Mirandelin runoja.(PG)

Rustaatko runoja? Aihe vapaa :)

Valvojat: Miaplacidus, Sansku

Haltianeito Mirandel

Mirandelin runoja.(PG)

Viesti Kirjoittaja Haltianeito Mirandel »

Jos...

Jos maailma tuhoutuisi; maa muuttuisi tuhkaksi, ja meri, joka oli täynnä vettä, muuttuisi laavaksi. Kauniit vihreät metsät muuttuisivat suuriksi kuivuneiksi aavikoiksi ja tasangoiksi; ja ilma muuttuisi häkäksi.

Jos sinä kuolisit; ruumiini sulaisi, maa allani muuttuisi jälleen tuhkaksi ja kaikki elollinen ympärilläni katoaisi. Mikään ei olisi niin kuin ennen, kaikki minun ympärilläni olisi pelkkää tuskaa.

Jos minä kuolisin; ruumiisi halvaantuisi, maa allasi sortuisi ja kaikki elollinen ympärilläsi haihtuisi. Mikään ei olisi niin kuin ennen, kaikki ympärilläsi olisi pelkkää tuskaa.

Jos me kuolisimme yhdessä; ruumiimme sulautuisivat yhteen, maa allamme muuttuisi paratiisiksi ja kaikki elollinen ympärillämme säilyisi. Mikään ei olisi niin kuin ennen, kaikki ympärillämme olisi pelkkää rakkautta ja kuolemattomuutta.



Et tuntenut kipua
Et sanonut, että välittäisit. Et kertonut, että huolehtisit. Et näyttänyt, että rakastaisit.
Et halunnut, että välittäisin. Et halunnut, että huolehtisin. Et halunnut, että rakastaisin. Kysyin syytä, mutta parempi minun oli olla tietämättä.

Et huutanut. Et itkenyt. Et edes pelännyt. Et tuntenut kipua.

Sinä et koskaan huutanut. Et koskaan itkenyt. Et koskaan edes pelännyt. Et koskaan ole tuntenut kipua.
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

oih,tuo oli hieno! :D
tuskaa ja katkeruutta ja surua sisältävä runo..lisää runoja! *puppy*
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
Qûal Viéna
Örkki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 8:47 pm
Paikkakunta: Rajalla

Viesti Kirjoittaja Qûal Viéna »

Sinulla on aika omalaatuinen ja hieno tapa kirjoittaa!
Nämä olivat kauniita.
Kun olen itsekin välillä niin synkkä ihminen...*vinkvink*

Tuo Jos oli varsinkin hieno.
Jatka samaan malliin.

>.< Näyh.
"I try and not talk to Billy that much 'cause you know, he's an idiot."
- Dom Monaghan

Soosoo, Domi, tuhma...^^

Minoon Kondomikotka nro. 1!
Varokaatten! *whaa*
Vastaa Viestiin