Majon piirustuksia. [Hakkai 9.5.]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Tämän piirsin virhe.org -galleriaani varten. Hyvin nopea luonnosmainen säädös. Ihan mukava silti, vaikka skanneri kirjaimellisesti raiskasi sen.

Kuva
Kuva
Varjo
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:56 pm
Paikkakunta: Hauta

Viesti Kirjoittaja Varjo »

^^ Son hieno. Naruton hiukset on vähän kököt mun mielestä, mutta muuten oikein onnistunut. Millä se on piirretty? *tuijottaa piirrustusjälkeä* Näyttää mustekynältä.. Tai sitten silmäni nukkuvat vielä, kellokin on vasta varttia vaille 9.
Se on Majo-chan.. Mikä se sinun galleriasi osoite on? Muistelisin joskus käyneeni siellä, mutten enää muista. ^^;;

Gravit tuli jo edellispäivänä. *hyppelehtii* Whee! ..Tosin kolmosta ei kuulemma saanut tilattua. *möks* Oh Well, sitten kun saan taas vähän rahaa, menenkin tilaamaan Fakea. Siis sitä on rantautunut 6 pokkarin verran Suomeen?
Kerro minulle, kuinka paha minä olen. Se tuntuu niin hyvältä.

*haamukäyttäjä* Mesellä ja maililla saa kiinni, jos jotain asiaa tulee.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Varjo kirjoitti:^^ Son hieno. Naruton hiukset on vähän kököt mun mielestä, mutta muuten oikein onnistunut. Millä se on piirretty? *tuijottaa piirrustusjälkeä* Näyttää mustekynältä.. Tai sitten silmäni nukkuvat vielä, kellokin on vasta varttia vaille 9.
Se on Majo-chan.. Mikä se sinun galleriasi osoite on? Muistelisin joskus käyneeni siellä, mutten enää muista. ^^;;

Gravit tuli jo edellispäivänä. *hyppelehtii* Whee! ..Tosin kolmosta ei kuulemma saanut tilattua. *möks* Oh Well, sitten kun saan taas vähän rahaa, menenkin tilaamaan Fakea. Siis sitä on rantautunut 6 pokkarin verran Suomeen?
Koko kuva on aika kökkö johtuen siitä, että aikaa meni siihen jumalattoman vähän, mutta ihan ok se kait on. ^^;;
Ja son piirretty sellaisella Tiimarin halpis'muste'kynällä, josta maksoin ehkä 50 senttiä. oO Paksuus 0.5 mm.

Yattaa. Gravi on ihkutusta. FennicaComicsin überkiva setä [fanitusfanitus] taisi sanoa minulle, että Gravin 3. painos on myyty loppuun, jos muistini sattuu toimimaan. Odottelen paraikaa 5:n ilmestymistä.
Juu, Fakea on ilmestynyt tähän mennässä 6 osaa, sarjan viimeinen osa ilmestyy huhtikuun alussa, olisiko n. 9. päivä, tai jtn sinnepäin. Tilataan sitten Eeron kanssa postimyynnillä Fake ja Fruits Basketia. ´^^`
Hanna-chan tosin menee käymään viikonloppuna Hesassa ja tuo minulle Fantsusta Fake 6:n. *kiroaa Fantasiapelien hintalaput, joissa on niin pirun vahva liima että mangojen kannet menevät hyvällä tuurilla pilalle*
Anygays, woot.

Ah, minun Virheeni...se löytyypi täältä. Virhe on muuten ihan pirun hieno paikka [en puhu omasta galleriastani, vaan ulkoasusta yleensä], kannattaa käydä muidenkin katsomassa. *ylistää Helgorthin maasta taivaisiin tai jonnekin muualle*
Jeij, pikkuveli pölli koulustaan minulla metallipalasia, joista saan tehtyä hitaiiten ja Kakashin hanskat. Siis ne metalliläpyskät niihin hanskohin. >.< Kohta pääsen cosplayaamaan Irukaa, voin sitten laittaa kuvia tännekin, if anybody is intrested.

AAA! Sain 14 jaksoa Narutoa Petriltä. 7 tunnin Narutoputki odottelee huomenna, tänään ei kerkeä japanikurssin vuoksi. Darn.

GOMENNASAI! Innostuin taas selittämään. *släp*

Kiits kommentista, ettei mene aivan offiksi. Sitä on jo tässä vaiheessa joksenkin vaikea estää. Pfffbbht.
Kuva
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Harjoittelen Psp:llä värittämistä, tässä on tuosta chibi-Kakashista väritetty versio.

KuvaKuva

No tuossa on nyt toinenkin, taustan kanssa. Maailman yksinkertaisin, mutta sattuu mielestäni tähän kuvaan. Olen ihan tyytyväinen, sillä tämä on 1. kuva jonka olen Psp:llä värittänyt.

Beware the attack of the bunny-rabbit!

oO
Kuva
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Lutu! *loikkaa Kakashien päälle*

Sillä on just semmoinen "mitä? minäkö?"-ilme. XD *käkätys* Tuo pupu on bishi! ( nahahaa! voiko pupu olla bishi? ) *lisää käkätystä*

Noin. Se narusasuhommeli. Sasun leuka on kyllä aavistuksen liian edessä. Se näyttää ihan Tiaisen Veeralta. ( O.o g-gomen nasai?! ) Ja narun hiukset ovat aika jäykät, kieltämättä.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Gothy kirjoitti:Lutu! *loikkaa Kakashien päälle*

Sillä on just semmoinen "mitä? minäkö?"-ilme. XD *käkätys* Tuo pupu on bishi! ( nahahaa! voiko pupu olla bishi? ) *lisää käkätystä*
Usagi wa tottemo bishi. xD Jos ruvetaan sitten miettimään että mikä kaikki voi olla bishi, niin puput on kyllä listalla. xD Arigatoo, tomodachi no. ^^

Dodih. Tässä tälläinen piirsin-klo-0000-yöllä, ja sen on näköinenkin. Taisin nukahtaakin tämän ääreen. ^^;; Tarkoituksena oli harjootella miespuolisten otusten yläruumiin anatomiaa. Se kun ei minun vahva puoleni ole piirustuksen saralla. On tää ihan kiva.
Mut kattokaa nyt sen jätkän ilmettä. xD
Do I look a little stoned or what?
Kuva

Se eip näytä yhtään lyijykynällä väsätyltä, mutta sillä se on. Yritin hiaman lisätä koneella valoisuutta kuvaa ja siitä tuli tollainen. xD Éle on taas vaihdissa ja kone pihisee varmaan kohta lumihagessa, näin vaihteeksi. *thumbs up*
Ja mistäköhän johtuu että kaikki yläosattomat tai ei-yläosattomat miehet, jotka piirrän, sattuvat omistamaan housut, joissa on nappi auki? xD *viittaa siihen Kakashi-kuvaan*

Waah, varokaa sen käsiä! Non vähän eripituiset, siitä ei tartte enää nillittää. xD
Kuva
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Eléthial kirjoitti:Do I look a little stoned or what?
TOtta vieköön! XD Ihan kuin suolapatsas, saman värinenkin, jos ääriviivoja ei lasketa. *haha* ( päivän vitsi )

Muttah, sillä on kiva tukka. Semmoinen Vinskin valkoinen versio. ^^ ( vinskillä on mustat hiukset... )

Ai notta kuka VINSKI?! O.o ...Vince. Miehän piirsin sen. Ja aika pirun monta kertaa olen piirtänyt. ...Ai että minnekkä??!?!!!11+ ...impriin, tyttö-kulta, mipriin... -_-' *darn* ( muokki// IMPRIIN!! O.O ERK! kirjoitusvirhe! *gasp* vo ei! kutsukaa poliisit paikalle! joku on mennyt siirelemään kirjaimia! EI! se en ollut minä! EN! EN!! *faint* )

Tuo äijä on VINOSSA, arvon leidi. Ja ehkäpä, ehkäpä sen lantionseutu on hiukka litteähkö. Muotoja, neitiseni, muotoja!

