Majon piirustuksia. [Hakkai 9.5.]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Voi hyvänen aika.
Ihanat värit, tuntuu mahdottomuudelta ajatella, että maalaaminen olisi pilannut tuon. Tausta ja nuo haavat kiinnittivät ensimmäisinä huomion, ja hiukset. Jos hakemalla hakee jotain negatiivista, niin Tuo silmälappu ei sulaudu jotenkin tuonne, tai äh. Se näyttää vähän... möltiltä. *lukaisee viestin uudelleen* Sentitiä pienempi? Huih. *nostaa hattuaan ja kumartaa sitten syvään*
Ihailen. Palvon. Ja pahoittelen lyhyttä kommenttia.
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Kuules tuo valittelu oli ihan aiheetonta!!!!!!!!!

vai et muka osaa.. pläääh sinä jos kuka osaat piirtää ja värittää!! ja en minä tuoho keksi mitään rakentavaa koska mielestäni sitä ei voi tuon täydellisemmäksi saada!! :) Nuo arvet ja varjostukset ja (niin kuin aina) väritys!! ´ja muka värität hunosti? ja pahhhh!!! :)
^_^

Etää sillee.. sun kannattas enemmän olla ylpeä saavutuksestas!! :) OOT ANSAINNU
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Kautta Pyhän Paavalin pallien! Tässä tämä nyt istuu huteralla tuolilla sydän läpättäen ja monttu auki hokien voiluojaa silmät kyynelissä. Majo. Tuo punataustainen angstikuva on varmasti upein työ, minkä olen ikinä sinulta nähnyt! Tuijotan sitä simät ymmyrkäisinä ja ajattelen: "Majosta on tullut professional. Se näyttää ihan ammattilaisen tekemältä..."

Ja ikäänkuin sinet ammattilainen olisi, mutta tuo on kuin suoraan jonkin Japanin suosituimman yaoi-mangakan arkistoista! Herranen aika, nyt kyllä iski kateus. Niin, ja käsi on upea. Ja se ilme, se on oikeasti vihainen ja pettynyt ja niin pohjattoman mustasukkainen... Kuinka sinä oikein teet sen? Saat piirrettyihin silmiin tunnetta? Omissa töherryksissäni silmät ovat tyhjät kuin kuolleella kalalla, mutta noissa on tunnetta. Luoja.

Se on Uskomaton.

( anteeksi palautteen lyhyys ja se, etten kommentoi muita piirroksiasi kaunista tussausjälkeä enempää. ja nyt minullakin on copicit. n_n )
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Kootie on tullut takaisin~ o o
Nyoo~
Kiitos kommentista, kulta. Se lämmitti mukavasti, varsinkin tuo 'kuin suoraan Japanin suosituimman yaoi-mangakan arkistoista' -kohta. xD

Ja muille kanssa kiitos palautteesta. Tahtoisin vielä kysäistä, ihan tulevaisuuttani ajatellen, olin ajatuksissa myydä ylläolevan kortin/muita samantapaisia paikallisessa animetapahtumassa. Koko on 9 cm x 13 cm, ja tahtoisin tietää, paljonko henkilökohtaisesti olisitte valmiit tuosta maksamaan? Aikaa siihen on kulutettu tunnista kahteen ja työ on edelleen tehty kokonaan käsin.

Arvostaisin apuanne, nyo~
Kuva
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

en osaa piirtää, vain värittää ja sitäkin huonosti.
Eikös ensiksi pitäisi tuo asia hoitaa kuntoon ennenkuin alat tuotoksiasi kaupustelemaan ;D Hyvin olennaista~
..taaii vaihtoehtoisesti et valita jos siihen ei ole aihetta ;D

No mutta. Vaikea minun on henkilökohtaiselta linjalta lähteä koska en kauheasti kenenkään piirroksia ostaisi kun voin tehdä samantien itse ilmaiseksi kotona, mutta yleismaailmallisesti suosittelisin halpaa lähtöhintaa jotta saisit alkuun immeiset ostamaan, ja kun suosio kasvaa niin sitä myötä voi hinnastoa korottaa. ö/ 50 senttiä olisi aika bueno alkuhinta, tai no, sen korkeammalla en itse viitsisi myydä, ja lisäksi olen kirpputoreillakin myynyt kaiken alealealehintaan niin kaikki summat on^^' Sitten jos kauppa käy kuin siima voit vetää sen euroksi ja jos siimat suhii silloinkin, 1,5 euroa, 2 euroa jne.~
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Poison
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:53 am

Viesti Kirjoittaja Poison »

Min liikuskelen aika samoilla linjoilla Arskan kanssa tuon myyntiasian suhteen, vaikka min olisin itse valmis maksamaan reilusti isommankin summan jotta saisin jonkun Majon "oikeista" töistä käteeni. ;D Mutta sitten jos ajattelen, että kohtaisin jonkun tuntemattoman joka myy korttejaan en enää olisi valmis pulittamaan yhtä isoa summaa. Siksi tuo Arskan ehdotus odottaa siihen asti kunnes suosio kasvaa ja korottaa sitten hintaa kuulostaa minunkin korvissa hyvältä ratkaisulta. :3 Mutta sitten taas minun mielestä ei kannattaisi kuitenkaan lähteä liian halvasta hinnasta ja jos ajattelen omaa varallisuuttani niin minusta 1 euro kuulostaa hyvältä lähtöhinnalta. Ja koska tiedän, että kortti tekisi minuun paaaljon suuremman vaikutuksen livenä nähtynä kuin katsottuna suoraan tietokoneenruudun läpi, hieman isompikin summa ei myöskään sen takia kuulostaisi mahdottomalta.
Hm, ovatko kaikki muuten kortit kokoa 9 cm x 13 cm? koska jos aioit piirtää jonkun metri kertaa metri kokoisen kuvan niin sittenhän hinta luonnollisesti nousee kovaa vauhtia ;3
Then sighing, said the other, ´Have thy will, I am the Love that
dare not speak its name.´
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Niin niin :) jos menee hyvin niin hintaa saa nostaa.. Juujuu ^_^ mutta ainahan käsin tehdyistä saa pyytää vähäsen enemmän.. :) Kyllä sussa sitä ainesta on tulet vielä monmiljonääriksi noilla kuvilla! :) itse lähtisin hinnasta.. hmm.. noo hmm.. se 1 euro kuten Poison sano.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Nauran pääni irti.

Kun en vaan osaa. x'D
Pastellivärit tulisi kieltä lailla, samoin minun piirustukseni. Tiedän että anatomia on kök ja perspektiivi on jossain kuusessa, mutta edelleen piirrn näitä vain jotta tulisin paremmaksi. Koittakaa kestää.
Ei sanaakaan sen käsivarsista! Tiedän liian hyvin.
Katsokaa vaikka sen hiuksia. Ainut asia jonka piirtämistä ei tarvitse harjoitella.
Hahmot ovat Yeong Joon [blondi] ja Jin Lee [chibi]. Ja väärinkäsityksistä ja chibin ulkonäöstä huolimatta, molemmat ovat poikia. xD

Copicit, sumennus ja pientä korjailua PSP:llä.
(C) Lee Young You - Kill me, kiss me

Kuva
Viimeksi muokannut Majo-chan, La Huhti 09, 2005 11:35 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

*tuij*
Onko se taas vähän hieno tai jotain - -;
Tuo koko kuva on niin mahti että olen ihan mykistynyt. Onneksi ei tarvitse puhua vaan kirjoittaminen riittää tällä kertaa.
Tuo värimaailma ensinnäkin, se on aivan ilmiömäinen ja sopii juuri täydellisesti tuohon kuvaan. Ja tuo tausta on tuollaista ihanan häröä (on se kohteliaisuus) x3 Ja tuo on taas tuolla sinun tyylilläsi tehty. Semmoisella vahvalla ja selkeällä ja huolellisella ja yksityiskohtaisella ja kauniilla tyylilläsi :3
Tein kuten kehotit, katsoin sen hiuksia, mutta päätin kuitenkin olla katsomatta enää kun tämä huone alkoi lainehtia kuolasta. Sen hiukset *hiplaa sen hiuksia*. Sen hiukset on terveysriski. Viaton pieni ihminen voi kuivua tai kuolla vaihtoehtoisesti veren hukkaan .____. Ne kun ovat niin tuollaiset... tuollaiset selkeät ja terävät. Ja huolelliset ja yksityiskohtaiset aivan upeasti tehdyt muutenkin. Ei jumalaut minäkin haluan osata *narin*
Tuo anatomia mikään kök ole *mutin* Ja tuo perspektiivi on kuules aivan juuri tässä näin eikä missään kuusessa! Ja tuo chibi on niin lutu että pelottaa x3 Ja sekään ei sovi muuta kuin täydellisesti tuohon kuvaan.
Ja tiedätkös, palvon (palvon... aika lievästi sanottu, mutta...) edelleen noita sinun laskoksiasi. Ne kun ovat vaan niin palvottavat (ja huolelliset ja juuri oikeissa paikoissa) ettei mitään rajaa. Miten minulla on sellainen olo että tuo kuva saattaa löytää tiensä tuonne minun sänkyni yläpuolelle, the kuvaseinälle piristämään tuota muutenkin niin riemunkirjavaa huonetta lisää, sikäli tulostimella on myös sama olo.
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Jenny
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: La Maalis 19, 2005 12:09 pm
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Suorastaan ihastuttavia töitä...

