Blitzie rustauksia. A/N

Rustaatko runoja? Aihe vapaa :)

Valvojat: Miaplacidus, Sansku

Bleeding heart
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Heinä 03, 2006 5:41 pm
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomes

Blitzie rustauksia. A/N

Viesti Kirjoittaja Bleeding heart »

Ajattelin kirjoittaa muutamia itekkin. En ole oikeastaan mikään Viljami Sheikspeari, mut yritän tehdä parhaani.

Minua ei kiinnosta

Minua ei kiinnosta tunnenko minä mitään...
Minua ei kiinnosta tunnenko minä ketään...
En tiedä tunnenko minä mitään...
En tiedä tunnenko minä ketään...
Tunsinko minä sinut?
Tunsitko sinä minut?

Minua ei kiinnosta sinun saastaiset mietteesi, jotka likastavat muistiinpanosi rumilla ajatuksen viivoilla.
Minua ei kiinnosta kosketuksesi, joka vie lämmön minusta ja vuodattaa sen olemattomiin oudoilla tuntemuksilla.
Olenko minä tuntenut tuon kosketuksen jossain muualla.
Olenko minä lukenut ääneen nuo saastaiset mietteet toisella suulla.
Oletko sinä tuntenut kosketuksesi itsekkin?
Oletko sinä lukenut saastaiset mietteesi itsekkin.

Minua ei kiinnosta kaunein ruusu, joka piikeillään vuodattaa rakkauden lämmön sydämmestä ja täyttää sen itsekkyydellä ja julmuudella.
Minua ei kiinnosta rumin mies, joka ei itselleen kaunotarta löydä, vaikka etsii ja etsii, mutta kuitenkin leikkii niiden tunteilla.

Minua kiinnostaa se jokin joka tekee minut puhtaaksi ja pesee minun käteni viattomasta verestä, jota vuodatin syyttävillä sanoillani.
Minua kiinnostaa se asia, joka leikittelee minua muistoillani, ajatuksillani ja rakkaudellani.

Minua....

*huokaus*

Minua ei kiinnostaa mikään...
Minä en kiinnosta ketään...

Tuossa on yksi pitkä... Olin hiukan murehtivalla päällä, kun kirjoitin tämän ja toivon että pidätte siitä.
''Her milk is my shit. My shit is her milk.'' - Nirvana ''Milk it'' \,,/
Bleeding heart
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Heinä 03, 2006 5:41 pm
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomes

Viesti Kirjoittaja Bleeding heart »

Seuraavan nimi on nimetty Kornin tokan albumin mukaan.

Life is peachy


Life is soo Peachy.
But im not going to be Cheeky.
Life is only life with peachy problems.
Life is a big bunch of problems.
Thats why its peachy.
But still im not going to Cheeky.

Relationships make me Crazy.
Chicks let me down so usually.
Life is soo peachy.
The death is so peachy.
Pretty faces make me so ugly.
i feel im the slave when im crawling.
Peach tastes like the blood of my sisters.
Im hated and allways gaet the resistes.
Life is soo Peachy.
Like when im soo Cheeky.
''Her milk is my shit. My shit is her milk.'' - Nirvana ''Milk it'' \,,/
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Runosi olivat hyviä, tosin ekassa häiritsi huono taikka liian pitkä rivitys, mutta eihän se ole se runon pääasia!
Pidin enemmän ensimmäisestä runostasi, se oli todella..todella..no, mitä se olikin, se oli toden teolla sitä.
Olet hyvä runoilemaan. :>

Piper kiittää, kun sai lukea runojasi.
Tukintolvana.
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Vau, tuo Minua ei kiinnosta oli hyvä. Se oli jotenkin nerokas. Tiedätkös, minä todella pidin siitä. En löydä oikeita sanoja kuvailemaan sitä mitä ajattelen siitä, sanonpahan vain että pidin.

Tuota toista en oikeastaan edes ymmärtänyt, täytyy sanoa että liian huono englanti, jotta voisin arvostaa sitä sen arvolle sopivalla tavalla. Enkä tarkoita että se olisi huono kun se on englanniksi, minä vain olen niin tömppö etten kieltä osaa, enkä siksi voi sitä kommentoida.

Lisää runojasi olisi mukava lukea, onko sinulla niitä?
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Tuo ensimmäinen oli varsin kiintoisa. Ja jännästi kirjoitettu. Pitkät rivit ehkä häiritsivät minuakin, ehkä vain siksi, että on epätavallista, että runoissa olisi noin pitkiä rivejä. Mutta toisaalta.. miksipäs ei? Ihan mukava se on tuollaisena, enkä tiedä, olisiko enää, jos sitä menisi pätkimään ja muokkaamaan sellaiseksi, millaiseen olemme tottuneet.
Hmm. Ainoa asia, mikä minua häisitsi, oli se, että joskus ylä-asteella muutaman entisen luokkakaverini (joista muuten on muutama erinäinen slash-satu täälläkin) lempilause oli juuri tuo "Minua ei kiinnosta". Tai ehkä lähinnä "mua ei kiinnosta" tai "v***u mua ei kiinnosta". Ja sitä he hokivat kovinkin usein joka ikiseen asiaan, ennenkuin oli mitään lausetta ehtinyt sanoakaan.
Mutta se ei liitu runoihisi mitenkään, poikakulta. Mukavaa lukea välillä muutakin kuin angstisia ranteet auki-runoja, jotka tuntuvat aina välillä nousevan suureen suosioon. Tykkään.
Toista runoa en kommentoi vielä. Siihen täytyy syventyä toiste.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Vastaa Viestiin