Mutta se rakentavasta palautteesta. Sillä on sätkä hampaissa! *poke* *yattaa* ^.^
Viimeksi muokannut Kooti, Pe Maalis 26, 2004 4:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Gothy kirjoitti:
Eléthial kirjoitti:Do I look a little stoned or what?
TOtta vieköön! XD Ihan kuin suolapatsas, saman värinenkin, jos ääriviivoja ei lasketa. *haha* ( päivän vitsi )

Muttah, sillä on kiva tukka. Semmoinen Vinskin valkoinen versio. ^^ ( vinskillä on mustat hiukset... )

Ai notta kuka VINSKI?! O.o ...Vince. Miehän piirsin sen. Ja aika pirun monta kertaa olen piirtänyt. ...Ai että minnekkä??!?!!!11+ ...impriin, tyttö-kulta, mipriin... -_-' *darn*

Tuo äijä on VINOSSA, arvon leidi. Ja ehkäpä, ehkäpä sen lantionseutu on hiukka litteähkö. Muotoja, neitiseni, muotoja!

Mutta se rakentavasta palautteesta. Sillä on sätkä hampaissa! *poke* *yattaa* ^.^
Olen huomaavinani pientä ristiriitaa. Kaikki aina 'valittavat' että piirtämäni miehet ovat liian muodokkaita. Kun kerran sitten tekee tuollaisen almost tasapaksun palikan niin eihän se kelpaa. xD Mutta ei se mtn... x)

Kyl min Vinskin tietän, nainen. xD

Jätkä on siksi vinossa koska minä vattu olen vasenkätinen, ja kaikki nopeasti piirtämäni kuvat, vattu, kallistuvat iloisesti tuonne oikealle. Curse my hand, damn it.
Leidi, minä? Pfffbht, housuissas on. xD

Wahaa, TYPO! mipri. x) ;P

Gomennasai, sitä vähän väsittää. ´^^`
Kuva
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Eléthial kirjoitti:Olen huomaavinani pientä ristiriitaa. Kaikki aina 'valittavat' että piirtämäni miehet ovat liian muodokkaita. Kun kerran sitten tekee tuollaisen almost tasapaksun palikan niin eihän se kelpaa. xD Mutta ei se mtn... x)
Voij! Kuka siellä nyt on männy valittamaan?! ( hei, mine tykkään muodokkaista miehistä! pitäähän niissä nyt jotain olla, mistä tarttua kiinni *pers* )

Siis kaikki kelpaa. Kaikki sinen piirtämät. *nod nod noddeli nod*
Eléthial kirjoitti:Leidi, minä? Pfffbht, housuissas on. xD
Nii varmaan... *huolestuu* *kurkistaa pöksyihinsä* Niin onkin! Mistäs perhanasta sie sen tiesit? *roikottaa Leidiä niskasta ja paiskaa sen lasinkeräysastiaan* Vaan on se mahtanut kärsiä kamalasti. Mie nimittäin söin ison lautasellisen kaalikeittoa. *fart* XD
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Gothy kirjoitti: Voij! Kuka siellä nyt on männy valittamaan?! ( hei, mine tykkään muodokkaista miehistä! pitäähän niissä nyt jotain olla, mistä tarttua kiinni *pers* )

Siis kaikki kelpaa. Kaikki sinen piirtämät. *nod nod noddeli nod*

Mistäs perhanasta sie sen tiesit? *roikottaa Leidiä niskasta ja paiskaa sen lasinkeräysastiaan* Vaan on se mahtanut kärsiä kamalasti. Mie nimittäin söin ison lautasellisen kaalikeittoa. *fart* XD
Aikasen moni. ^^;; No mutta pfffbht, siihe tottuu, ei kaikkia voi miellyttää. Min voin piirtää sinulle vaikka miehen naisen vartalossa, niin on ainankin mistä ottaa kiinni. Vaikka joku hahamo. Tulee miäleen Kata-chan:in ficci, jossa Sasuke joutui pukeutumaan naiseksi. xD *gyaaah*

Lainaan Mielenmalttia ; Huomaamattovat tietävät usein paljon enemmän useimmista asioista.

