Ficcikisa numero 8: Äänestysohjeet (Lue ensin kiitos!!!)

Kisafiilis korkealle ja kirjoittamaan!

Valvoja: Andune

Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Ficcikisa numero 8: Äänestysohjeet (Lue ensin kiitos!!!)

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Nyt kisa on ohi ja olemme jälleen saaneet kokoelman osallistujia kasaan. *hillitöntä taputusta taustalla*

Ja nyt on äänestyksen vuoro. Lukekaa ficit, arvioikaa ja laittakaa minulle yksärinä mielestänne paras ficci. Voitte tietenkin kommentoida (mikä on myös ihan suotavaa ja sallittua ja kannustettavaa ja..) näitä ficcejä suoraan topicceihin ja silleen.

kesäkuu aikaa lukea ja äänestää ja jälleen töitteni mukaan julkaisen tulokset heinäkuun alussa.

Huomioikaa, että nyt jokaisella kirjoittajalla on ollut haaste, jonka mukaan hänen olisi tullut kirjoittaa. Olen laittanut kyseisen haasteen suoraan otsikon alle, jotta voitte arvioida myös sitä, kuinka kirjoittaja on pysynyt haasteen rajoissa. Tottahan toki kaikilla kirjoittajilla on ollut vapaus muuttaa sanat tekstiin sopivaan muotoon. Sen sijaan olen poistanut kirjoittajien mahdolliset omat kommentit jne.

Huomioikaa siis, että nyt on esillä kolme ficciä. Kaksi nc-17 luokituksen ja yksi R.n. Olen jättänyt mahdolliset varoitukset esiin...

Pyydän niin kirjoittajia kuin haastajia pysymään vaiti jos ja kun tunnistatte omanne. :wink:

Ja pidemmittä puheitta itse asiaan. Ficcikisa kasin kilpailuficit!
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.