Lallan. Piste. (Sorapora ti 13.6.2006)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Diamond
Puolituinen
Viestit: 326
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 3:03 pm
Paikkakunta: Deep in the Ocean with Aquarius

Viesti Kirjoittaja Diamond »

Lissää!
Willy Wonka on ihana. *alkaa laulamaan Willy Wonkaa mutta joutuu lopettamaan kun isosisko muistuttaa että kakki mutt nukkuu vielä*
Helikin oli söpö. Siis kaikki oli hianoja. :D
Destiny is unstoppable
Everyone has to give in.
Give up,
Let life win
~Gravitation

Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.
~Tommy Tabermann

Vuoden Pervoin 08 (se kulkee suvussa)
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

No niin. Kiitos taas kommenteista. ^^

Nimitys Baden-Baden tulee siitä, että sillä nimellä neiti löytyy eräästä galleriasta. ;>

Hyvää syntymäpäivää Sini johtuu siitä, että tein sen joskus vuosi sitten Frigolle, mutta en oo vielä onnistunut antamaan sitä sille. x)

Nyt itseasiassa löysin sen enkelin valkotukkaisena yhden käsityölehden välistä, mutta se on vielä järkyttävämpi kuin ajattelen, niin että kestää hetken ennen kuin saan sen tänne. Muokkailen sitä ensin.

Sitten noista viimeisimmistä piirrustuksista, Wonka tuli kaverille lahjaksi, Gokun piirsin kun se on niin söpö ja teki mieli piirtää, ja Helinä... Noh, ensinnäkin se ei ole vielä valmis. Totesin sen juuri. Laitan uuden kuvan ton tilalle sitten kun se on. Sama juttu Vaulan kanssa. Siitä oon tehnyt jo uuden version, mutta sitä ei ole koneella. Plääh.

No niin, kommentointi saa jatkua! ^-^
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Willy Wonka on mahtava! Minä ihastuin siihen leffaan ja tuo sinun piirustuksesi on ihan ilmetty Wonka (tai Johnny Depp), niin luonnollisen ja elävän oloinen, että minä vain huokailen täällä tyytyväisenä. ^^ Nuo hatun ruudut ovat kivan näköiset.

Tinkerbell on suloinen. ^^ Minä olen aina tykännyt Disneystä ja varsinkin Helinästä (tai mikä se suomeksi onkaan ^^) ja tämä on niin ihana. Se näyttää niin itseltään että se voisi lähteä tuosta lentoon - tai alkaa keimailemaan. :p (Ja kun sinä sanoit että se on keskeneräinen, niin minun täytyy tähän väliin sanoa että en minä sellaista huomannut (mutta en minä toisaalta osaakaan piirtää itse, että en kai huomaakaan sellaisia ^^).) Värit on tosi kauniit, kaikki on tuollaisia pehmeitä sävyjä mitä minä aina yhdistän Helinään. ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Heh. Näin kevään ja Kingdom Hearts 2:sen kunniaksi esitän Soran.

Olkaa hyvät: Hohoo!
Tai hetkinen. Voisinpa linkittää sen kuvan suoraan tähän, kun on kerta niin hiivatin pieni.

Kuva

Joo. Ei siitä sen enempää. Mielestäni onnistui hyvin. Olen tyytyväinen. Mutta sanokaa, jos joku pistää silmää.
Olisi mulla muitakin kuvia tänne laittaa, kerrankin, mutta en älynnyt skannata niitä ja nyt on liian myöhäistä.

Niin, ja kiitos Marnie kommentista. :) Herra Wonka näyttää paremmpalta paperilla livenä. Ja kiitos värien kehumisesta - oon aika aloittelija niiden kanssa. ._.;;
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Mie en noita siun msn spcessa olevi piirustuksia, pysty kattelemaan, kone jumittaa. Ne mitä ei olluta spacessa mie kyllä näin.

Nopeasti mainittakoon, että kesken eräinen Arska oli kyllä näköinen, harmi ettei ollut valmis. Varmasti hieno valmiina.
Willy Wonka oli kyllä näköinen(tai ainakin oli ihan saman näköinen kuin Depp siinä leffassa).
Karu enkeli, jolla oli repaileset siivet on kanssa hieno. Karu kauniilla tavalla. Pää hieman kulmikas, mutta eipä se pahemmin haittaa.

Uusin on söpö. Sellasen lauhkean maalaispojan näköinen. Ei tossa mitään kyllä pistä silmään. Sillä on kyllä söpöt polvi housut.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Oioi, ihania kuvia!

Mullakaan ei harmi kyllä noi alkupään linkit toimineet. :/ ^^

Arska on niin ihanan ja lupaavan näköinen, hetiheti kun saat sen valmiiksi niin lykkäät sen tänne, ok? *yrittää uhata sitä banaanilla* (tai jos ei sittenkään..)

Willy Wonkakin on heeno, voi että sen hanskat on upeat, tollaset aidonnäköiset ja niin hienosti varjostetut!

Muistakin (mitkä mulle nyt näkyy) tykkään. Osaat piirtää!
Kuinka myurä sai housut?
Vastaa Viestiin