Noirruskan valokuvat [6.7.2004 - Midsummer Sunset]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Noirre
Örkki
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 7:32 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Noirruskan valokuvat [6.7.2004 - Midsummer Sunset]

Viesti Kirjoittaja Noirre »

Kaipa tänne saa itse otettuja valokuviakin laittaa? Ovathan ne taidetta siinä missä muutkin :]

[apdeit 6.7.2004 - Midsummer Sunset]

Hieman taustaa tästä uutukaisesta. Eli, moni teistä varmaan tykkää ottaa valokuvia. Itse en ole niistä ollut niin kovin innostunut - isäni nähkääs on valokuvaaja, ja eihän suutarin lapsilla tunnetusti ole kenkiä - valokuvaajan tyttärellä siis harvoin on kamera. Nyt mökillä ollessamme isä kuitenkin iski minulle käteen digikameran ja sanoi, että kuvaapa vähän auringonlaskua. No, minähän kuvasin, ja tulos näkyy tässä - ja pirun hyvälle näyttää, vaikka itse sanonkin.

Ilman jalustaa kädet tärisivät ja kohinaakin kuvaan tuli aavistuksen verran, mutta mitä minä suurista kun eivät ne minusta pienestä. Olen ylpeä äiti ja mustasukkainen rakastaja. Se joka rippaa kuvani tulee syödyksi (sen jälkeen kun hänet on tapettu tylsällä lusikalla).

Kuva

Juu, sukunimeni on tosiaan Nelimarkka, jos joku ihmettelee.

----

[18.5.2004 Elämän Kauneus]

Tässä on siis kuva jolla haluan ketjuni aloittaa - kuva jonka näpsäisin koirastani ja tämän pennusta synnytystä seuranneena päivänä. En usko että olen koskaan nähnyt mitään söpömpää.

Elämän Kauneus

Kommentteja otetaan vastaan ^__^ (Ja kyllä, valokuviakin voi kommentoida - tarkkuutta, rajausta ja valotusta esimerkiksi).
Viimeksi muokannut Noirre, Ti Heinä 06, 2004 6:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Osoitemuistiossani on vanhan Talon osoite. Siellä asuu Sankareita.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Oii! :D Suloista! *pusuttaa niitä* Ja valokuva on mun mielestäni ainakin hyvin otettu. Tosin en ole mikään ammattilainen tällä saralla, että en osaa kovin hyvin arvioida. Kuvassa näkyy kaikki tarpeellinen eikä mitään ylimääräistä. Valo on hyvä ja tarkkuuskin. Lisää?
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Tikli
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:40 pm
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Tikli »

Kaunis kuva. Ja ihanat hauvelit siinä on. (hassu sanajärjestys minulle olla) :D Olen samaa mieltä kuin Saatana, kaikki tarpeellinen näkyy ja se on hyvä se. Kuva on tarkka, hyvin valaistu, ja rajattu. Sitte mua miellyttää hirveesti toi sininen huopa yhdistettynä noijen hauveleiden kultaoranssiin turkkiin. Kerrassaan upea väriyhdistelmä! *alkaa sisustamaan huonettaan uudelleen* :) Pistä lisää ihmeessä!
Onko nuo koirat muutes jotain villakoiria tai spanieleitä? (miten taipuu sana spanieli?) :lol:
Pittetään paljon elikeeppeliä niin titten pytyy!

Kuva
Kitster
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2004 5:21 pm
Paikkakunta: Pieni aurinkoinen kylä

Viesti Kirjoittaja Kitster »

Sana spanieli taipuu spanieleita. Ihunia dogeja! :D
Kukaan ei tahdo tietää kärsinkö.
Kukaan ei tahdo olla lähelläni.
Kukaan ei tiedä mistä tulen,
Tai mitä on sanottavanani.
~Kitster~
Noirre
Örkki
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 7:32 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noirre »

Tikli kirjoitti:Sitte mua miellyttää hirveesti toi sininen huopa yhdistettynä noijen hauveleiden kultaoranssiin turkkiin. Kerrassaan upea väriyhdistelmä! *alkaa sisustamaan huonettaan uudelleen* :) Pistä lisää ihmeessä!
Sattui hyvä tuuri tuon teddykankaan värin valinnan suhteen ^__^ (alunperin siitä piti tulla konttauspeitto kummitytölleni, mutta kävi ilmi, että olen aika laiska tekemään käsitöitä... sen peiton kun piti valmistua n. 2 vuotta sitten x.X;; ). Lisää tulee heti kun keksin jotain muuta kivaa kuvattavaa, tai saan toisen yhtä mestarillisen koirakuvan näpättyä :L

Onko nuo koirat muutes jotain villakoiria tai spanieleitä?
Aprikoosin värisiä kääpiövillakoiria, eli tuttavallisesti puudeleita tai karvapalloja :] (Ovat muuten prkleen kalliita - pennut maksavat about 1000 euroa zipale @.@)
Osoitemuistiossani on vanhan Talon osoite. Siellä asuu Sankareita.
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

ihanan söpöjä..hieno kuvakulma,kuva on tarkka..emon turkki ihanan keltaoranssi yhdistelmä. pentu ihanan söpö..*huokaa ihastuksissaan*
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
Noirre
Örkki
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 7:32 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noirre »

*osoittaa ensimmäiseen postaukseen* No, nyt tuli uusi kuva ^^ Son tosin ihan eri tyyppinen, ja vähän editoitu, mutta haitanneeko tuo, kun käsiäla on kuitenkin minun :) Uusia koirakuviakin tulee kun saan ne riiviöt pysymään hetken paikallaan ^^;;

Tuosta uudesta tuli isona printtinä kerrassaan ihana taulu :) *pollea olen*
Osoitemuistiossani on vanhan Talon osoite. Siellä asuu Sankareita.
Neela
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Kesä 21, 2004 11:53 pm

Viesti Kirjoittaja Neela »

Tuo maisemakuva on ihana! Itsekin otin samantapaisia maisemakuvia auringon laskusta mm. juhannuksena... mutta jokainen kuva on aina aivan omaa luokkaansa...

Ja ah tuo koirakuva... Se on hellyyttävä... ihana... :D
Koettakaa ymmärtää, se olen vain minä.
Tikli
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:40 pm
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Tikli »

Jei, lisää valokuvia. Mä oonkin odottanut.. :D
Aivan älyttömän ihana maisema. Tekee mieli mennä ja hypätä järveen ja rikkoa sen ihanan tyyni pinta. <3
Pittetään paljon elikeeppeliä niin titten pytyy!

Kuva
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Oi luoja, ihana kuva! Ne on niin sulosia!! *aawwittaa*

*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Vastaa Viestiin