melinecon runoja

Rustaatko runoja? Aihe vapaa :)

Valvojat: Miaplacidus, Sansku

melineco
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: La Touko 20, 2006 12:08 am

melinecon runoja

Viesti Kirjoittaja melineco »

Itsekritiikki iski ja poistin nämä runot täältä. Runoja tulee ehkäpä lisää joskus tulevaisuudessa.
Viimeksi muokannut melineco, Ti Maalis 10, 2009 11:59 am. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Mon-d
Örkki
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:50 pm

Viesti Kirjoittaja Mon-d »

Kommentoin nyt näin yksitellen jokaista..^_^

Vain yksi hymy
Tuli ihan mieleen eräs "tapahtuma" muutaman vuoden takaa.. musta tuntu sillon ihan täysin tolta, mitä tossa kerrotaan.. tosin sillä tyypillä, keneen se mun tapauksessani liittyi, oli vihreät silmät.. isot, hukuttavat, vihreät silmät... <333 mutta siis niin..^_^;; *blush*

Rakkaus ja viha
Jotenki kauheen kauniisti kirjotettu.. ensin oli sekavaa ja täyty lukea uudestaan, mutta muutaman kerran jälkeen sen jo ymmärsi ja sitten vasta saattoi ajatella.. nättivä..

Lintu
Mielikuvaksi tästä muodostu ihminen, ketä haluaisi elää täysillä ja uskaltaa olla ns. suorittamatta elämäänsä, muttei kuitenkaan anna tahdollensa periksi ja sen takia ei loppujen lopuksi osaakkaan enää elää.. Mä ihan oikeesti tiiän yhden sellasen ihmisen, ketä on hyvää vauhtia menossa sellaseen suuntaan, ja sen takia on jollakin lailla jännää huomata, että joku on kirjottanu runon, mikä kertoo (mun tulkitsemanani siis) ihan suoraan siitä henkilöstä

Hukun
Otsikosta tuli mieleen Jani Wickholmin laulu, enkä sen takia oikeen olisi mielelläni tähän suhtautunut kunnolla.. mutta jos nimeä ei oteta huomioon, niin siis.. Toi oli ihan niinku suoraan sellasen ihmisen ajatuksia, ketä ois joskus melkein hukkunut tai sitte jos ajattelee vielä hienommin ja siistimmin, niin sellaselta ihmiseltä kuultua ketä ON hukkunut.. :twisted: ei saa väittää, että mulla muka olis liian vilkas mielikuvitus..^_^

Näissä on hienosti sovellettu ajatuksia paperille.. *taputtaa*
"I've decided that she won't be just a one-night-bite.." Count Dracula
melineco
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: La Touko 20, 2006 12:08 am

Viesti Kirjoittaja melineco »

Iso kiitos kommentistasi yanshiita . :3

"Runojahan voi tulkita yhtä monella tavalla, kuin niillä on lukijoita eikä mikään niistä ole väärä." Jonkun ihmisen tulkinta, ei siis minun. Tämän taas niin järkevän lauseen jälkeen jatkan höpinääni.

Vain yksi hymy onkin oikea "söpistelyruno" ja hassua, kuinka moni siihen pystyy samastumaan. Tuollaista aika perus "tyttö rakastaa poikaa, poika ei rakasta tyttöä" jne.
Rakkaus ja viha on yksi suosikkini omista runoistani siis. Lyhyttä ja ytimekästä, joka toimii tai sitten ei.
Lintu. Ihanaa, *taputtaa yanshiitan tulkinnalle, joka osui aika lähelle sitä mitä ajoin takaa runoa raapustaessani* Kunpa vaan ihmiset ajattelisivat, mitä sanovat, niin vältyttäisiin turhalta tuskalta.
Hukun. Ai onko Wickholmilla sellainen biisi, pelottavaa. En tiennyt tätä, ennen kuin kerroit. Mitä tästä nyt sanoisi, kirjoitin tämän joskus kauan sitten, jolloin olin niin pohjalla, kuin vaan ihminen voi olla. Onneksi selvisin siitä. Tuo tunnetila ei nimittäin ole kiva.

Viestin järkevyystaso on todella alhainen, syyttäkää siitä flunssaa.
Vastaa Viestiin