Uusi ficcikisa?

Kisafiilis korkealle ja kirjoittamaan!

Valvoja: Andune

Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Uusi ficcikisa?

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

Nojaa. Minä haluaisin kysyä saisinko järjestää uuden ficcikisan? Edellinen meni vähän plörinäksi, anteeksi. .____.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Ainakin mun puolestani. ^^ Pitäisi varmaan mainostaa jotenkin enemmän tai jotain...
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Minun on pitänyt jo pidemmän aikaa vain kommentoida että uusi ficcikisa olisi hauska, ja jos aihepiiri suinkin olisi sellainen josta tällainen ei-angstaaja saisi jotakin aikaan, niin osallistuisinkin mielelläni.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

Minä olen kyllä rehellisesti sitä mieltä, että fikkikisaa ei kannattaisi järjestää. Syynä on, että tämä topikki on ollut jo kuukauden elossa ja ainoastaan Saatana jaksoi ensimmäisen viikon aikana kommentoida. Fikkikisat eivät vain innosta loftislaisia, se on jo selvää.

Katsokaa totuutta silmiin, älkää peitelkö sitä.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hmph. Mä en nyt ole ihan samaa mieltä sun kanssas, Yashi. Mitä siitä, jos immeiset ei käy lukemassa Ficcikisa-osiota? Kai ne silti voi osallistua kisaan. Sitä paitsi ei siitä tarvi mun mielestä ainakaan mitään jättikisaa saada aikaan, viimekskin oli ihan hyvä määrä osallistujia. Ja kun kerran ainakin jotkut (*viittaa ainakin Marnieen ja itseensä*) haluaisi sen kisan, niin miksi ei järjestettäisi? En mä ainakaan ajattele niin, että "Jos ei jok'ikinen loftislainen nyt tule viivana tänne kommentoimaan, kisaa ei pidetä". No juu... Kuulostaa aika tylyltä, mutta, äh, älä loukkaannu, ei se ole mun tarkotus. :) Ideana oli vaan, että mä ainakin haluan sen kisan ja jos sä et sitten halua järjestää sitä, niin hankitaan jostain toinen järjestäjä.

P.S. Mistä sun signus on?
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

*nostaa tassunsa ylös*
Tämä täällä on seurannut tätä keskustelua mielenkiinnolla, mutta vaivautui vasta nyt kommentoimaan. Minulle kyllä kävisi ficci-kisa oikein mainiost, vaikka en varmaan siihen osallistuisikaan ^^ (liikaa kirjoitettavaa, liikaa luettavaa, liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa) Että joo. Yhdyn Saatanaan x)
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

*yhtyy Saatanaan ja Newraan*
Hyihyi, nyt meni todella navan alapuolelle tämä juttu xD
Mutta samaa mieltä olen ma.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Ficci-kisa, kyllä :D Osallistumiseni riippuu ihan aiheesta, minä kun en angstia ainakaan osaa kirjoittaa. Mutta ei sitä varmaan kahta angst-kisaa järjestetä peräkkäin? (Kaikella kunnioituksella, tämä tosiaan on LotR-foorumi.) Mutta minä olen kisan kannalla. Juu, kyllä. *nyökyttelee*
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Elikkäs.. Eiköhän meillä tässä ala jo ollakin riittävä määrä kannattajia, vai? :D Eikun uutta kisaa pukkaamaan. Yashi, haluatko vielä järjestää sen? Niin, mieluiten se kai saisi olla jotain muuta kuin angstia, sitä kun oli viimeksi.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Minustakin olisi kiva kokeilla XD tietty jos aihe innostaa
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Minäkin osallistuisin, jos tulisi uusi kilpailu. ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Minen ole koskaan ficcikisaan osallistunut, mutta nyt osallistuisin jos vain suinkin aiheesta jotain saisin aikaiseksi... 8) Olettaen tietysti, että mitään kisaa koskaan tulee.
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

Joulupulla-Saatana kirjoitti:Hmph. Mä en nyt ole ihan samaa mieltä sun kanssas, Yashi. Mitä siitä, jos immeiset ei käy lukemassa Ficcikisa-osiota? Kai ne silti voi osallistua kisaan. Sitä paitsi ei siitä tarvi mun mielestä ainakaan mitään jättikisaa saada aikaan, viimekskin oli ihan hyvä määrä osallistujia. Ja kun kerran ainakin jotkut (*viittaa ainakin Marnieen ja itseensä*) haluaisi sen kisan, niin miksi ei järjestettäisi? En mä ainakaan ajattele niin, että "Jos ei jok'ikinen loftislainen nyt tule viivana tänne kommentoimaan, kisaa ei pidetä". No juu... Kuulostaa aika tylyltä, mutta, äh, älä loukkaannu, ei se ole mun tarkotus. :) Ideana oli vaan, että mä ainakin haluan sen kisan ja jos sä et sitten halua järjestää sitä, niin hankitaan jostain toinen järjestäjä.

P.S. Mistä sun signus on?
Minähän mielihyvin olin järjestämässä sitä kisaa. :)

Viimeksi oli oiva määrä novelleita, mutta tämä topikki on ollut olemassa marraskuun lopusta ja joulukuun 25. päivään mennessä oli neljä viestiä topikissa, joista kaksi minun. Se ei osoita innostuneisuutta ollenkaan. Huomaa, että olit ainoa joka ensimmäisen viikon aikana osoitti innostuneisuutta. Olet aina osoittanut ficcikisojen kanssa.

Ei sitten angstia. :P Minulla on jo idea, latilaalatilaa~.

\o/ Vaughn/Sark-slashistä, nannaa.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Yashiza kirjoitti:Ei sitten angstia. :P Minulla on jo idea, latilaalatilaa~.

\o/ Vaughn/Sark-slashistä, nannaa.
Hyvähyvähyvä. :D
Mistä sä olet Vaughn/Sark-slashia löytänyt? O.O
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

Minä kirjoitan hei Sark/Vaughn-slashiä - tosin huonoa sellaista. ;) Mutta haluatko sinä oikeasti lukea semmoista? Voinpahan antaa osoitteen, jos sinua huvittaa? Khe.

Offia vai? :P
Vastaa Viestiin