Jeij, sain taas kuolen-nauruun-kommentin haltiapusikkooni. Here goes:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
oh my god you`r a freak i hate it

Mweeh. Pitää kai piirrellä vähän lisää yaoia, kun immeiset tykkäävät. xD
Kuva
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Eléthial kirjoitti:Pitää kai piirrellä vähän lisää yaoia, kun immeiset tykkäävät. xD
Piirräkkö sinä yaoita?! *pudottaa silmänsä* Tänne tänne! *kuola roiskuu* *raastaa kaikki vähänkin yaoihin viittaavat asiat itselleen*

Ehm... gomen nasai... *oopsie* Taisi livetä käsistä... ( siis katselette nyt silmäinne edissä saaren suurinta *ja ainoaa* yaoi-fania )

Mutta pliis, yaoita tämä neiti kaipaa enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. ^^
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Gothy kirjoitti: Piirräkkö sinä yaoita?! *pudottaa silmänsä* Tänne tänne! *kuola roiskuu* *raastaa kaikki vähänkin yaoihin viittaavat asiat itselleen*

Ehm... gomen nasai... *oopsie* Taisi livetä käsistä... ( siis katselette nyt silmäinne edissä saaren suurinta *ja ainoaa* yaoi-fania )
Eh, no silloin tällöin. Ne eivät ole kyllä näytettäviä, ovat niin karseita. Voin min periaatteessa jtn yaoi piirtää, jos tällä kertaa onnistuisp. ^^;;

Anata, you might want to update your knowledge, min olen vielä olemassa. ;P Tästä saaren-suurin-yaoi-fani -tittelistä ruvetaan hyvällä tuurilla käymään sotaa. xD

No täs on yks kuva. Mut toi nyt on vaan tollasta massive-face-sucking-säätöä. ´^^`
Kuva

Fake-ness. Ei varmaan huomaa ollenskaan.
Kuva
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Jee. Lyijäriä. XD

Oi, se on Saaren suurin yaoi-fani. Siun pitää muuttaa ensin tänne Saarelle... ^^ *hohoo* Mutta kassos kun Kooti tökkii kaikki kirjaimet pieniksi sulkujen sisään. ( bwah ) Ei se voi siis kirjoittaa ( Saari ), sen pitää kirjoittaa ( saari ).

"face-sucking"... *repsi* Äh, naaman imemistä! XD Heij, mutta sitähän se on! *mätkii päätään* Nero sie oot! *palvoo Majo-chaania*
Varjo
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:56 pm
Paikkakunta: Hauta

Viesti Kirjoittaja Varjo »

^^ Pieni-uke-Kakashi on saanut värit. Kawaii. Pidän kuitenkin enemmän ilman oranssia taustaa, hjanompi. [*ei tykkää oranssista*]

Mutta hei, suolapatsaisuuteen ei kannata kiinnittää huomiota. Sillä on kuitenkin hienot hiukset. ^^
Tämä ei osaa piirtää face-suckingia. Möh. *hakkaa piirtäjä-kättään* Bakayarou!

Sen nimi on nyt sitten muuttunut Majo-chaniksi. o.o Mistä se Majo tulee?

Onneksi minun paikkakunnallani ei ole ketään, joka voisi tapella kanssani suurimman yaoi-fanin tittelistä. Ojennan sen, omasta mielestäni oikeutetusti, itselleni. ^^
Tämä yaoi-fani sijoitti viimeiset rahansa perjantaina Fakeen, nyt omistaa kaikki muut Faket paitsi nelosen, jota ei ihan heti ollut saatavilla.
Kerro minulle, kuinka paha minä olen. Se tuntuu niin hyvältä.

*haamukäyttäjä* Mesellä ja maililla saa kiinni, jos jotain asiaa tulee.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Varjo kirjoitti:Sen nimi on nyt sitten muuttunut Majo-chaniksi. o.o Mistä se Majo tulee?
Se on väännetty min oikeasta nimestä, ihteasiassa. Ja toi entinen kävi niin kököksi omassa päässä, ja min kun olen aikasen monessa paikassa Majo-chan, niin joo. Kerronko lisää. [STFU, baka.]

muok~ Lissää "piirusteluja".

Vattu kun tuo skanneri on oikeasti niin analista, se taas vaihteeksi raiskasi koko kuvan. Vattu. Olisin voinut laittaa sellaisen Konohan kokoisen version tästä, missä olisi näkynyt kaikki sharinganin yksistyiskohdat ja yms, mutta se olisi sitten ollut todella iso. Liian iso. Skannaan torstaina koulussa, kun siellä on parempi skanneri. >.<
Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin