Majon piirustuksia. [Hakkai 9.5.]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Pelkät ruksit näkyy...
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Merenwen kirjoitti:Pelkät ruksit näkyy...
Kummallista, kun täällä näkyy oikein hyvin. Kokeile tuota hiiren oikea-klikkaus ja 'Näytä kuva', jos se ehkäpä toimisi.
Kuva
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Täältä Loftiksesta on näköjään kadonnut aika mukavasti tietoja, ja yllättäen se napsaisi niitä minun topicistani. -_-
Tässä nyt vielä ne kuvat, jotka deletoituivat..

Kuva
Anatomisesti väärintehty keijukaistytsy.

Kuva
Ranma & P-chan

Kuva
Shu-chan


Jos jotain jäi puuttumaan, niin sanokaa, min kaivan sen jostain. Ja niitä haasteita otan edelleen vastaan, tässä vielä kerran ehdot...

-Ei mielellään LotR-parituksia, sillä olen jo lähes kurkkuani myöten täynnä niitä. Crossover, jossa toinen osapuoli on LotR:sta, sopii kyllä. Ottakaa huomioon, että osaan piirtää hyvin ainoastaan haltioita.

-En piirrä HP:tä. Paitsi jos maksetaan. xD

-Piirrän haasteet anime-tyylillä, sillä jos alan säätämään ns. realistista kuvaa, siihän menee ikuisuus. Joten siis anime/manga-tyylisiä.

-En valitettavasti pysty toetuttamaan kaikkien haasteita. Vaikka ei uskoisi, minun elämässäni on muutakin kuin Loftis. ´^^` Varmimmin toteutan mielenkiintoisimmat haasteet.

-Piirrän lähes ja melkein mitä tahansa söpöistä kissatytöistä shounen ai-kuviin. Myös chibit onnistuvat, ja voin myös piirtää kuvia teistä itse ihmisistä, jos joku tahtoo. Tässä tapauksessa vaadin valokuvan henkilöstä, selvän sellaisen, jossa näkyvät vaatteet. Ja jos ei, niin kuvauksen vaatteista.
Parhaiten minulta onnistuu kawaii-söpöily-kama. Mutta muukin, varmasti.
Kuva
Varjo
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:56 pm
Paikkakunta: Hauta

Viesti Kirjoittaja Varjo »

Puuttuu se koulutyttö..
Kerro minulle, kuinka paha minä olen. Se tuntuu niin hyvältä.

*haamukäyttäjä* Mesellä ja maililla saa kiinni, jos jotain asiaa tulee.
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Niin puuttuu, se on upea. En ole ennen nähnyt tuota jälkimmäistä, joka on muutan mahtava. :wink:
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Heij, tuo keiju... Minen ole aiemmin ignorannut sitä! O.O Se on söötti! *virnu* Sillä on hauskat jalat.

Ihana on. Varjostus on onnitunut miun mielstä hyvin. Tosin tuo nenänseutu hieman häiritsee. Nuo siivet, nuo siivet... *gasp* Upiat, näyttää aikalailla kuivilta lehdiltä. Ja puku. Kauanko siulla meni tuota väkertäessä?
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Gothy kirjoitti:Heij, tuo keiju... Minen ole aiemmin ignorannut sitä! O.O Se on söötti! *virnu* Sillä on hauskat jalat.

Ihana on. Varjostus on onnitunut miun mielstä hyvin. Tosin tuo nenänseutu hieman häiritsee. Nuo siivet, nuo siivet... *gasp* Upiat, näyttää aikalailla kuivilta lehdiltä. Ja puku. Kauanko siulla meni tuota väkertäessä?
Köh. Varmaan puolesta tunnista tuntiin. Eli aivan hirvittävän vähän. En min koskaan saa piirrettyä alla tunnissa yhtään kuvaa. Tämä on poikkeus. ´^^`

Kuva
Ja tässä on nyt sitten se koulutyttö, jolla on liian pienet kädet.
Kuva
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Eräs ystäväiseni poltti minulle levyn, ja pyysi "maksuksi", että piirtäisin hänestä itsestään hänelle kuvan. Ja tässä on nyt sitten tulos. Mittasuhteiden ei kuulukaan olla oikein, pää on tarkoituksella noin iso.

Kuva
Tässä kesti aivan äärettömän vähän aikaa. Ja olen ihan tyytyväinen, tämän jopa viitsii antaa jollekulle omaksi. ´^^`
Kuva
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Tuolla koulutytöllä on hivenen paksu kaula, jos nillitys sallitaan.
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Nillitys sallitaan aina. Poikaystäväni huomautti minulle aivan samasta asiasta.
Kuva
Varjo
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:56 pm
Paikkakunta: Hauta

Viesti Kirjoittaja Varjo »

Vaau, kaverisi kuva on upia. ^^ Ilme on niin loistava. Ja väritys on minusta ihanan pehmeä. Juu, tykkään.

