Ficcikisa numero 8

Kisafiilis korkealle ja kirjoittamaan!

Valvoja: Andune

Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Ficcikisa numero 8

Viesti Kirjoittaja Silidir »

HEAR HEAR!!!

Ficcikisa numero KAHDEKSAN on siis alkamassa. Tällä kertaa kokeillaan seuraavanlaisilla säännöillä.

Tämän kisan ylipäällikkö olen sitten minä. Nih.

…. Ai tartteeko muutakin. No tietenkin.

Kisa käydään useammassa vaiheessa ja toivon, pyydän, anelen ja kerjään ihmisiä olemaan aktiivisia ja ottamaan osaa, sillä tämä toimii parhaiten, jos on kirjoittajia – ja haastajia. Ja fandomina toimii Tolkienin kolme kirjaa: LotR, Silmarillion sekä Hobitti. (LotRin kohdalla voit valita leffan tai kirjan, kunhan et sekoile osin kirjan tapahtumissa ja osin leffan.)

Eli. Ensimmäisessä vaiheessa, kaikki, jotka tahtovat KIRJOITTAA, ilmoittavat yksärillä minulle seuraavat tietonsa:
Mitkä genret?
Mitkä ratingit?
Ja mitä et missään tapauksessa kirjoita! (Eli esim. Vain haltiat, ei hobitteja, kääpiöitä tai ihmisiä)

Ja samanaikaisesti ne, jotka tahtovat LUKEA (siis myös kirjoittajat voivat laittaa), ilmoittavat minulle yksärillä seuraavat tiedot:
Millä parituksella?
Mitkä/mikä genre?
Vähintään millä ratingillä?
Ja jos on jotain muuta, esim. sanoja, lauseita jne. joita tahtoisi ficissä olevan, laita ne tähän.

Laitathan yksärin otsikkoon kumpi olet, Kirjoittaja vai Haastaja.

Tämä vaihe päättyy huhtikuun 15. päivä!

Toisessa vaiheessa minä annan nuo haasteet kirjoittajille yrittäen saada jokaiselle sopivan ja ennen kaikkea semmoisen haasteen, josta kirjoittaja tahtoo kirjoittaa (ja kaikki tämähän tapahtuu salassa…*evilgrin*) ja he luovat valitsemansa haasteen pohjalta varsinaisen kilpailuficin.

Tämä vaihe päättyy toukokuun vimppa päivä!

Kolmannessa vaiheessa ficit tulevat esille kaikkien meidän luettaviksi ja ihailtaviksi ja äänestettäviksi.

Ja 1.7.2007 paljastetaan tulokset, kirjoittajat ja haastajat!

Yksinkertaistako? KYLLÄ!!! Ota osaa, kirjoita tai anna haaste tai molemmat!


:twisted:
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Ja kuten kaikki huomanneeva. Vaihduimme juuri huhtikuuhun puolelle elämissämme ja siksi laitan muistutuksen tänne.

vain viisitoista päivää aikaa osallistua... :twisted:
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Edelleenkin on aikaa osallistua!!!

Sunnuntaina pääsee aloittamaan kirjoittamisen!
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Jaahas!!!

Nyt ovat haasteet lähteneet eteenpäin niille, jotka ovat jo ilmoittaneet osallistumisensa. Jos nyt jotakuta vielä innostaa lähteä mukaan niin tämän päivän aikana minulle viestiä laittamalla pääsee vielä joukkoon! Haasteita on jäljellä vielä...

Mutta muuten. Kirjoittajat: haasteet ovat lähinnä toivomaanne, ja toivon jokaisen hyväksyvänsä omansa! Mutta jos jotain ylivoimaisia esteistä on tai tulee olemaan, ilmoittakaa HETI MINULLE, niin tiedän missä mennään.

Kirjoittaminen siis alkakoon! *ampuu lähtömerkin*
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Dodii! Ja vielä odotellaan tekstejä tulevaksi... :twisted: Muistutan kirjoittajia siitä että ne tekstit saisivat jo olla minulla, mutta koskapa elämä lyö päälle, olen viikonlopun töissä enkä pääse säätämään näiden kanssa kuin vasta ensi viikon alussa.

Suon siis armon aikaa kaikille!!!

Ja jos ette nyt saa aikaan mitään, niin ilmoittakaa? Jookos?
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Vastaa Viestiin