5. ficcikisa: ÄÄNESTYKSEN TULOKSET

Kisafiilis korkealle ja kirjoittamaan!

Valvoja: Andune

Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

5. ficcikisa: ÄÄNESTYKSEN TULOKSET

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Eipä tässä sen kummempia:
















Voittaja on Piratessen Ei tässä elämässä
Toiseksi tuli Marnien Kuoleman tuuli



Onneksi olkoon Piratesselle, ja suurimmat kiitokset sekä häälle että Marnielle! Arvostan suuresti myös kaikkia äänestäneitä^___^

Äänimääriä saa kysellä vaikka tässä topicissa jos kiinnostusta löytyy^^ Ja myös onnitella, kommentoida kisaa tai vain häröillä yleispätevästi.
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Hei, Piratesse, tuhannet onnittelut ekasta sijastasi! ^^ Sinun ficcisi oli ihana, minun täytyy ehdottomasti tutustua x-men -sarjakuviin, niin paljon kiinnostusta tämä ficci herätti. Sen minä päätin heti kun luin tämän ficcisi, minä ihastuin aivan totaalisesti Remyyn ja Rogueen ja niiden kohtaloon. ^^ (Enkä vieläkään ole päässyt kirjastoon asti lainaamaan näitä...)

Ja monet kiitokset Firithostwenille tämän kilpailun järjestämisestä! ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

eioletottaeioletottaeioletotta...:shock:

Minä en ole ikinä voittanut yhtään mitään ja - voi hyvää päivää, ei tällaista satu minulle - olen nyt niin haltioissani, höttösissäni ja ihan sekaisin. *halii kaikki ja hyppii seinille* :lol: :lol: :lol:

Erityiskiitokset Marnielle. Ilman sinua ja tökkimistäsi oikeaan suuntaan, en olisi ikinä uskaltanut osallistua mihinkään. *rutistus* Minä olin ihan varma, ettei kukaan jaksa innostua x-menistä ollenkaan...
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Vastaa Viestiin