Rapsu on Valhallassa väistelemässä Torin vasaraa, jonka nimeä en muista.

Äääk! Katso nyt mitä Kata-chan on piirtänyt! Kakashi. *kuol*
Kerro minulle, kuinka paha minä olen. Se tuntuu niin hyvältä.

*haamukäyttäjä* Mesellä ja maililla saa kiinni, jos jotain asiaa tulee.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Varjo kirjoitti:Vaau, kaverisi kuva on upia. ^^ Ilme on niin loistava. Ja väritys on minusta ihanan pehmeä. Juu, tykkään.

Rapsu on Valhallassa väistelemässä Torin vasaraa, jonka nimeä en muista.

Äääk! Katso nyt mitä Kata-chan on piirtänyt! Kakashi. *kuol*
Olen tuon jo aikaisemmin käynyt katsomassa. *Kata-chan-stalker nro. 1* Ja kuolannut pahasti. ´^^`

Tämä on nähnyt Kata-chan:in livenä. Vähänkö tämä on ylpee. Sillä on kanssa sen tietokoneella kuva Katasta cosplay-puvussaan. Joka oli muuten ihan liian hiano.

Oletko [varmaan olet] lukenut Katan ficcejä? O.O
NE on ihkuja.
Kuva
Varjo
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:56 pm
Paikkakunta: Hauta

Viesti Kirjoittaja Varjo »

Eléthial kirjoitti:Tämä on nähnyt Kata-chan:in livenä. Vähänkö tämä on ylpee. Sillä on kanssa sen tietokoneella kuva Katasta cosplay-puvussaan. Joka oli muuten ihan liian hiano.

Oletko [varmaan olet] lukenut Katan ficcejä? O.O
NE on ihkuja.
Huah. *kateellinen* Olitko Katan juttusilla vai vakoilitko vain kauempaa? Minen olisi uskaltanut häpäistä maata Katan läheisyydessä astumalla siihen.
Minä olen nähnyt niitä cosplay-kuvia, jotka löytyvät Katan sivuilta. ^^

Olen lukenut muistaakseni yhden Katan ficin.. Sen SasukexItachi -slashin. Nimi oli kai Elegy. Huah, pidän kieroutuneista ficeistä. ^^;;
En oo varma oonko lukenu enempää Katalta vai onko ne kaikki muut lukemani Iriksen.
Kerro minulle, kuinka paha minä olen. Se tuntuu niin hyvältä.

*haamukäyttäjä* Mesellä ja maililla saa kiinni, jos jotain asiaa tulee.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Varjo kirjoitti: Huah. *kateellinen* Olitko Katan juttusilla vai vakoilitko vain kauempaa? Minen olisi uskaltanut häpäistä maata Katan läheisyydessä astumalla siihen.
Minä olen nähnyt niitä cosplay-kuvia, jotka löytyvät Katan sivuilta. ^^

Olen lukenut muistaakseni yhden Katan ficin.. Sen SasukexItachi -slashin. Nimi oli kai Elegy. Huah, pidän kieroutuneista ficeistä. ^^;;
En oo varma oonko lukenu enempää Katalta vai onko ne kaikki muut lukemani Iriksen.
En min Katalle uskaltant mitään sanoa. Kun olen niin antisosiaalinen. Ensi vuonna pitää yrittää jotain sanoa, jos uskaltaa. -_-
Juu, Elegy on kanssa äärimmäisen hyvä. Oma suosikki on Katalta Anxiety[siinon linkki, jos et ole lukent].Yllätys sinänsä... ´^^`
Ja Kata-chan cosplayaa Itachia ensi vuonna, kuulemma. Tulee taas varmaan vuosisadan hianoin puku. Minusta Kakashi tulee.
Woot. Offtopiccia.

Piirsin Irukasta tuollaisen tosi nopeen kuvan. Sellaisella halpistussikynällä. Haii, siinä on paljon pielessä. Yritin saada hieman tyttömäisyyttä Irukaan, koska minusta Iruka on edelleen kovin neiti. ´^^` Positiivisessa mielessä.
Kuva
*se tahtoo uuden skannerin, tahtoo, ja heittää vanhan ikkunasta lumihankeen, jossa se poksahtelee iloisesti*
Kuva
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Ja tässä juuri äskettäin väsäämäni Kakashi. Olen jokseenkin rakastunut tähän kuvaan. ´^^`
Son kovin muksa, en tiedä miksi. Onnittelen, jos keksit, miten kädet menevät tuossa kuvassa. Tämä oli aivan ihana tehdä. Pitää alkaa tekemään tälläisia useamminkin. *tykkää sen simmusta*

Kuva

Muok: 15. 2, toinen tälläinen Kakashi-kuvainen. Tykkään tästä melkein enemmän kuin toisesta. *hukuttaan vielä pihisevän skannerin avantoon*

Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin