nettitestit niin väittävät...
Kerran kaverini luona katsoessamme kaikki leffat putkeen, pääsimme kohtaan, jossa Sam "ui" Frodon luokse. Kaverini sitten sanoivat, että muistutan ihan Samia. Minä sitten mielissäni kysyin, että senkö takia, kun Sam on valmis seuraamaan Frodoa mihin vain ja uhrautumaan hänen puolestaan. Kaverini nauroivat. Sitten he selittivät tarkoittaneensa sitä, että vain minä olen niin tyhmä että juoksen veteen vaikken osaa uida... :D

Kavereiltani olen myös saanut kuulla muistuttavani Èowynia. Olenko yhtä rohkea kuin hän? Vastustanko syrjintää kuin hän? No eeei, minä vain olen kuulemma yhtä itsepäinen kuin hän ja rakastun vääriin miehiin. Lohduttavaa.
Päänsärky kuulostaa keksityltä. Paise perseessä ei kuulosta. -FitzUljas Näkijä (Robin Hobb, Lordi Kultainen 2: Narrin palvelija)
savukka
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 6:13 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja savukka »

Niin ja lisäys tässä vielä että minussa on hyvin paljon samoja piirteitä kun Haldirissa, kun mun hiukset laitetaan sillee Haldir tyyliin :D Mä voisin olla vaikka sen sisko, ainaki mä näytän hyvin paljon sellaselta XD
Avatar
Lya
Örkki
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Tammi 04, 2006 3:26 pm

Viesti Kirjoittaja Lya »

Ulkonäöltäni muistutan eniten Arwenia. Ainakin kaverit sanoo..
Luonteeltani muistutan eniten Legolasta, koska olen sellainen hiljainen ja joku semmonen.. :)
Vastaa Viestiin