Jotain aloitusta..

Rustaatko runoja? Aihe vapaa :)

Valvojat: Miaplacidus, Sansku

Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

kaverinikin sanoo että olen huono.. ja pidän itseäni huonona... *myöntää vilpittömästi.* Ja pahoittelen.. se minne tyyppi hyppää ei ole rotko... se olisi näkynyt runossa jos ympärillä olisi rauhallista.. se on jotain aivan muuta.. vinkki: Korkealla. Tässä nyt odottelen että joku sen keksiipi. :wink:
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Hyviähän nää oli!!!
Todella mainioita
Näen sinut,
rakas ystäväni.
Tunnen kaiken,
katson hymyillen.
Juoksen luoksesi,
halaan iloiten.
Tosi "jännä" kohta (siis hyvässä mielessä). Jotenkin siinä tuli hymy huuleen :wink:

Lisää vaan kirjoittele :D
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

*naputtelee pöytää sormillaan,*
Eikö kukaan arvaa jo mitä ajan takaa tuossa???
Seuraava vihje: Huipulla tuulee- tönö.
(toivottavasti ei mennyt liian helpoksi .. tai jäänyt vaikeaksi sillä olisi mukava kirjoitella jo tänään jotain..
*kädet nykivät uuden runon mukaan*.... AARRGGH!
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Joku hyppää talon katolta? *ah-niin-nerokkaalla tuulella*
...Mä voisin kokeilla...
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Tiku: Hyväksyttävää jo.. tarkoitin enemmänkin kyllä Pilvenpiirtäjästä suoraan autoja ja ihmisiä vilisevälle kadulle mutta hyväksyn tiivistetyn toteamuksen: Hyppää talon katolta.

Runosi on valmis viimmeistään yöllä kolmen aikaan... (kyllä. puhun totta)

Eli siis seuraava runoni on kirjoitettu: Tikulle :D toistan itseäni liikaa....

ps. Tiku! Et kokeile!!!!!
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Hei ira!

Sorge kun en ole kommentoinut...

Juups...Älähän kerjää huonoja kommentteja!Sillä nyt saat EXTRA negatiivisia semmoisia^^Oma vika!Senkin (Pervo) sika^^(Röyh)
Ensimmäinen runo...

Öhöm...Aika hyvä..Ongelmia tuotti vain muutama sana,joissa olit tavallaan...väkisin keksinyt riimejä...(Sama ongelma kuin minullakin...)

Toinen ,kolmas y.m.s olivat toisinaan toisiensa toistoa.Aivan ,kuin olisit kirjoittanut saman runon Kolmekertaa uudestaan...Hei, kirjoita eriostä aiheista, kun alkaa arsyttäää, kun kuvailetb kokoajan kuolemaa...:cry:

Suosittelisin (Mikäli jatkat vielähin kuoleman linjalla) että laittaisit Angst-varoituksen. Yksi juttu muuten pisti silmään:

Etsin pako paikkaa,
itken.
Huone on
[/i]

Joo...Tosta en tykännyt...Jotenkin tylsä artikulaatio...^^

Huone on.Njääh...Noh...käyhän kirjoittamassa tonne mun osastolle kommentteja^^ (Kunhan pilailen^^)


Noh...Tyydyn tähän tekstin määrään...Toivon että saitte selvää minun tekstistäni...Ai niiin!...Älähän nyt loukkaannu, kun olen suora, mutta minusta sinun vastauskommenteissasi on sellainen, "Aaah!Ooon niin surkea...Säälikää!"- juttu...Pyydän (Ja minä todella tarkoitan sitä!!)Että älä kirjoita tollaisia kommentteja^^
Joo..Siinähän ne oli...(Muista sitten että käskit minun olla suora!)

Juu...*Buff...Katoaa pinkkien elefanttien saattelemana*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Heij vaan Tarsu!

Jep.. olen ihmeellien ötiäinen ja surkea runonkirjoittaja.. ilmeisesti kaikki näkevät sen .. jutun:
Huone on..

siinä on lopussa sana: paljas, jotenkin se on mennyt pois?? en tiedä??

Joko uskot että en itsekkään usko kykyihini!!! joten voin olla itseäni kohtaan sellainen että olen huono!! SO??? Onko lisää ongelmia kanssani???
*mulkaisee Tarsua vihaisesti.*
Mutta plussaa sulle kun olet suorapuheinen! Minua ei saa sääliä!! kaikki vain kirjoittakaa kauheimmat kommenttine kuin pystytte!! ja ei nuo ole surullisia.. ne on piristäviä... Päiväni pelastuksia.. ( Taru.. ymmärräthän että olen juuri sellainen että Negatiivinen on minulle Positiivista.. vai oletko edes ajatellut asiaa??)
Nyt mietin kuumeisesti seuraavaa runoani.. en tiedä vielä mistä kirjoittaisin... *miettii* heip..
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

(seuraava runo on Tikulle)

Lapsuus vanhan silmin.


Katson ulos,
maailma.
Näen lapset,
ulkona.
Heidän leikkinsä,
herättää muistoja.
Heidän naurunsa,
lisää ajatuksia.

Olen tyhjä,
vain ulkokuori.
Kumpa olisin,
nuori.
Saisin sieluni,
pitäisin sen.
Muistaisin iloni,
ja kaiken onnellisen.
Kokisin haavat,
ja paranisin.
Tuntisin tuskat,
joita pelkäisin.

Mutta sisällä istun,
vanhana.
Mieleni riutuu,
tuskasta.
En tuntisi iloa,
leikkiessäni.
En tuntisi kipua,
kaatuessani.
Nauruni kuuluu,
mutta kuivana.
Elämäni valuu hiekkaan,
aikana.

(en tiedä tuliko tästä nyt niin hyvä mutta toivottavasti edes joku piti hiukan... ja Tiku.. jos et pitänyt.. sano vain niin teen sinulle joka päivä yhden runon niin kauan kunnes joku on sinun mieleesi..

:wink: )
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Kyllä minä siitä pidin. Yksi fiba vain. En mä nyt niin älyttömän vanha ole, 15 vasta. *näyttää kieltä*

Muuten tuo oli niin minulle. Kiitos. Vaikka tällä hetkellä en juuri tunne ansaitsevani mitään. Ehkä mahdollisimman nopea kuoleman, tjsp. Äh. Menen nukkumaan. Jos aamulla jaksaisi jo pyytää anteeksi ihmisiltä.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Tiku.. mene vain nukkumaan.. hyvää yötä. *ruttu*
Ja yleensä tarkoitan runoa itseni kannalta.. vaikka olen nuorempi kuin sinä.. niin tuo on paljon totta.. jos joku nyt edes älyäisi että voin olla erillainen ihminen kuin päällepäin näyttää.. *mulkaisee Devil/Tarua.* Tei tämän runon siis niin että riittää kunhan kelle sen teen pitää siitä.. en yleensä ala tekemään runoja toisten näkökulmista-.. (yöh) :twisted:
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Painajaisia:

Uskon painajaisiin,
kammotuksiin.
Uskon piruun,
katalaan.

Tunnen pelon,
lipuvan.
Tunnen salaman,
iskevän.

Näen demonit,
epäjumalat.
Näen enkelit,
katalat.

Kuulen huudot,
vertahyytävät.
Kuulen kirkaisut,
hiukset nostattavat.

Maistan veren,
kitkerän.
Maistan viinan,
huumaavan.

(kommentteja tällekkin surkealle tuotokselle kiitos :twisted: )
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Huuu... Tämä oli melko pelottava... Pelottava ja taidokas...
Maistan veren,
kitkerän.
Maistan viinan,
huumaavan.
Tuo oli hyvä kohta, todella mainio ^^
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Oh, olen unohtanut käydä kommentoimassa. En nyt kommentoi, kun tätä uusinta, vaikka pidin edellisitäkin. Ne oli tosin aika saman tapaisia, niin kuin joku muukin taisi siitä huomauttaa... Kai..

Juu mutta tämä oli hieno! Tuo alun toisessa säkeistössä oli jotain, mikä hämäsi minua, mutta tuosta lopusta tykkäsin paljon!
Kuulen huudot,
vertahyytävät.
Kuulen kirkaisut,
hiukset nostattavat.

Maistan veren,
kitkerän.
Maistan viinan,
huumaavan.
Todella hyvin kirjoitettu nuo kohdat! Pidin!

Laita ihmeessä lisää ja jatka vain eri aiheista kirjottamista, vaikka se saattaisikin olla aluksi vähän vaikeaa. Sinä osaat kyllä! ;)
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Joo...^^Ihan ookoo... :mrgreen:


Maistan veren,
kitkerän.
Maistan viinan,
huumaavan.



^Loppui vähän...öö...miten sen nyt sanoisin^^Olisit keksinyt lisää...Loppui vähän töksähtäen...

^^Silleen omituisesti....Ainiin!!Minä hirtän sinutttt!!!!!!AAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHH!!!!!
Älä kirjoita tuommoisia- kommentteja tällekkin surkealle tuotokselle kiitos - Juttuja!!!Ja jos kirjoitat naamioi vähän selvemmin^^
Sinä toivot ihan selkeästi että...SINUA KEHUTTAISIIN!!!ARGH!Tai siis, minä kirjoitan joihinkin runoihin noita - Nojoo...ei ehkä paras runoni...- Juttuja, mutta sinä kirjoitat ne Kaikkiin...*sob*
Ottaa päähän tommonen...

(Psst!Ne jotka eivät ole ira[toisin sanoen muutlukiat] Minulla on oikeus haukkua iraa niiiiiiiin paljon kuin siel sietää^^ Hänhän on ystäväni ja tajuaa kaiken olevan leikkiä, mutta silti totta...^^)(Vai tajuatko???*Huolestunut ilme*)

Kiitos kumminkin kivasta runosta....^^

*Muuttuu mössöksi ja valuu ovenkarmin alta pois*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Taru.. minulla ON OIKEUS haukkua omia runojani vaikka ... (en kehtaa sanoa miksi) ja minä en yritä kerätä huomiota.. sillä minä EN HALUA POSITIIVISTA PALAUTETTA! se masentaa!!! (totta ) Ja Tarulla on oikeus haukkua minua. Todella paljon.. etenkin Loftiksessa.. tosin ei minun omilla sivuillani *mulkaisee mömmöä joka valuu ovenkarmin alta pois.* Muuten tulee lentävä lähtö..

Sabi.. ei haittaa vaikka sinä et ole käynyt pitkään aikaan kommentoimassa.. ja kiitos. mutta en osaa kirjoittaa kovin paljon mistään mikä ei piristä päivääni.. (eli mistään rauhallisesta jne..) mutta jatkan runojen kirjoittamista jos tulen hyvin masentuneeksi.. ( siis iloiseksi) :wink:

Hitunen.. minä olen pelottava itsekkin.. Taru voi myöntää asian.
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Vastaa Viestiin