FICCEILYÄ OSA 9

Kisafiilis korkealle ja kirjoittamaan!

Valvoja: Andune

Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

FICCEILYÄ OSA 9

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Noniin kultsipuppelit!

Johan siitä on vuosi edellisestä kisasta joten...

FICCIKISA NUMERO 9

alkakoon.

Tällä(kin) kertaa Der Führerina toimin minä, mutta koska meillä kaikilla olisi aivan tuhottoman tylsää jos säännöt pysyisivät samana, niin vaihdetaan niitäkin. *pirullista naurua*

Ei vaan. En minä halua tarkoituksella tehdä vaikeaksi tätä, mutta nyt yritetään saada kirjoittajia innostumaan asiasta. Jos haluat kirjoittaa ilmoita minulle nyt heti juurikin. Jos sinulla on idea, jonka haluaisit toteuttaa, lähetä se(kin) minulle nyt heti. Siis yksärillä. Yksi idea per tyyppi mieluummin, saadaan kunnon vaihtelua.

Jos vaikka yritetään saada viisi ficciä jatkokisaan hmmm? ;)

Ja sanon jo nyt, että aikaa kirjoittamiseen on - reilusti - joten rohkeasti mukaan kaikki uudetkin!

~Sil The YliFührer
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Noniin noniin...

Vielä VIIKKO aikaa ilmoittautua mukaan. Kaikki kansa hopihopi!

~Sil
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Ja tältä päivämäärältä ovat kaikki osanottajat saaneet haasteensa. :twisted:
Jäämme odottamaan syyskuun ensimmäistä päivää, jolloin Ficit saavat päivänvalon.

Onnea matkaan kaikille!

~Sil
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

*rumpujen päristystä*

Jännitys lähestyy... Kuinka moni onkaan osallistunut? kenen ficit täällä lepäävät odottamassa julkaisuaan?

Ihan irl syistä en pääse julkaisemaan näitä ihan tuohon syyskuun alkuun, pyrin laittamaan kaikki esiin kuitenkin ensi perjantaihin mennessä. Tuli vähän kummallisia menoja yms.

~Sil
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Okei okei. piiskatkaa vaan, mutta erinäisten IRL ongelmien vuoksi (mm. mursin sormeni. Keskisormeni. ituttaa, harmittaa ja on prkleeen kipeä.) en ole saanut/pystynyt/voinut keskittyä tähän ficcikisaan. PLUS, että minulle luvattiin yksi ficci muutaman päivän jälkijunassa ja armollisesti :P lupasinkin, vain koska tämä IRL tuli nyt tämmöiseksi.

Mutta siis. nyt viimeisen kerran. Palauttakaa kilpailuficit minulle tämän viikon aikana. Sitten mennään eikä meinata.

~Sil
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Vastaa Viestiin