^^
Shimatta !
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Kerrassaaan niin santerin upea!!! Sen silmät ja huistet!!!! Awwww <3
Aivan loistavat rypytykset... Enkö minekin voisi osata? -__- Enpä
tietenkään... ja tuo chipi on niin riemukas, että ihan poruttaa x'DDD
Mos sanoikin sitten kaikki tarvittavat, eli aivan palvottava!!

Ja tuo edellinen tietysti myös ^^
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Nuo sinun angsti-kuvat ovat hienoja, ja niissä on tunnetta. Se tyyppi sopi hyvin siihen punaiseen ja mustaan mustalla vartalolla ja punaisilla silmillä. Ja osaat muuten maalata vesiväreillä oikein kauniisti. Angstisuuden ei tarvitse mennä mihinkään minun puolestani!
Sitten tuo turkoosilla pohjalla oleva poika. Se olisi vielä hienompi, jos olisit piirtänyt tuon nenän ja suun vahvemmin, mutta hieno se silti on. Kauniit silmät ja huikset. Ja väritit sen oikein kauniisti vesiväreillä. Ihan hieno! Ja sitten tuo uke-piirros. Tuo tyttö tuolla taustalla on hauska. Ne on aina hauskoja. Ja tuo mies on aivan droolattava, kuten yleensäkkin. Aivan upeat hiukset x___x
Käsistähän ei saanut mainita.. Kauniit vaatteet sillä on, ja aika aidonnäköinen kuva kokonaisuudessaan. Hieno. Tuo "naru" on hauska sillä suussa. *virnistää*

E: Tuo angsti kuvan häippä näyttää ihan FMAn Mustangilta!! Oo
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Mosaic kirjoitti:Miten minulla on sellainen olo että tuo kuva saattaa löytää tiensä tuonne minun sänkyni yläpuolelle, the kuvaseinälle piristämään tuota muutenkin niin riemunkirjavaa huonetta lisää, sikäli tulostimella on myös sama olo.
Me olisi varsin iloinen. ^__^ Kiitos ihanasta kommentista.
Tirlittan kirjoitti:Tuo tyttö tuolla taustalla on hauska.
Yhyy, se on poika vaikkei siltä näytäkään. xD
Tirlittan kirjoitti:E: Tuo angsti kuvan häippä näyttää ihan FMAn Mustangilta!! Oo
oo No enpä ole tullut ajatelleeksi, onhan niissä vähän samaa näköä. Tosin Royllahan on lyhyemmät hiukset eikä muistaakseni punaisia silmiä. x3 Mutta hyvä huomio kieltämättä~
Kuva
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

*_* onko tuo tyyppi kuolattava tai jotain?! X)
ja tuo tyttä taustalla taitaa olla sama mieltä!!
Upeaa työtä kuten aina ja nuo paidan rypistykset ovat wau.. aitoja ja samoin housujen.. :D
ja tuo käsi joka on lähempänä...... O_o siis niin aito!!!! :D
Sumennettu sille että se näyttää ihan kuin oikeasti...

NIIN SANOINKUUVAAMATTOMAN UPEE!!!! :D Siis wau.. tuo lähenevä käsi ja vyö.... aaaaaaaaaaaaa
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Innisen Menixär
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Marras 08, 2004 8:03 pm
Paikkakunta: Kakashin seurassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Innisen Menixär »

Celebriel, Majo-chan sanoi jo kahteen kertaan, että se taustan chibi on poika.

Majo-chan, osaat edelleenkin piirtää upeasti! Näitä on aina yhtä ihana katsella, vaikken yleensä kommentoikaan... 'laiska' Ei sen käsivarret nyt niin kauheat ole. Ehkä pientä hienosäätöä, ei muuta. 'paraskin puhuja'
Kuva
Vastaa Viestiin