Jotain aloitusta..

Rustaatko runoja? Aihe vapaa :)

Valvojat: Miaplacidus, Sansku

tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Minä en tiedä taas mitä sinusta ajatella mutta uusin runo oli kyllä hyvä ^^;

Vaikka alku ei kyllä olet... parhaimmasta päästä? No kuitenkin, parani huomattavasti loppuun päin. (Joo en tahdo kuulla mitään "kyllä minä tiedän että se on surkea että minä olen surkea", koska mä en ole sanonut niin.)

Uskon painajaisiin,
kammotuksiin.
Uskon piruun,
katalaan.

...
Näen demonit,
epäjumalat.
Näen enkelit,
katalat.


Ja tuossa tapahtuu pienesti turha toisto. Ei mitään mihin kuolisi, yritän nyt vain kerrankin kommentoida pitkästi. (Pisteet sille joka huomasi itseen kohdistetun sarkasmin.)
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Kiitos Tiku! pelastit taas päiväni! ihanaa kun joku huomaa virheitä!! *ruttaa Tikun* Ottakaa oppia! *huutaa kaikille muille kommentoijille.*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Minusta nämä runot ovat ainakin todella hyviä, en tajua miksi dissaat koko ajan näitä.. Vaikka kyllä minäkin olen ylikriittinen omista töistäni. :')

Tykkäsin todella paljon runosta Lapsuus vanhan silmin. Siinä oli sellaista voimakasta katkeruutta omaa vanhuutta kohtaan. Miten ihmeessä pystyitkin kuvaamaan vanhuksen tunteita noin hienosti.

Saisin sieluni,
pitäisin sen.
Muistaisin iloni,
ja kaiken onnellisen.
Kokisin haavat,
ja paranisin.
Tuntisin tuskat,
joita pelkäisin.

En tuntisi iloa,
leikkiessäni.
En tuntisi kipua,
kaatuessani.
Nauruni kuuluu,
mutta kuivana.
Elämäni valuu hiekkaan,
aikana.


Ehdottomasti lempikohtani kaikista runoistasi. Tulee heti mieleen joku vanhus katsomassa puistossa leikkiviä lapsia ikkunasta. Ääneen luettuna tuo kuulostaa niin kauniilta ja haikealta. (oi kyllä, luen lukemani runot aina ääneen jos muita ei ole kotona)

Tykkäsin noista kohdista myös sen takia tosi paljon, koska niissä on vähän pidempiä lauseita. Runojasi lukiessa huomasin, että hyvin useat rivit ovat vain kaksi sanaa pitkiä... Subjekti predikaatissa ja objekti. Minä pidän nääs pitkistä lauseista. Rivinvaihtoja voisi vähentää, esim.

Kokisin haavat ja paranisin.
Tuntisin tuskat joita pelkäisin.


Minusta tuo toimii paremmin noin.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Elfie..
Koska minä olen itseni mielestä surkea runoilija.. (totta)
Ehkä osaan kirjoittaa vanhuudesta koska tunnen itseni niin vanhaksi.. ja kun katson ala-asteelaisten leikkejä niin muistan kun itse leikin niitä ystävien kanssa ja nyt he pitävät sitä tylsänä ja alan itsekkin tulemaan sellaiseksi.. miksi kaikkien on kasvettava niin että vanhat hyvät leikit unohtuvat ja sitten kun ne taas muistaa niin tulee surulliseksi ja ei pidä niistä sillä kaikki ilo on jo mennyt!

(oh no! tunnustinko että tunnen itseni vanhaksi?? oh-no!! Taru! et lue! Tuo koskee vain minun yksityis aikaani!! *peittää tekstin kaikilta*)

Koulussa olen taas kuin olisin vielä ala-asteella ja vaikka olenkin vanhin kaikista tytöistä luokallani.
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Iru???

Onko sinulla joskus tunnetta (Ollut alaasteella?)
EEttä et kuulu joukkoon????Mutta ei silloin muuta ollutkaan^^Mä ern ollut missään oma itseni...Yritin olla hauska sillon kun ei ollut sellainen päivä, surullinen vaikka oli ihan kiva...Ihan vain muiden aikana...Jotta tämä ei mene offiksi kommentoin vielä parilla sanalla runojasi^^

Joo....alenna vähän itsekritiikkiä...Niin ihan ookoo^^Jos minä saisin päättää, niin kirjoitappa joskus vaikka joulusta!Täällähän ihan masentuu kun lukee ainaista surua!(Minä Paraskin puhuja^^)
Jooi...jätän tämän kommentoimisen jonnekin muualle, kun minulta ei kerran saa muuta kuin sekavia lausahduksia^^

P.S (Iralle, älkää muut lukeko :wink: )Joo...Olisitko netissäkin joskus omaitsesi Pipipää-seko-kaheli-kaverini??^^Tuumimme iidan kanssa, että jos sinua ei olisi ,keskustelumme kääntyisi, mitä pikimmin Lähes sadannen kerran Slashiin...^^Kiitos, kun olet muistutamassa meille että muustakin voi puhua^^(Kuten vaikka ...^^Kundeista*HiH*)Nääh...Kuten vaikka...ööö...Eipäs tule justiinsa nyt mieleen....Sen siitä saa kun et ole träällä höpöpöpöpöttämässä^!Jouluja sinullekkin!Rakas ystävä^^!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

On todella ärsyttävää kun ajatus ei kulje.. kukaan ei ole pilaamassa päivääni ja en saa mitään aikaiseksi... Todella ärsyttävää ja vain siksi koska haluaisin tehdä runon mutta aivot ovat liian iloisella päällä!!!
*raivoaa*
Taru.. *huokaus* minun on vaikea olla oma itseni netissä.. ja en todellakaan halua puhua pojista !! Tajuat kai että minun on vaikea puhua mistään sellaisesta koska olen itse kuin poika ... tosin en fyysisesti vaan henkisesti.
Ja minun on vaikea kirjoittaa mitään ns."piristävää" sillä runoni kulkevat vain masennuksen kautta. Ehkä sinä vain et suostu ymmärtämään sitä??
( Haluaisitko puhua joskus psykiatrille??) olisi ihan varteen otettava neuvo..
Joku tulkaa saamaan minut masentuneeksi jotta voisin sepittää runon joulun kunniaksi!!!! *karjuu koko loftikselle.*
Ja Taru.. hyvää joulua sinullekkin.. *kuristaa tätä.* On niin mukavaa kun minulla on tuollainen kaveri.. *hakee miekkaansa.*
Minulla on sinulle joululahjakin.. *piilottelee jousta ja nuolia selkänsä takana.*
Ps. Hyvää Joulua muillekkin jotka käyvät lukemassa täällä runojani. (ei.. en aio tappaa ketään muuta kuin Tarun.. joten olkaa huoleti..) :twisted:


en ole nyt jouluksi keksinyt paljon runoja.. pää on aivan tyhjänä kaiken suklaan takia.. kiitos Tarulle siitä ihanasta mönkiäisestä joka pilkisti papereista.. se oli mukava.. toivottavasti sinä pidit omasta lahjastasi??

jep jep.. mutta nyt runoihin siis.. lupailen seuraavaa runoa ennen uuttavuotta.. mutta en ole aivan varma aivotoiminnastani enkä siis tiedä milloin innoitus runoiluun taas tulee... no uskon ennustukseeni joten pitäkäähän silmällä jos runoni kiinnostaa.. huomaan että täällä käy nykyään vähemmän kommentoijia mutta ymmärrän että monilla on joulu kiireitä..

ai niin.. ja Tarsu.. uskon pitäväni sinut hengissä ainakin vielä helmikuuhun asti.. jaap.. ja saatan tehdeä helmikuussa jonkin runon itselleni koska täytän silloin vielä enemmän mikä tekee minut masentuneeksi ja silloin runoilu taitoni tulevat esiin.. ( olenkohan ennustaja vai??? ) no.. hyvää joulua!! toivottavasti saitte lahjoja mitä toivoittekin! minä en niitä nimittäin löytänyt kuin kaksi ja nekin sitä halvinta luokkaa.. ( paitsi se belgialainen suklaa :twisted: )
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Kuolevan viimmeinen toive.

Kaikella hyvällä,
muista minut.
Kaikella pahalla,
unohda minut.
Paljolla suopeudella,
katso minua.
Paljolla rakkaudella,
kohtele minua.

Hyvällä uskolla,
luota minuun.
Hyvällä mielellä,
ajattele minua.
Korkealla arvolla,
ylistä minua.
Korkealla viralla,
kunnioita minua.

Haluan ettet,
unohda minua.
Haluan ettet,
ikävöi minua.
Sillä minä,
muistan sinut.
Sillä minä,
seuraan sinua.

Joka päivä,
voit katsoa minuun.
Joka päivä,
voit koskea minuun.
Joka vuosi,
olen ollut luonasi.
Joka vuosi,
olen ollut ystäväsi.

Mutta huomenna,
lähden pois.
Huomenna,
emme enää näe.
En kuule,
suruasi.
En kuule,
murheitasi.

Sillä olen kuollut.

[ nyt löysin jotain riimejä ja sain tällaisen Angst- runon taas tulemaan esiin.. ( sanoinhan ennen uutta vuotta!!) kiitos huoneeni valaistukselle siitä että tulin masentuneeksi ja sain tämän aikaan.. tosin minä en pidä tästä mutta laitan nyt kuitekin sillä sain sen loppuun asti.. ja kommentteja jos saisin?? mieluiten rakentavia ja negatiivisia! ( juuri niin Taru! paaljon Negatiivista palautetta!!) :twisted: ]
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Minut on unohdettu!

Yksin täällä runoilen,
en kommentteja saa.
Ei mukava ole kenestäkään,
näin yksin vaeltaa.
Yöt kylmät vietän,
huopaan kääriytyen.
Päivät koetan sietää,
runoja ladellen.
Kukaan niitä ei kuule,
Kukaan niitä ei näe.
Harvatkin ihmiset vain,
vilkaisevat tänne päin.

[näin minä vuodatan suruani..... ainakin tänään.. koska huomaan että ketään ei kumminkaan kiinnosta :evil: ]
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Gwaïraîs
Puolituinen
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 8:24 pm
Paikkakunta: Siellä, missä synkkä ikuisuus avautuu paljastaen Toiset Jumalat.

Viesti Kirjoittaja Gwaïraîs »

Jaajaa, mitäs minä sanoisin... minuun iskevät enemmän riimitetyt (joko alku- tai loppusoinnilliset) runot. Sangen mukaviahan nämä. Ja nyt kun viitsin kommentoida niin sinähän käyt vilkaisemassa minunkin runoja, etkös? *puppyeyes* ^^
Kuva
Bloodshot eyes - metal skin
Serpents tongue - dagger claws
Dragon wings - crooked horns
K.I.N.G
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Evilpien, kukaan viitsi kommentoida kun ei ihmiset pidä että sä haukut lyttyyn jos me satutaan kehumaan ja kannustamaan sua. On kuule ihan helvetin rasittavaa. [/suorapuheisuus]

Mutta joo. Uusin on nyt vähän... Mitensennytsanoisi, ei niin paras muttei surkeakaan. Sääliä kerjäävä? Neh... Kuitenkin.

Kaikella hyvällä,
muista minut.
Kaikella pahalla,
unohda minut.


Riiiiiistiriita. *alkaa laulamaan Stam1nan kyseistä kappaleta... öh siis*

Haluan ettet,
unohda minua.
Haluan ettet,
ikävöi minua.
Sillä minä,
muistan sinut.
Sillä minä,
seuraan sinua.


Näin. Aivan paras.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

rakas Tiku.. (ei sillä tavalla vaan ystävä tavalla!)
en hauku teitä! vaan itseäni! yrittäkää tajuta se hyvä asia että minulla on täysi oikeus tuomita itseni vaikka te kehuisitte minua!
myönnän kyllä että saatte kehua minua.. mutta mnä vain olen tällainen ja rakastan sitä jos saan Negatiivista palautetta! Se on luontoni.
Ja Tiku.. en oikeastaan saanut selvää kommentistasi. onkose negatiivinen vai positiivinen??? :shock:
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Ja Tiku.. en oikeastaan saanut selvää kommentistasi. onkose negatiivinen vai positiivinen??? :shock:
Sekä että, täytyy myöntää.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

*haukkuu viimeisimmän runonsa pannukakuksi.*
mitäköhän tuon sain päähäni???
olen outo!

prkle.... mitä minä oikein olen ajatellut tehdessäni tuon!!???
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Evilpien, kukaan viitsi kommentoida kun ei ihmiset pidä että sä haukut lyttyyn jos me satutaan kehumaan ja kannustamaan sua. On kuule ihan helvetin rasittavaa. [/suorapuheisuus]

*nyökyttelee olevansa samaa mieltä, mutta kommentoi nyt sitten kumminkin*

Se Kuolevan viimmeinen toive. runo oli ihan hyvä minun mielestäni, vaikka joitain ristiriitoja ilmenikin :roll: *Katsoo taas Tikun kommenttia ja nyökyttelee olevansa sen kanssa samaa mieltä.*

Ja viimeisessä runossa oli ihanaa, kun siinä oli ne riimit ^^ I like it!
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Hitunen ja Tiku ihanaa että löydätte jotain huonoa runoistani!! *ruttaa*
Se on asia josta olen ylpeä.. osaan tehdä huonojakin runoja *ylpeilee*
ja on yhä totta.. olen outo ^^
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Vastaa Viestiin